منحصر به فرد بیمارستان خط مقدم رزمندگان برای باز فردا

DC بازرسی Vikram Jeshta بیمارستان آماده برای دریافت COVID رزمندگان میسور/Mysuru: پزشکان و پرستاران و کارکنان ب

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

DC بازرسی Vikram Jeshta بیمارستان آماده برای دریافت COVID رزمندگان

میسور/Mysuru: پزشکان و پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان هستند که نه تنها آنهایی که در مبارزه با مبارزه با کروناویروس. کلیدی دیگر از کارگران که اغلب به دور بماند مانند پلیس و ماموران امنیتی ابزار کارگران و پاکبانان در ادامه به مبارزه با این بیماری همه گیر.

خط مقدم رزمندگان بیش از حد حساب برای بسیاری از COVID-19 عفونت در Mysuru. آنها بیشتر در معرض ابتلا به این ویروس با توجه به وظایف خود در بیمارستان مهار مناطق قرنطینه مراکز و آزمایشگاه.

به عنوان مثل وجود دارد از جان گذشته نیاز به منحصر به فرد بیمارستان برای آنها.

آن است که با این قصد که دولت های منطقه بر گرفته شده بود Vikram Jeshta بیمارستان در Vivekananda جاده در Yadavagiri. از بین رفته بیمارستان شده است کاملا تمیز و تجهیزات پیشرفته ارائه شده است از جمله هواکش.

در حالی که امکانات و تجهیزات فراهم شده توسط دولت های منطقه این طرح در حال اجرا در بیمارستان گرفته شده توسط ماهان (Mysuru انجمن بیمارستانها و خانه های سالمندان و درمانگاه و مراکز تشخیصی). 90-تخت بیمارستان برای رزمندگان خط مقدم را رسما تابع از فردا.

بسیاری از رسانه های متوسط و کوچک بيمارستان در شهرستان هستند که در ماهان طرح و شکل گرفته اند ماهان COVID مراقبت کنسرسیوم. کنسرسیوم اجرا خواهد شد Vikram Jeshta بیمارستان به عنوان یک بالا پایان COVID مراقبت مرکز مدیریت عفونت در میان رزمندگان خط مقدم.

امروز صبح Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar بازدید Vikram Jeshta بیمارستان و دیدم مقدمات و امکانات در مرکز. او در مورد امکانات درمان تعدادی از پزشکان بهداشت و درمان کارگران و دیگر متفقین کارکنان شرکت تصمیم گرفتند از بیمارستان های دیگر در شهرستان.

Dr. K. Javeed Nayeem و دیگر حامل های ماهان جریان DC و مقامات دیگر است. سوم و چهارم طبقه از بیمارستان تبدیل شده است برای رسیدگی به COVID بیماران. حقوق و دیگر emoluments برای پزشکان و کارکنان بهداشت و درمان انجام وظایف در بیمارستان پرداخت خواهد شد توسط ماهان. DC همچنین گفته شد که جدا از خط مقدم رزمندگان دیگر به طور منظم بیماران بیش از حد می تواند بستری در اینجا اگر آنها توسط دولت منطقه.

سرپرست پلیس C. B. Ryshyanth منطقه افسر بهداشت Dr. R. Venkatesh, MUDA کمیسر Dr. D. B. Natesh بهداشت و رفاه خانواده گره افسر دکتر Sheela و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب