اولین Ashada جمعه در Chamundi هیل: مراسم برگزار شد اما معبد بسته برای جانبازان

میسور/Mysuru: برای اولین بار در بیش از 100 سال روپیه Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi تپه بسته شد امروز ب

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

میسور/Mysuru: برای اولین بار در بیش از 100 سال روپیه Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi تپه بسته شد امروز برای جانبازان در اولین Ashada Shukravara (جمعه). آیین های سنتی انجام می شد به presiding صبح امروز میان پلیس و حضور کشیش وجود دارد اما تنها تعداد انگشت شماری از آنها.

مشخصه Ashada Shukravara است که جمعیت فزاینده شروع از ساعت 3 صبح تا اواخر شب. Lakhs از جمع مردم در معبد در طول فرخنده Ashada ماه و در هر Ashada جمعه وجود خواهد داشت جمعیت تعدادشان بیش از 50,000. امروز وجود دارد تنها حدود 30 نفر در محل معبد از جمله کشیش.

Ashada در نظر گرفته شوم برای جشن هر توابع مانند مراسم عروسی و خانه-گرمایش عنوان مثال, Aksharabhyasa است, اما, در نظر گرفته ترین فرخنده برای پرستش خدایان و الهه ها. حاکم الوهیت شهرستان الهه Chamundeshwari است جذاب ترین الوهیت و به عنوان نتیجه lakhs از مردم ازدحام تپه معبد در طول Ashada Shukravara.

هر سال Mysuru منطقه دولت معبد مقامات و پلیس به مناسبت افزایش یابد و به طور کامل دنده تا برای آماده سازی آن را صاف برای جانبازان به دارشان از الهه. در این سال با توجه به COVID-19 گیر دولت ممنوع, عمومی ورود ترس جامعه گسترش ویروس.

حتی در آینده Ashada Shukravara که سقوط خواهد کرد در جولای 3, 10 و 17 و همچنین در روز Vardhanti (الهه Chamundeshwari تولد در جولای 13), ورود جانبازان ممنوع خواهد شد.

با COVID ابر معلق در هوا بیش از این جشن معبد درب باز شد در 4.30 am امروز و آیین انجام شد تحت رهبری 'Pradhana Agamika' (رئیس کشیش) Dr. N. Shashishekar Dikshit و 'Agamika' Deviprasad. آداب و رسوم مانند Mahanyasa Poorvaka Abhisheka, Rudrabhisheka و Archane انجام شد همراه با Mahamangalarathi. امروز الهه تزئین شده بود به عنوان " Nagalakshmi.' معبد درهای بسته بودند در 7.45 هستم سنتی مسلح سلام توسط پلیس است.

این Utsava Moorti از تزئین الوهیت گرفته شد در طواف در اطراف خلوتگاه سنکتروم. در روزهای عادی این بت خواهد بود انجام شده در اطراف معبد در میان شعار از مانتراها مقدس nadaswara و درام ضرب و شتم بین هزار نفر از جانبازان. در این سال هر چند موسیقی وجود دارد صفوف محدود بود به خلوتگاه سنکتروم.

با توجه به Shashishekar Dikshit, جانبازان اجازه نداشتند به معبد در طول Ashada ماه یک قرن پیش و یا 120 سال با توجه به شیوع طاعون در Mysuru. "پدر بزرگ من استفاده می شود به روایت داستان در مورد چگونه معبد – در Ashada ماه — بسته شد در طول طاعون و وبا. امروز از آن است که بسته به علت COVID-19. من درخواست همه جانبازان به دعا در خانه," او گفت:.

تمام چهار ورودی به Chamundi تپه بسته شد امروز و حتی ورودی از طریق مراحل بسته شد به عنوان سنگر گذاشته شد. پلیس نوشته شده بودند برای جلوگیری از ورود مردم است.

DCP Dr. A. N. Prakash Gowda نظارت ترتیبات. صحبت با خبرنگاران گفت که ورود جانبازان ممنوع خواهد شد در تمام Ashada روزهای جمعه و در Vardhanti بعد اما مراسم ادامه خواهد داد.

توده تغذیه و Prasadam توزیع در همه Chamundeshwari معابد در شهرستان از جمله K. G. کپپل Chamundeshwari معبد Adishankti روپیه Bandanthamma Kalamma دوی معبد در Kuvempunagar ممنوع شده است همراه با ورود مردم. اما معابد شده اند مجاز به انجام مراسم او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن