همه چیز که شبکه های اجتماعی ممنوع در این هفته رتبه

به ندرت می بینیم بسیاری از ممنوعیت چکش رها کردن بیش از یک دوره 48 ساعته به عنوان ما را دیده اند در این هفته. ب

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

به ندرت می بینیم بسیاری از ممنوعیت چکش رها کردن بیش از یک دوره 48 ساعته به عنوان ما را دیده اند در این هفته. بزرگ سیستم عامل های اجتماعی بودند که هنگامی که میلی به مداخله در امور سیاسی در سخنرانی در حال گرفتن بسیار راحت تر با این ایده. امروز بیایید نگاهی به آنچه اتفاق افتاده است و به همین دلیل و به خاطر تنوع بیایید سعی کنید به رتبه آنها در دراز مدت اهمیت است.

5. یوتیوب ممنوعیت یک گروه از راست سازندگان. قابل توجه ترین چیز در مورد YouTube خلاص شدن از استفان Molyneux, دیوید دوک و ریچارد اسپنسر در میان دیگران است که آن را در زمان بسیار طولانی است. یک خسته "در نهایت!" اغلب با خوشحالی گفت: در موارد شبیه به این — اما در اینجا حتی Facebook که چهره های نزدیک به ثابت اتهامات از خم شدن به عقب دلجویی از سمت راست در حال حذف برخی از این حساب سال پیش. اسپنسر برداشته شد و در سال 2018; دوک حذف شد سال گذشته است. (Molyneux سفید ناسیونالیست و طرفدار نژادپرستانه علم هنوز هم خود را به Facebook صفحه دلایل من نمی تواند درک; حتی MailChimp بدست خلاص شدن از شر او.)

به عنوان جولیا الکساندر توضیح داد: در آستانهاین ممنوعیت ساخته شد ممکن است با به روز رسانی به سیاست های خود در ماه ژوئن 2019 disallowing سخنرانی نفرت. چرا آن را یک سال کامل برای به اجرا درآوردن این سیاست ؟ در واقع در آن طول می کشد سه اعتصاب به لگد کردن یوتیوب و به نوعی هیچ یک از این سازندگان تا به حال به دست آورده سه اعتصاب قبل از 2019 سیاست تغییر دهید. یوتیوب ممکن است حذف برخی از فیلم های خود را پس از تغییر, اما آن را نمی عطف به ماسبق موضوع اعتصاب در انصاف زمینه. و پس از آن در زمان یک سال برای supremacists به اعتصاب.

ممنوعیت آنها در حال حاضر نمی تواند را تشکیل می دهند برای این واقعیت است که یوتیوب صرف سال جذب مخاطبان زیادی را برای این مردان و دیگران با استفاده از الگوریتمی توصیه به آنها قدرت است که آنها را با خود حمل آنها را به هر سیستم عامل هنوز هم آنها را داشته باشد. از سوی دیگر تعدادی از مکان های که در آن آنها به راحتی می توانید پیدا کردن پیروان جدید در اینترنت به نظر می رسد کاهش و برای آن حداقل ممنون میشم.

4. Facebook ممنوعیت خشونت Boogaloo شبکه. آن را فقط به چند روز پیش که من نوشت: این ستون در مورد چگونگی Boogaloo جنبش — شل-گره مجموعه ای از معترضان ضد دولتی در انواع برخی از آنها در حال مهیج برای دومین جنگ داخلی — تا به حال ربوده شبکه های اجتماعی به گسترش است. اجرای قانون مقامات می گویند این گروه پیروان استفاده Facebook به قصد قتل یک عامل فدرال. من قطعه شرکت به من گفت که تغییرات آینده شد و امروز آنها وارد شده است.

جان کلام این است که یک زیر مجموعه از Boogaloo گروه در حال حاضر مشخص شده است به عنوان "خطرناک" سازمان " با Facebook که باعث انواع مکانیسمهای اجرایی. روز سه شنبه این شرکت حذف 220 Facebook حساب 95 Instagram حساب 28 Facebook pages و 106 Facebook گروه به علاوه بیش از 400 گروه های دیگر و 100 صفحات دیگر که متصل به گروه اصلی اما پست مشابه افراطی محتوا.

به نظر می رسد آشکار است که Facebook را منع هر گونه خشونت آمیز ضد دولتی گروه بود که با استفاده از خدمات خود را به قصد قتل است. چه چیزی باعث این یک سایه بیشتر جالب است که چگونه منتشر Boogaloo خود جنبش است. آن را به طور مداوم تغییر نام که آن را اشاره به خود insignias و لباس است که اعضای پوشیدن در مکان های عمومی و حتی ایدئولوژی آن حمایت. (برخی از سردرگمی که آیا پیروان که باید حمایت, سیاه زندگی موضوع معترض هستند صادق است.) حتی برای یک شرکت با منابع Facebook پیگیری از Boogaloo جنبش وعده داده می شود یک چالش مهم — و با توجه به این گروه را به اتهام گرایش به دنیای واقعی خشونت سهام از گرفتن آن اشتباه بسیار بالا است.

3. ق ممنوعیت The_Donald. اثر عملی از ق در از بین بردن چه بود شاید بدنام ترین فروم به احتمال زیاد محدود است. عضویت خود را که یک بار شماره بیش از 800,000 بود تا حد زیادی decamped به یکی دیگر از وب سایت پس از Reddit قرار می گیرد The_Donald پشت یک هشدار روی صفحه نمایش سال گذشته است. اما نمادین این حرکت نشان دهنده یک تغییر قابل توجهی در فلسفه برای Reddit که پس از شمارش خود را رایگان-گفتار و استحکامات در قالب اوایل توییتر. مدیر عامل شرکت استیو هافمن قرار داده و آن را به من در این راه:

"ق ماموریت را به جامعه و متعلق به همه جهان است و گفتار در جهان و در ق است که مانع دیگر مردم را از انجام این کار" هافمن به خبرنگاران گفت:. "اذیت و آزار گفتار و یا گفتار نفرت مردم مانع از آمدن به ق و احساس امنیت و آسیب پذیری ... بنابراین اگر ما سخنرانی در ق که جلوگیری مردم از استفاده از ق راه است که ما قصد داریم آن را برای استفاده می شود یا این که ما مانع از دستیابی به ماموریت ما سپس آن را در واقع بسیار آسان تصمیم گیری است."

هافمن همچنین به یک متفکر مصاحبه به کوین Roose در نیویورک تایمز. در اینجا چیزی است که او گفت: وقتی راجع به چیزی دیگری به من اشاره در داستان من — بیانیه خود را که او تا به حال تغییر تفکر خود را در اطراف تعادل بین آزادی بیان و ایمنی.

"در طول سال ما شده است به طور فزاینده ای مواجه با تصمیم گیری های دشوار و ما باید به وزن این تجارت آف. و بنابراین در اینجا ما اعتقاد داشتند که آزادی بیان و آزادی بیان هستند واقعا مهم است و این یکی از چیزهایی است که باعث می شود حالت های خاص, اما در همان زمان شاهد است که اجازه می دهد همه چیز در حال کار در برابر ماموریت ما است.

راه را برای ما شده است را از طریق ماموریت ما: آنچه که ما در حال تلاش برای به انجام رساندن در ق? و چه بهترین راه برای گرفتن وجود دارد؟"

این اعتصاب به عنوان قابل توجه در زمانی که Facebook ماموریت شده است توزیع مجدد به عنوان "دادن همه یک صدا." ق می گوید ماموریت آن این است که خود را "جامعه و متعلق به همه جهان است." و معلوم است که بیشتر مردم احساس جامعه و متعلق هنگامی که شما را کمی کمتر مردم یک صدا.

2. Twitch به طور موقت ممنوعیت رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. اجازه دهید به تعداد راه هایی که این یک معامله بزرگ است. یکی حتی اگر موقت در اینجا یک آمازون متعلق به جریان خدمات د-platforming و رئیس جمهور ایالات متحده است. دو شرکت به صراحت ذکر شده "نفرت انگیز رفتار" به عنوان دلیل یک اتهام است که با این حال دقیق و سیستم عامل های دیگر سعی کرده اند می گویند با صدای بلند. این جریان که منجر به این ده-platforming بود تصویری از 2015 که تا به حال پخش شده در بسیاری از جریان اصلی تلویزیون ایستگاه. آن را مغلوب ساختن پیشی جستن 2015 کمپین کیکآف تجمع که در آن او گفت: — در میان چیزهای دیگر — که "مکزیک شد ارسال متجاوزان به ایالات متحده" به عنوان جیک Kastrenakes قرار داده و آن را در آستانه.

این کشش قرار می دهد در موقعیت های گرفته شده در یک موقعیت قوی تری در برابر رئیس جمهور سخنرانی نفرت از برای مثال سی ان ان. با فرض آن همچنان به نگه دارید تهمت به این بالاتر از استاندارد معمول و مغلوب ساختن پیشی جستن تفرقه شعارهای شدت بیشتر در تابستان, حرکت یا کشش ناگهانی می تواند عمده پلت فرم اجتماعی به طور دائم د-پلت فرم رئیس جمهور. و خواهد شد که پیامدهای آن بسیار فراتر از حرکت یا کشش ناگهانی.

  1. هند ممنوعیت Infinite. بله این اتفاق افتاده است اما این احساس های مختلف این زمان. این یک چیز برای تنظیم یک برنامه بیش از نگرانی های مربوط به انجمن و یا رقابت و یا حفظ حریم خصوصی و یا برخی از دیگر داخلی موضوع است. آن را بسیار دیگری برای استفاده از برنامه به عنوان یک پیاده در یک جغرافیای سیاسی چمن جنگ — که ممکن است سرعت بخشیدن به انشعاب از اینترنت به محصور و مناطق. هند و چین در یک درگیری بیش از یک مناقشه مرزی در هیمالیا که به تازگی منجر به مرگ 20 سربازان هندی. هند وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات در پاسخ ممنوعیت Infinite — همراه با WeChat و 57 برنامه های دیگر این کشور به عنوان دیدگاه "درگیر در فعالیت های ... مخاطره اندازد به حاکمیت و تمامیت هند است."

شاید Infinite دوباره به هند در عرض یک هفته یا بیشتر به عنوان آن را اولین بار. اما به نظر می رسد به احتمال زیاد خواهیم دید بیشتر ممنوعیت شبیه به این در طول زمان, در بیشتر کشورها در سراسر جهان است. به عنوان بن تامپسون امتیاز در تیز قطعه در Stratecheryکشورها می توانند با استفاده از تمرکز ارائه شده توسط فروشگاه App — به عنوان به خوبی به عنوان قدیمی ارائه دهندگان خدمات اینترنت — دستمزد دیپلماسی در رمان راه. این یک چیز به ممنوعیت یک برنامه برای محتوای میزبانی شده در داخل نرم افزار — YouTube مسدود شده است در کشورهای مختلف در طول سال فقط به این دلیل — و کاملا دیگر به ممنوعیت آن را به عنوان بخشی از یک بازی brinkmanship بین دولت-ملت. اگر من دیگر بزرگ مصرف کننده برنامه خواهد پرداخت بسیار نزدیک با توجه به این.

مقاومت مواجه

دیروز من در مورد نوشت: Facebook ad تحریم و شنیده از برخی از افرادی که به فکر من شده بود کمی بیش از حد خشن در تبلیغ و یا کمی بیش از حد آسان در شبکه های اجتماعی است. یکی از چیزهایی که من شنیده ام این است که این تحریم بر اساس تبلیغ صادقانه باور است که Facebook در حال رفتن بیش از حد آسان در مغلوب ساختن پیشی جستن — به خصوص که "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" از چند هفته به عقب. من در این سوال از نظر Facebook در حال حاضر از بین بردن سه مغلوب ساختن پیشی جستن پست در این سال به تنهایی که chafes در برابر این ایده که این شرکت با ترس بیش از حد عمل می کنند.

در هر صورت من همکار راسل Brandom صحبت جید مگنوس Ogunnaike رنگ تغییر معاون ارشد مدیر مبارزات انتخاباتی در مورد آنچه در این کمپین واقعا می خواهد. رنگ تغییر بخشی از ائتلاف حقوق مدنی گروه پیشرو تبلیغ تحریم است و ارزش خواندن او در جنبش و این هفته را ممنوع:

جید مگنوس Ogunnaike: وجود دارد هیچ راه حل سریعی برای شرکت هایی مانند Reddit شده اند که غرق در نژادپرست فرهنگ از همان ابتدا. ما نمی توانیم فقط تشویق سریع همه چیز. شرکت ها نیاز به واقع تحت حقوق مدنی ممیزی. آنها نیاز به نگاه چگونه نژادپرستی و تبعیض در هر سطح در این شرکت است.

وجود دارد هیچ چیز شما می توانید انجام دهید به رفع نژادپرستی در شرکت خود و یا به شهادت می دهم که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. آنچه در واقع اتفاق می افتد این است که شرکت ها باید برای ارتکاب به یک دستمزد زندگی برای همه کارکنان خود را و سپس آنها نیاز به سرمایه گذاری در حقوق مدنی ممیزی و آن را گام به گام برای پیاده سازی این تغییرات است.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

تا روند: Netflix تغییر 100 میلیون دلار به بانک های دولتی. این بزرگترین شرکت هنوز به تعهد نقدی به لحاظ تاریخی با کمبود بودجه روبرو موسسات مالی. (لوکاس شاو / بلومبرگ)

تا روند: Facebook است که به آن خوراک خبری الگوریتم اولویت بندی گزارش اصلی. آن را نیز تنزل رتبه داستان که نیست شفاف در مورد که در آنها نوشته شده است. (سارا فیشر / Axios)

نقاط

روز دوشنبه در ایالت کالیفرنیا به بالاترین واحد-تعداد روز از COVID-19 موارد گزارش لس آنجلس تایمز. بیش از 8000 نفر آلوده شدند. امروز دولت گذشت دیگر نشانگر: بیش از 6000 نفر فوت کرده اند با توجه به کروناویروس-علل مربوط.

آن را وسوسه انگیز برای دیدن سنبله در مورد به عنوان یک نتیجه از افزایش در تست. اما مقامات می گویند که آن را نمی. "مقامات بهداشت باید نسبت به افزایش تعداد به ترکیبی از حوادث: بیشتر بازگشایی بسیاری از کسب و کارهای تظاهرات توده بیش از مرگ جورج فلوید و خوشه های خصوصی گردهمایی" گزارش لس آنجلس تایمز.

که با وجود این واقعیت است که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom شده است محتاط در مورد بازگشایی دولت است. او با صدور اقامت در خانه برای همه ساکنان در مارس 19 و مجاز شهرستان برای بازگشایی تنها زمانی که آنها ملاقات معیارهای خاصی برای تست و میزان عفونت.

پس از آن وجود دارد San Quentin. در اواسط ماه مارس مقامات در ایالت کالیفرنیا زندان وجود دارد گفت: "هیچ نشانه ای" تسهیلات تا به حال شیوع کروناویروس. به عنوان یک احتیاط این زندان را متوقف و تمام روال ملاقاتها و یک شبه بازديد خانواده — ضربه ای بزرگ به کسانی که زندگی در پشت میله های زندان.

سپس در ماه ژوئن 121 زندانیان منتقل شدند از یک زندان در چین به سن کوئنتین. چین کالیفرنیا موسسه برای مردان بوده است "اوایل سر چشمه از coronavirus موارد است." در حال حاضر 1,059 زندگی مردم در سن کوئنتین آلوده شده اند و یک مرد محکوم به اعدام شده است. "در حالی که آن را غیر ممکن است برای اطمینان از ایمنی از زندگی مردم در زندانها عامل و بالاتر از ظرفیت آنها طراحی شده بودند به خانه اداره در سن کوئنتین غفلت به تصویب حتی اساسی ترین ایمنی و بهداشت اقدامات" نوشت No More Tears, یک سازمان تاسیس شده توسط مردان زندانی در سن کوئنتین.

من کار بر روی یک مقاله در مورد وضعیت, در سن کوئنتین. اگر شما هر گونه اطلاعات برای به اشتراک گذاشتن ایمیل کنید لطفا zoe@theverge.com. — زو Schiffer

حاکم

⭐ هند بی سابقه تصمیم به ممنوعیت 59 از چین بزرگترین نرم افزار می تواند تهدید به افزایش این کشور به عنوان یک انجمن جهانی قدرت است. آن را نیز به عنوان یک هشدار به چین با تکنولوژی غول که رونق در پشت یک دولت تحمیل فایروال بزرگ است که نگه داشته و بسیاری از بهترین و شناخته شده شرکت های فن آوری. بلومبرگ کرده است:

تعجب توقف ضربه چینی شرکت های اینترنتی فقط به عنوان آنها شروع به پیشرفت در جهان به سرعت در حال رشد موبایل آرنا مسیر جهانی شدن و به چالش کشیدن آمریکا با تکنولوژی صنعت برتری. Infinite را امضا کرده بود تا 200 میلیون کاربر وجود دارد Xiaomi Corp. شماره 1 گوشی های هوشمند با نام تجاری و Alibaba و Tencent را به شدت تحت فشار قرار دادند و خدمات خود را.

اما هند سیاست خدشه دار تمام کسانی که در موفقیت و می تواند گسترده تر از جغرافیای سیاسی به عنوان عواقب آمریکا به دنبال تجمع کشورها برای متوقف کردن با استفاده از Huawei Technologies Co. برای 5G شبکه. با چین با تکنولوژی شرکت های آماده برای تبدیل شدن به برخی از مهمترین غالب در صنایع در حال ظهور مانند هوش مصنوعی در هند اقدامات ممکن است خار از کشورها در سراسر جهان به وزن حدی که به آنها اجازه چین به دست آوردن اطلاعات کاربر — و به طور بالقوه اهرم های اقتصادی در آینده اختلافات.

تعداد فزاینده ای از ارائه دهندگان خدمات اینترنت در هند آغاز شده و برای جلوگیری از مشترکین خود را از دسترسی Infinite یک روز پس از دولت ممنوع اعلام برنامه. Infinite همراه با 58 چینی دیگر برنامه ممنوع اعلام شد با توجه به امنیت و نگرانی های حریم خصوصی. (Manish سینگ / TechCrunch)

ماه قبل از آن شروع به بررسی محتوای اعتدال تصمیم گیری Facebook را نظارت هیئت مدیره چهره انتقاد از غیر انتفاعی است که می گوید آن را در حال حاضر باید به بالا و در حال اجرا است. پاسخگو تکنولوژی مترقی غیر انتفاعی راه اندازی یک کمپین به فشار هیئت مدیره به تقاضا بیشتر اقتدار بیش از محتوای تصمیم گیری. (اولیویا سلن / NBC)

در اینجا چگونه Facebook ad تحریم آغاز شده و تمام شرکت هایی که در حال حاضر درگیر است. این لیست در حال حاضر شامل Unilever, Verizon, Coca-Cola, Starbucks و مایکروسافت. (Kim Lyons / آستانه)

مردم در هنگ کنگ خود سانسور در انتظار پکن جدید قوانین امنیت ملی که فعالیت های یاغی مربوط به "تجزیه طلبی, براندازی, تروریسم و دخالت خارجی" در هنگ کنگ است. برخی از آنها خود را حذف پروفایل های رسانه های اجتماعی به طور کامل. (کنجی Kawase و میشل چان / Nikkei Asian Review)

لیو Keqing چینی خواننده اپرا خرس شباهت قابل توجه به Jinping چین بالا رهبر. در چین به طور فزاینده ای استبدادی سیستم این شباهت واز توجه مقامات چینی که شروع کردم سانسور خود را در پروفایل های رسانه های اجتماعی. (Javier C. هرناندز / نیویورک تایمز)

صنعت

⭐ دهندگان پشت ویروسی شیرین کاری موفق در funneling صدها هزار دلار از دره سیلیکون به نژادی عدالت سازمان های خیریه. اما مبارزات انتخاباتی نیز جلب انتقاد از کسانی که احساس می شد ساخت نور از یک مسئله جدی است. در اینجا Arielle Pardes در سیمی:

برای بسیاری در حاشیه این منظره به نظر می رسید مانند اینترنت لودگی در آن بهترین. شیرین کاری گرفته بود دره سیلیکون جریان آزاد سرمایه و مجددا آن را در امور خیریه. شوخی آمد در هزینه VCs و نخبگان فناوری که افتاده بود برای دام تعقیب, جدید, براق چیز کار می کرد و به نفع سازمان است که به مدت طولانی تلاش برای کمک های مالی. "چشم دهان چشم باند" شد توییتر را بیدار رابین هود.

دیگران عقب کشیدم در شوخی است. دیگر آن رفت و در بیشتر از آن شروع به بالا بردن سوال در مورد memeification از جنبشهای اجتماعی است. فن آوری حرکت سریع آن نیز چیزهایی را می شکند. برای برخی از emoji فعالیت از رنگ توخالی به خصوص در زمانی که تعداد رکورد از معترضان به خیابان آمده اند روزانه برای حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و زمانی که جدی گفتگو در مورد تنوع در تکنولوژی در نهایت شروع به اتفاق می افتد. "ایجاد فرهنگ نشاط بیهودگی در اطراف یک موضوع جدی تبدیل آن به یک بازی است که در بلند مدت اثرات ایم" سرمایه داری دلم جانسون. ""ما در حال ایجاد آینده Clubhouse ... مهم نیست این فقط در مورد سیاه و سفید زندگی می کند فریب خورده است. کاملا بی احترامی به این موضوع در دست است."

اختلاف نورد تغییرات را به پلت فرم امن تر و فراگیر تر برای افراد خارج از صنعت بازی است. آن اضافه شده یک مرکز ایمنی با جامعه دستورالعمل به معنای حکومت مردم چگونه عمل می کنند بر روی پلت فرم. آن را نیز مطرح شده تازه $100 میلیون. (اختلاف)

دو تا از زیبایی یوتیوب بزرگترین ستاره, Shane Dawson و Jeffree Star روبرو هستند لغو بیش از اتهامات نژادپرستی و جنسی از افراد زیر سن قانونی. یوتیوب به حالت تعلیق کسب درآمد در داوسون کانال در پی اتهامات. (تیلور لورنز / نیویورک تایمز)

Infinite در حال حرکت است آن حریم خصوصی عملیات برای کاربران اروپایی به ایرلند و انگلستان است. این شرکت ایرلندی و بریتانیایی اشخاص را بیش از Infinite, Inc. در ایالات متحده است. (Ciara اوبراین / ایرلندی بار)

Infinite را با اقدامات امنیتی می تواند "به راحتی دور" برای ایجاد حساب های جعلی با توجه به تحقیقات امنیت شرکت شبح داده است. شرکت آزمونهای یافت Infinite به احتمال زیاد تبدیل به یک هدف آسان تر برای رباتها که می تواند آن را بیشتر در معرض سیاسی دروغ مبارزات. (Alex هیت / اطلاعات)

گوگل خریداری شمالی, یک شرکت متمرکز بر ساخت عینک واقعیت افزوده. این شرکت گفت: در شمال "دانش فنی" کمک خواهد کرد که گوگل سرمایه گذاری در آن "سخت افزار تلاش و محیط محاسبات آینده است." (اشلی Carman / آستانه)

گوگل حذف 25 برنامه های آندروید از فروشگاه Google Play برای سرقت Facebook اعتبار. قبل از اینکه به پایین گرفته شده است این نرم افزار را به صورت جمعی دانلود شده است بیش از 2.34 میلیون بار. (Catalin Cimpanu / ZDNet)

David Heinemeier Hansson از مؤسسین Basecamp و اشتراک سرویس ایمیل هی یک از منتقدان بزرگ شرکت های فن آوری در توییتر. خود را در حملات اخیر از اپل بیش از آن در فروشگاه App سیاست های بدست گسترده پشتیبانی می کند. (Zoë برنارد / اطلاعات)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

خرید یک ماسک است که می گوید: "محتوای این ماسک دیگر در دسترس نیست به دلیل کپی رایت ادعا می کنند." درآمد حاصل از فروش و سود بسیار خوبی در سایت Techdirt.

جزئیات سابقه Facebook را نظارت هیئت مدیره به تاریخ. کیت Klonick شده است پس آن را از ابتدا با یک معامله بزرگ از دسترسی به تمام اصول. او منتشر شده حساب جامع هیئت مدیره ایجاد امروز در دانشگاه ییل مجله قانون.

خوانده شده در مورد چگونگی هی تکامل یافته است. قبل از آن یک ایمیل به پلت فرم و زهر اپل وجود Basecamp آخرین پروژه فقط یک سری از تصاویر. از بنیانگذاران Jason سرخ شده پیاده روی را از طریق توسعه آن در اینجا.

و در نهایت...

صحبت ما

برای ما ارسال راهنمایی, سوالات و ممنوع محتوا: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن