اصلاحات مربوط به اصلاحات ارضی عمل تکان دهنده است: وزیر سابق

میسور/Mysuru: "دولت تصمیم دولت برای اصلاح کارناتاکا اصلاحات ارضی عمل است تکان دهنده توسعه" گفت: وزیر سابق Dr.

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

میسور/Mysuru: "دولت تصمیم دولت برای اصلاح کارناتاکا اصلاحات ارضی عمل است تکان دهنده توسعه" گفت: وزیر سابق Dr. H. C. Mahadevappa.

پرداختن مطبوعات در کنگره Bhavan در نزدیکی شهر ایستگاه راه آهن دیروز دکتر Mahadevappa گفت که افرادی که دوره نقاهت بعد از آسیب های سیل شد و در حال حاضر زندگی می کنند در یک حالت ترس با توجه به شیوع COVID-19 همه گیر و ادعا شده که دولت به جای آن که به کمک آنها مشغول آماده شدن برای اصلاح اصلاحات ارضی عمل برای کمک به غنی تهیه اراضی کشاورزی.

اشاره به این که مبارزه بزرگ قرار گرفته بود در Kagodu روستای سگرا taluk در Shivamogga منطقه در سال 1951 برای اصلاحات ارضی Mahadevappa گفت که در حال حاضر اراضی کشاورزی از کشاورزان گرفته شده توسط دولت به رهبری وزیر B. S. Yediyurappa که شد از Shivamogga منطقه.

راه اندازی یک حمله در دولت دکتر Mahadevappa گفت که زمانی که Siddharamaiah بود که وزیر او افزایش درآمد سالانه از کسانی که مایل به خرید زمین های کشاورزی از Rs. 2 لاخ به تومان. 25 لاخ بود که ملاقات با مخالفت شدید از بی جی پی و سوال چه BJP در حال حاضر انجام?

ادامه سخنرانی دراز وشدیداللحن سابق وزیر متهم هر دو دولت مرکزی و دولت ناکارآمد بودن در کنترل COVID-19 همه گیر و همچنین گام برداشتن به منظور کمک به افرادی که در پریشانی پس از مستند.

شهرستان کنگره رئیس جمهور R. Murthy, District کنگره رئیس جمهور Dr. B. J. Vijaykumar کارناتاکا پرادش کنگره کمیته (KPCC) سخنگوی M. Lakshman و دیگران حاضر بودند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن