این پیمان عمل خواهد نیروی سیستم عامل به افشای shadowbans و demonetizations

جدید هر دو حزب در مجلس سنا در لایحه در نظر گرفتن هدف در مسئولیت حفاظت لذت می برد توسط اینترنت سیستم عامل مانند

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

جدید هر دو حزب در مجلس سنا در لایحه در نظر گرفتن هدف در مسئولیت حفاظت لذت می برد توسط اینترنت سیستم عامل مانند Facebook و YouTube.

پلت فرم پاسخگویی و مصرف کننده شفافیت (پیمان) عمل معرفی شده توسط سنسور. برایان Schatz (D-HI) و جان Thune (R-SD) در شنبه نیاز به سیستم عامل های آنلاین مانند Facebook و گوگل به فاش کردن محتوای خود را اعتدال شیوه از طریق طیف وسیعی از اجباری آشکار است. این لایحه همچنین ایجاد یک خیابان جدید برای برگزاری این شرکت مسئول برای میزبانی محتوای غیر قانونی با ایجاد تغییرات در بخش 230 قانون ارتباطات نجابت.

این لایحه است که ترکیبی از اقدامات است که تشویق سیستم عامل برای حذف محتوای بد و اقدامات است که نگه داشتن آن را در اعتدال سیستم در بررسی امید به جلب حمایت از هر دو طرف بحث های جاری بیش از پلت فرم قوانین و مقررات.

در صورت تصویب این لایحه نیروی بزرگ با تکنولوژی سیستم عامل به توضیح دهید که چگونه آنها در حد متوسط محتوا در یک راه است که به راحتی در دسترس کاربران و انتشار گزارش های سه ماهه از جمله disaggregated آمار در چه محتوا حذف شده است demonetized بود و یا در حال رسیدن به آن algorithmically محدود است. سیستم عامل پس از آن نیاز به رول کردن یک شکایت رسمی سیستم برای کاربران که فرآیندهای گزارش و توضیح می دهد که خود را اعتدال تصمیم گیری در 14 روز. کاربران پس از آن مجاز به درخواست کسانی که اعتدال تصمیم گیری در یک شرکت داخلی گزارش سیستم چیزی است که در حال حاضر وجود دارد بر روی سیستم عامل مانند Facebook.

دیگر لوایح با هدف در بخش 230 خواهد اجازه می دهد تا به کاربران برای گزارش محتوای خاص تصمیمات اعتدال به دولت در درجه اول کمیسیون تجارت فدرال. این پیمان عمل است که در مخالفت مستقیم به کسانی که طرح و اجازه می دهد تا برای اعتدال گزارش های داخلی باقی می ماند. در سال گذشته هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات ها را هدف گرفته در 230 به عنوان وسیله ای برای پرداختن به اطلاعات غلط و یا آنچه که محافظه کاران بر این باورند به تعصب و یا "shadowbanning" از راست متمایل پست. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا ماه گذشته که پاره بازگشت 230 حمایت. دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن خواستار 230 به لغو کامل.

"رویکرد ما این است که یک چاقوی کوچک جراحی به جای یک مته دستی مخصوص سوراخ کردن," Schatz گفت: در تماس با خبرنگاران روز چهارشنبه.

در بالای رسمی اعتدال رفتار لایحه اصلاح بخش 230 در راه است که نیاز سیستم عامل برای حذف دادگاه دستور محتوای غیر قانونی در عرض 24 ساعت. همچنین آنها باز می شود تا به دعاوی مدنی از تنظیم کننده فدرال که در حال حاضر محدود توسط بخش 230. دولت به طور کلی وکیل نیز توانمند با توانایی برای به اجرا درآوردن فدرال قانون مدنی در برابر سیستم عامل است. به احتمال زیاد نتیجه خواهد بود یک سیل جدید پرونده های حقوقی علیه بزرگ با تکنولوژی شرکت با عواقب غیر قابل پیش بینی.

"وجود دارد یک اجماع دو حزبی که بخش 230 که حاکم خاص استفاده از اینترنت رسیده است برای اصلاحات" Thune در بیانیه ای گفت شنبه. "اینترنت رونق به دلیل تماس با نور روش که توسط آن بوده است که حکومت در آن نسبتا کوتاه تاریخچه. با استفاده از همین روش وقتی که می آید به بخش 230 اصلاحات ما می توانیم اطمینان از پلت فرم به کاربران محافظت می شود در حالی که همچنین نگه داشتن شرکت پاسخگو باشد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن