Fortnite هنوز هم می تواند در iOS نصب مجدد, حتی پس از اپل آن را حذف

Fortnite از فروشگاه App هفته گذشته به عنوان بخشی از توسعه دهنده حماسه بازی ها 'بزرگ قانونی و قانونی خود را با

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

Fortnite از فروشگاه App هفته گذشته به عنوان بخشی از توسعه دهنده حماسه بازی ها 'بزرگ قانونی و قانونی خود را با اپل ناپدید شد ، اما نبرد ضربه رویال است که به طور کامل از بین رفته است.

اگر شما بازی را دانلود کرده ام هرگز قبل از, شما تقریبا از شانس برای در حال حاضر - و ما توصیه می کنیم اجتناب از هر یک از لیست eBay که به نظر می رسد ظاهر تا آیفون هاوک با بازی نصب شده به اندازه 10,000 $. به نظر مشکوک مياد کسانی که بازی را دانلود کرده اند هنوز هم می توانند آن را بازی کنند البته و حتی فایل های آپدیت را نصب کنند، حداقل تا زمانی که پچ بزرگ بعدی راه اندازی شود، چرا که اپل توانایی حذف به اشد نرم افزار از دستگاه شما را ندارد.

اما برای کسانی که فورت نیت را حداقل یک بار در گذشته دانلود کرده اند اما شاید آن را offloaded کرده یا به صورت دستی حذف کرده اند، هنوز راهی برای نصب مجدد بازی بر روی دستگاه انتخابی iOS شما وجود دارد. Fortnite به این روش:

  1. به بخش "خریدهای من" فروشگاه برنامه بروید، که با کلیک کردن بر روی آواتار شما (به طور معمول هر چه Memoji یا عکسی که برای تصویر تماس با شناسه اپل خود انتخاب کرده اید) در گوشه بالا سمت راست هر یک از صفحه های اصلی یافت می شود.
  2. از آن جا، روی "خریداری شده" و سپس "خریدهای من" ضربه بزنید تا دایرکتوری برنامه خود را از تمام برنامه های iOS که تا به حال دانلود کرده اید پیدا کنید.
  3. "فورتنیت" رو بگرد
  4. برنامه باید نشان دهد، و ضربه زدن به نماد ابر روند دانلود را آغاز خواهد کرد.
...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن