جنرال موتورز گزارش شده است که در یک برق تحویل ون

جنرال موتورز در حال کار بر روی یک تمام برقی تحویل ون با توجه به انتخاب. اگر درست GM خواهد آخرین خودروساز به سن

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

جنرال موتورز در حال کار بر روی یک تمام برقی تحویل ون با توجه به انتخاب. اگر درست GM خواهد آخرین خودروساز به سنگ تیز کردن در در مورد آنچه می رود به یک موفق تکه نوپای خودرو الکتریکی بازار است. این هم یک بخش که در نیاز ناامید از برق به خصوص با ظهور آمازون و تحویل در کل.

پنج نفر با آگاهی از این پروژه گفت: رادیو فردا که ون موسوم به "BV1" آیا وارد تولید در اواخر سال 2021. ون خواهد بود طراحی شده توسط Ultium باتری پلت فرم GM نشان داد در اوایل ماه مارس و به اشتراک گذاری برخی از قطعات با شرکت آینده برقی کامیون وانت و Suv ها. این منابع همچنین گفت: ون ساخته خواهد شد جنرال موتورز در دیترویت-همترمکک گیاه.

هیچ یک از که است خیلی تعجب آور; جنرال موتورز گفت: دیترویت-همترمکک گیاه را به مرحله اولیه آن 20 میلیارد دلار فشار به وسایل نقلیه الکتریکی. و تمام نقطه Ultium پلت فرم است که آن را انعطاف پذیر و قادر خواهد بود به قدرت طیف گسترده ای از انواع خودرو و اندازه.

GM پیدا کرده است موفقیت خود را با شورلت بیان و به میزان کمتر GMC Savana cargo وانت. اما آن را به دور از تنها شرکت کار در الکتریکی ون. مرسدس بنز در حال حاضر دارای مدل های مختلف در جاده ها و فورد دارای نسخه های متعدد در آثار از جمله یک نسخه الکتریکی از آن بینهایت محبوب حمل و نقل ون. آمازون که دارای یک ناوگان از ده ها هزار نفر از احتراق موتور وانت ساخت عظیم آن تحویل عملیات دستور داده است تا 100,000 برقی وانت از EV راه اندازی Rivian (که آن نیز به شدت سرمایه گذاری). و راه اندازی مانند بریتانیا بر اساس ورود دریافت کرده است که سرمایه گذاری از یو پی اس و هیوندای) و Chanje (که نام فدرال اکسپرس به عنوان یک مشتری) در حال کار بر روی برقی وانت نیز هست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن