ارزیابی II PU پاسخ اسکریپت شروع

اولین بار در منطقه سر محله به علت مستند ناشی از محدودیت های مسافرتیمدیر بخش Kanagavalli به برگزاری ویدئو کنفرا

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399
  • اولین بار در منطقه سر محله به علت مستند ناشی از محدودیت های مسافرتی
  • مدیر بخش Kanagavalli به برگزاری ویدئو کنفرانس با DDPUEs

میسور/Mysuru: پس از یک تاخیر دو ماه با توجه به COVID-19 ناشی مستند و با زبان انگلیسی مقاله آزمون باقی مانده در انتظار ارزیابی II PUC (2019-20) پاسخ اسکریپت شروع سراسر کشور از امروز بسیار به امداد از دانش آموزان است.

پس از اعلام این مستند بخش پیش دانشگاهی آموزش و پرورش تا به حال به تعویق افتاد و این آزمون انگلیسی بود که قبلا برنامه ریزی شده برای Mar.23 و تا به حال نیز قرار ارزيابی پاسخ اسکریپت. اما در حال حاضر این گروه اعلام کرده است که دستور زبان انگلیسی آزمون برگزار خواهد شد در ژوئن 18.

در جهت از مدیر گروه M. Kanagavalli ارزيابی پاسخ اسکریپت شروع به طور همزمان در تمام ولسوالی مقر دولت در این صبح است. در Mysuru ارزیابی از اقتصاد مقاله در حال وقوع است در 9 مرکز در سراسر شهرستان -- Sarada Vilas کالج در Krishnamurthypuram سنت فیلومنا را در Bannimantap مهاراجه تاریخ و کالج در JLB جاده Mahajana کالج در Jayalakshmipuram, Marimallappa کالج در Ramavilas جاده, Maharani PU کالج در N. S. جاده Vidyavardhaka کالج در Seshadri Iyer جاده Vijaya Vittala کالج در Saraswathipuram و Gopalaswamy PU کالج در Nanjumalige.

اساس آزمون و خطا

معاون مدیر پیش دانشگاهی آموزش و پرورش (DDPUE), Mysuru, G. R. Geetha گفت: 'ستاره میسور' است که ارزیابی از اقتصاد پاسخ اسکریپت شروع در شهرستان صبح امروز بر اساس آزمون و خطا به عنوان این اولین بار است که این ارزیابی در حال وقوع بود در تمام منطقه محله سر از دولت با توجه به مستند ناشی از محدودیت های مسافرتی.

حفظ که اساس آزمون و خطا به تصویب رسید و امروز تنها به معنای یک درک کامل از سیستم جدید او گفت که پیش از این ارزیابی مورد استفاده قرار می گیرد در فقط چهار یا پنج مرکز در دولت است. اما با توجه به همه گیر, سفر و دیگر لجستيک مشکلات این گروه تا به حال به انجام ارزیابی در تمامی ولسوالی های مقر. از فردا بررسی همه موضوعات برگزار خواهد شد. همه پاسخ کاغذ بسته نرم افزاری شده اند کدگذاری و رمزگشایی قبل از اعزام به مراکز Geetha گفت و افزود که او بازدید همه نه ارزیابی مراکز در شهرستان.

او در ادامه گفت که یک ارزیاب مجاز است به منظور تعيين حداکثر 124 پاسخ اسکریپت در هر روز.

ادامه DDPUE گفت که مدیر بخش Kanagavalli خواهد شد برگزاری ویدئو کنفرانس با همه DDPUEs و ارزیابی مرکز سر و بیشتر جهت ارزیابی پاسخ اسکریپت و برگزاری انتظار II PUC زبان انگلیسی امتحان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن