گوگل شروع به پرداخت برخی از ناشران برای اخبار

گوگل خواهد پرداخت برای محتوای اخبار از انتخاب ناشران به عنوان بخشی از یک صدور مجوز جدید برنامه امروز اعلام کرد

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

گوگل خواهد پرداخت برای محتوای اخبار از انتخاب ناشران به عنوان بخشی از یک صدور مجوز جدید برنامه امروز اعلام کرد. آن می گوید: این مطالب را به صورت بخشی از یک "اخبار جدید تجربه" در آینده بعد از این سال راه اندازی برای اولین بار در آن اخبار گوگل و کشف خدمات. در برخی از موارد گوگل می گوید آن را می تواند ارائه دسترسی رایگان به paywalled مقالات با پرداخت صاحبان محتوا به کاربر از طرف.

گوگل می گوید این شروع برنامه با ناشران در آلمان و استرالیا و برزیل, اما می گوید که آن را کردم "بیشتر به زودی می آیند." انتشار شرکای شامل اشپیگل در آلمان و شوارتز رسانه ها در استرالیا با توجه به بار مالی.

گوگل اعلام می آید پس از کشورهای متعدد با تشدید تلاش ها به غول جستجو جبران ناشران برای محتوای اخبار آن لینک کلیک کنید برای. استرالیا به تازگی پرده برداری کرد قصد دارد به زور تکنولوژی سیستم عامل برای کمک به پرداخت برای رایگان محتوای آنها سود حاصل از. در ماه آوریل در فرانسه رقابت اقتدار دستور گوگل به پرداخت برای محتوای از ناشران.

گوگل اعلام می آید به عنوان Facebook به تازگی راه اندازی یک جدید اخبار tab در ایالات متحده است که در آن می پردازد برخی از شرکت ناشران برای کار خود را. داستان سرپرستی یک تیم از انسان سردبیران و نشر همکاران شامل BuzzFeedهای نیویورک تایمزو وال استریت ژورنال. Facebook گزارش شده است که به دنبال گسترش این اخبار tab به اروپا است.

اما FT اشاره می کند که طرح چنین مورد انتقاد قرار گرفته و تنها شامل برخی از ناشران و پرداخت نمی به اندازه کافی. برخی از گزارش ها ترجیح می دهند پشتوانه قانونی برای چنین طرح های به جای تکیه بر حسن نیت بزرگ با تکنولوژی شرکت.

در دیدگاه منتشر شده توسط گوگل اشپیگل گروه مدیر عامل Stefan Ottlitz گفت: همکاری خود را با گوگل "به ما اجازه خواهد داد به معاون کشیش بخش یک تجربه است که ما را برنده جایزه سرمقاله صدای به گسترش ما کمک رسانی و ارائه اخبار مورد اعتماد در راه فوتی و فوری در محصولات Google." این FT اشاره می کند که گوگل اعلام فاش نمی کند شرایط مالی آن می پردازد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن