زوم حساب های پرداخت شده گزارش خواهد شد رمزگذاری قوی برای تماس

زوم اضافه خواهد شد قوی تر رمزگذاری برای آن پرداخت می شود و مشتریان تصویری, تماس, اما برنامه ریزی برای ارائه اف

توسط PARINEWS در 11 خرداد 1399

زوم اضافه خواهد شد قوی تر رمزگذاری برای آن پرداخت می شود و مشتریان تصویری, تماس, اما برنامه ریزی برای ارائه افزایش امنیت به تمام حساب های رویترز گزارش داد. یک مشاور امنیتی با شرکت گفته رویترز که آن را هنوز هم روشن نیست که آیا برخی از حساب های مانند غیر انتفاعی کاربران ممکن است واجد شرایط برای امنیت بیشتر تماس.

"زوم را به روش end-to-end encryption است که بسیار یک کار در حال پیشرفت است - همه چیز از ما پیش نویس رمزنگاری طراحی شد که فقط منتشر شده در هفته گذشته به ما ادامه داد: بحث در اطراف است که مشتریان آن را به" یک سخنگوی شرکت گفت: در یک ایمیل به آستانه.

این ویدئو کنفرانس پلت فرم است بالندگی در محبوبیت در طول بیماری همه گیر کوروناویروس اما گرفتار شده است توسط هزاران مسائل امنیتی است. کسانی که شامل Zoombombing که در آن یک مهمان ناخوانده با حمله به یک تماس تصویری و مختل آن با پورنوگرافی یا دیگر شوک محتوا.

اضافه کردن کامل پایان به پایان رمزگذاری بر روی هر تماس تصویری را رد مشتریان که در تماس از خطوط تلفن. و العالم گزارش داد تنگ تر رمزگذاری نمی خواهد اجازه می دهد زوم خود تیم های امنیتی برای اضافه کردن خود را به تماس برای کمک به مشتریان در زمان واقعی است.

زوم با انتشار پیش نویس مقاله May 22nd, ترسیم برخی از رمزگذاری آن برنامه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب