Facebook را ممنوعیت تبلیغات است که در حال حاضر مسابقات و یا ادیان به عنوان تهدید

Facebook قرار دادن محدودیت های جدید بر نفرت محتوا در تبلیغات به صراحت ممنوعیت تبلیغات است که تشویق نژادی و تفر

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

Facebook قرار دادن محدودیت های جدید بر نفرت محتوا در تبلیغات به صراحت ممنوعیت تبلیغات است که تشویق نژادی و تفرقه است. به طور خاص سیاست جدید را "منع ادعا می کند که مردم از خاص و نژاد و قومیت ، ملیت ، وابستگی مذهبی و کاست و گرایش جنسی ، هویت جنسی و یا وضعیت مهاجرت یک تهدید فیزیکی و ایمنی و بهداشت و یا بقای دیگران است." سیاست را نیز محدود کردن تبلیغات که بیان تحقیر برای مهاجران یا پناهندگان.

قابل توجه به محدودیت های جدید اعمال می شود تنها به تبلیغات و تحت تاثیر قرار نمی خواهد پست بدون پرداخت ارتقاء.

"Facebook مخفف صدا دادن به مردم و به خصوص به معنی افرادی که قبلا به حال به اندازه صدا و یا به عنوان قدرت زیادی برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود را," زوکربرگ گفت: در یک شرکت تاون هال اعلام تغییرات. "این واقعا مهم است که ما مطمئن شوید که سیستم عامل های ما زندگی می کنند تا به این اصول است."

محدودیت بخشی از یک مجموعه از تغییرات Facebook در حال ساخت پیش از سال 2020 انتخابات آمریکا. این شرکت همچنین قصد دارد فعالانه نظارت بر اطلاعات در رای گیری شرایط در 72 ساعت قبل از انتخابات با استانداردهای سختگیرانه تر برای پست های که به نظر می رسد برای ارعاب یا گمراه در طول این دوره از زمان است. پست های مربوط به انتخابات خواهد شد و شامل یک لینک به صورت خودکار به شرکت در رای گیری جدید مرکز اطلاعات است که به منظور ارائه اطلاعات معتبر در انتخابات است. رای گیری مرکز اطلاعات نیز برجسته برجسته در Facebook و Instagram نرم افزار.

Facebook همچنین اعلام کرد یک پروتکل جدید برای زمانی که یک پست را نقض سیاست های سایت است اما مجاز به ماندن در سایت به دلیل منافع عمومی ارزش. بر اساس سیستم جدید Facebook را برچسب مطالب عنوان موضوع به یک newsworthiness استثنا چیزی که زوکربرگ می گوید اتفاق می افتد "یک تعداد انگشت شماری از بار در سال است."

تغییرات آمده میان مداوم تحریم led با رنگ, تغییر, تماس, برای, تبلیغ برای توقف هزینه های Facebook در پاسخ به این شرکت را درک ناتوانی در سخنرانی نفرت متوسط. شرکت های بزرگ مانند Unilever و Verizon پیوست, تحریم, و لغو همه برنامه ریزی شده آگهی اقدام به خرید از طریق پایان سال است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن