"هی سیری من کشیده شدن' میانبر باعث می شود آن را آسان برای ضبط پلیس

به عنوان اعتراض به نژادی و خشونت پلیس را در سراسر آمریکا دیده ایم چگونه ویدئو های گرفته شده بر روی دستگاه های

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

به عنوان اعتراض به نژادی و خشونت پلیس را در سراسر آمریکا دیده ایم چگونه ویدئو های گرفته شده بر روی دستگاه های تلفن همراه می تواند کمک به شناسایی سوء رفتار با اجرای قانون است. اما این شواهد نه تنها مفید در اعتراض اما در طول تمام انواع معمول تعامل با پلیس از جمله ترافیک متوقف می شود. به همین دلیل سیری میانبر "من کشیده شدن" وجود دارد.

هنگامی که شما بار این (رایگان) میانبر بر روی آی فون خود را, همه شما باید انجام دهید این است که با گفتن "Hey, Siri, من کشیده شدن" و آن را kickstart یک زنجیره ای از حوادث است. آن را تار را به گوشی خود را توقف هر گونه موسیقی در حال بازی و شروع به ضبط ویدئو از دوربین جلو. آن را همچنین می توانید مکان فعلی شما و یک کپی از است که تصویری به اورژانس تماس بگیرید اگر شما نیاز به تایید چند پاپ آپ پیام برای تکمیل این مراحل.

میانبر خود را به کار رابرت پترسون که اولین چاپ آن در سال 2018 است. پترسن شده است به روز رسانی این برنامه از آن زمان به بعد هر چند میانبر به دست اورد جدید توجه زیر اعتراضات بعد از پلیس با قتل جورج فلوید.

بدیهی است که ضبط پلیس تعاملات نمی کند, خود به خود, جلوگیری از سوء رفتار و تبعیض نژادی. اما آن می تواند کمک به نام شرم و افراد درگیر. این درست است که هر پلیس تعامل نیاز دارد , ضبط, اما هیچ دلیلی به آمار رکورد همه یکسان است.

اگر شما مشتاق به استفاده از این برنامه خود را وجود دارد چند چیز شما باید انجام دهید ، از همه مهمتر این برنامه نیست برنامه شما می توانید دانلود از App Store, اما یک میانبر iOS است که متکی بر قابلیت های اپل در iOS معرفی شد 12.

بنابراین برای رسیدن به همه چیز و کار شما باید اول مطمئن شوید که سیستم عامل iOS به روز شده است به حداقل های iOS 12. سپس, دانلود کلید های میانبر برنامه که شما می توانید پیدا کردن در اینجا در فروشگاه App. پس از این که انجام می شود به این لینک مراجعه کنید بر روی دستگاه تلفن همراه خود را از ساخته شده است در مرورگر Safari برای تنظیم کردن میانبر. (مراقب باشید: سایر مرورگرها کار نمی کند!) شما همچنین نیاز به مطمئن شوید که گوشی خود را می توانید بار تایید نشده کلید های میانبر (رفتن به تنظیمات > کلید های میانبر و ضامن اجازه می دهد غیر قابل اطمینان کلید های میانبر اجازه می دهد تا این) و به این برنامه دسترسی به محل سکونت خود را که شما می توانید ببینید که چگونه به انجام این کار در اینجا.

هنگامی که انجام می شود شما باید خوب به آن بروید هر چند ما پیشنهاد دادن میانبر خشک برای اولین بار اجرا به عنوان شما نیاز به خوب مجوزهای خاصی برای آن به درستی کار نکند. هنگامی که با استفاده از آن شما نیز باید به صورت دستی تایید مراحل خاصی (مانند ارسال ویدئو های خود را).

نیز وجود دارد هیچ مستقیم آندروید معادل این برنامه در حال حاضر وجود دارد اما برنامه های مشابه در فروشگاه بازی به معنای هل احتیاط ضبط فیلم از اجرای قانون است.

به عنوان پترسن گفت: خودی کسب و کار در سال 2018 برنامه است که اساسا همان بدن دوربین های فرسوده توسط بسیاری از افسران پلیس. "به نظر می رسید به من که اگر شما در حال کشیده شدن آن را نمی تواند صدمه دیده است به ضبط این حادثه گفت:" پترسن. "پلیس در این روز در بسیاری از نقاط بدن کم, بنابراین این می تواند غیر نظامی معادل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن