حتی با مردم ماندن در دی اکسید کربن است که شکستن رکورد

مقدار دی اکسید کربن در جو است که هنوز هم در حال افزایش حتی اگر مردم در حال رانندگی و پرواز کمتر در طول COVID-1

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

مقدار دی اکسید کربن در جو است که هنوز هم در حال افزایش حتی اگر مردم در حال رانندگی و پرواز کمتر در طول COVID-19 بیماری همه گیر. CO2 به طور تمام وقت روزانه بالا, on May 3rd, ضربه زدن سطح است که نمی دیده شده است و در بیش از 60 سال از پرونده آغاز شد.

به طور متوسط سالانه نیز انتظار می رود با توجه به تجزیه و تحلیل منتشر شده امروز توسط دانشمندان در خدمات ملی هواشناسی برای بریتانیا و موسسه موسسه اقیانوس شناسی. آنها دریافتند که به طور کلی مقدار CO2 در جو است که هنوز هم بالا رفتن به طور پیوسته و تغییرات چشمگیر از این بیماری همه گیر به سختی آهسته آن را پایین.

داده ها نشان می دهد چقدر بلند پروازانه تر تلاش ها باید در جهت جلوگیری از گرم شدن سیاره ما است. به طور موقت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به ماندن مردم در طول همه گیر فقط کافی نیست برای خنثیسازی دهه از آسیب های انسان تحمیل کرده اند با سوزاندن سوخت های فسیلی است.

"بشریت توده زباله است که در جو و نیست که از بین برود می گوید:" اقیانوس شناسی Scripps geochemist رالف Keeling. "CO2 است و ساختمان در پاسخ به نه فقط آنچه که ما در حال ساطع در حال حاضر اما آنچه که ما را ساطع شده در طول قرن گذشته."

ممکن است احساس دنیا آمده است مجازی متوقف میان دستور به تعطیل کردن کسب و کار و سرپناه در محل در همه گیر. این اثر که تا به حال چقدر سیاره-گرمایش آلودگی مردم به بیرون پمپ در حال حاضر حدود شش برابر بیشتر از سال 2008 رکود بزرگ تا به حال در انتشار کربن. اما در مجموع کاهش جهانی انتشار گازهای گلخانه ای در این سال به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بحران است و پیش بینی می شود فقط حدود 8 درصد به آژانس بین المللی انرژی.

"هشت درصد است نه خیلی افتضاح در طرح بزرگ از چیزهایی که می گوید:" شان Sublette یک هواشناس در غیر انتفاعی آب و هوا مرکزی. تفاوت آن را در کاهش تغییرات آب و هوایی حاشیه ای است.

چیزی که مهم است به خاطر داشته باشید این است که دی اکسید کربن می تواند باقی بماند در جو برای صدها تا هزاران سال پس از آن را با فرار از کارخانه های ما و tailpipes. "آن را مانند یک وان حمام و شما تا به حال توپی در انفجار کامل برای در حالی که شما به نوبه خود آن را به عقب 10% اما شما هنوز هم پر کردن وان حمام می گوید:" Sublette. "شما واقعا متوقف پر کردن وان حمام شما فقط آهسته آن را کمی."

ممکن است یک زمان کلیدی برای توجه به سطح دی اکسید کربن به دلیل آن است که غلظت جو به طور معمول اوج. سطح نوسان کمی در طول سال بر اساس فصول. در تابستان گیاهان در نیمکره شمالی — که در آن وجود دارد بیشتر زمین انبوه در دنده کامل نقاشی کردن دی اکسید کربن از طریق فتوسنتز است. آنها کمتر فعال در پاییز و زمستان و هنگامی که برگ های خود را رها کردن و تجزیه آنها انتشار دی اکسید کربن. این چرخه در نهایت منجر به افزایش در اتمسفری دی اکسید کربن در ماه مه به بهار تبدیل گیاهان از خزان به انبوه دوباره پس از رها کردن به روش.

دی اکسید کربن با غلظت باید به اوج خود رسید و هر سال پس از رکورد نگه داشتن شروع در مانوالوا در رصدخانه هاوایی در سال 1958. از یک نقطه شروع 318 قسمت در میلیون از دی اکسید کربن در جو در ماه مه 1958 به بالا تمام وقت ثبت شده در این ماه رسیده 418.12 قسمت در میلیون. روند رو به بالا است به نام Keeling منحنی پس از دانشمند چارلز دیوید Keeling که شروع به ساخت اندازه گیری.

برای مسطح کردن که منحنی تولید گازهای گلخانه ای باید به طور دائم افت حداقل 50 درصد رالف Keeling که در ادامه تحقیقات پدر خود آغاز شده است. که به احتمال زیاد نیاز به ترکیبی از تغییر رفتار مانند ما شاهد در حال حاضر — و جارو تغییرات ساختاری. "تغییرات بیش از حد بزرگ هستند انتظار می رود آن را به اتفاق می افتد فقط به دلیل انتخاب های فردی" او می گوید.

در نهایت انتشار گازهای گلخانه ای نیاز به رسیدن به صفر تا سال 2050 به جلوگیری از بدترین حالات با تغییر آب و هوا با توجه به سازمان ملل متحد پنل بین دولتی تغییر آب و هوا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن