گوگل می گوید که اکثر کارکنان آن خواهد شد کار از خانه تا 2021

گوگل توسعه یافته کار خود را-از-خانه سیاست باقی مانده از سال 2020 است. پس قبلا گفتن کارکنان که آنها خواهد بود ک

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

گوگل توسعه یافته کار خود را-از-خانه سیاست باقی مانده از سال 2020 است. پس قبلا گفتن کارکنان که آنها خواهد بود کار از راه دور تا ژوئن 1st, مدیر عامل سوندار پیچای گفته کارکنان که آنها به احتمال زیاد خواهید کار از خانه تا پایان سال از طریق اطلاعات.

با توجه به پیچای کارکنان که نیاز به جسمی که در دفتر خواهد بود و اجازه بازگشت در هر ماه ژوئن یا ژوئیه اما با افزایش اقدامات احتیاطی و "متفاوت" در دفتر تجربه.

اما برای بیشتر از گوگل, کارکنان, کار در منزل ادامه خواهد داشت طبیعی جدید برای بقیه سال. گوگل شروع به ارائه مشاوره به کارکنان به محل کار از خانه با توجه به COVID-19 همه گیر در اوایل ماه مارس.

گوگل نیست فقط عمده شرکت با تکنولوژی به درخواست کارکنان به ماندن در خانه برای بقیه سال. Facebook ساخته شده مشابه اطلاعیه روز گذشته با استناد به اطلاعات از گروه ها مانند مراکز کنترل بیماری و دانشگاه جانز هاپکینز همراه با دولت هدایت. Google و Facebook به احتمال زیاد نخواهد بود و تنها آنهایی که یا: با دو تا از بزرگترین شرکت های فن آوری هر دو برنامه ریزی برای شاتر درهای خود را برای باقی مانده از سال شانس هستند که ما شروع به دیدن شرکت های دیگر دنبال کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن