گوگل می گوید زبانه های کروم شما به زودی تا 10 درصد سریع تر

بارگذاری خواهند شد گوگل در حال بهبود عملکرد زبانه ها در کروم است، بر اساس یک وبلاگ جدید، و تغییرات می تواند من

توسط PARINEWS در 4 شهریور 1399
بارگذاری خواهند شد

گوگل در حال بهبود عملکرد زبانه ها در کروم است، بر اساس یک وبلاگ جدید، و تغییرات می تواند منجر به سود سرعت تا 10 درصد شود. ال آینسلی گوگل نوشت: «هنگامی که شما در حال بررسی یک کار پس از دیگری از لیست خود را به انجام، انتظار حتی چند ثانیه در حالی که بار زبانه های خود را می تواند شما را کند کردن، گوگل الکسی Ainslie نوشت.

کروم زمان بارگذاری برای زبانه های فعال را با پس گرفتن منابع از کسانی که برای مدتی بیکار بوده اند، با توجه به یک کروم سرعت خواهد داد. ماکس کریستف، مدیر مهندسی کروم نوشت: «ما پیشرفت هایی را نه تنها در بارگذاری سرعت بلکه پس انداز باتری و حافظه می بینیم.»

گروه بندی Tab که گوگل در ماه مه اعلام کرد، اکنون به شما این امکان را خواهد داد که گروه ها را فرو ریزد و گسترش دهید «بنابراین دیدن آنهایی که برای دسترسی به آن نیاز دارید آسان تر است.» این درخواست ویژگی بالا در میان افراد با استفاده از گروه های زبانه بوده است.

کروم همچنین در حال اضافه کردن پیش نمایش زبانه (در بتا در حال حاضر) ، که به شما یک تصویر بند از وب سایت در هر زبانه به عنوان شما بیش از آن شناور نشان می دهد. پشتیبانی پی دی اف در حال گرفتن قدرتمند تر بیش از حد، با Ainslie وعده می دهد که "در طول چند هفته آینده، شما قادر خواهید بود برای پر کردن فرم های پی دی اف و ذخیره آنها را با ورودی های خود را، به طور مستقیم از کروم. اگر دوباره پرونده را باز کنید، می توانید جایی را که ترک کرده بودید، بلند کنید.»

از دیگر ویژگی های جدید دریافتی می توان به زبانه های انگشت پسند تر در هنگام استفاده از لپ تاپ ۲ در ۱ در حالت تبلت اشاره کرد و در اندروید، اگر شروع به تایپ عنوان سایت به نوار آدرس کنید بدون اینکه متوجه شود قبلاً آن را در جایی باز کرده ای، اکنون پیشنهاد تعویض به آن زبانه موجود را خواهید دید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن