تمام ویژگی های جدید در iOS 14 وام گرفته از اندیشه

iOS 14 است که در اینجا و آن را به ارمغان می آورد یک دسته از ویژگی های جدید به اپل سیستم عامل — از جمله چند که

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

iOS 14 است که در اینجا و آن را به ارمغان می آورد یک دسته از ویژگی های جدید به اپل سیستم عامل — از جمله چند که باید نگاه بسیار آشنا برای کاربران اندروید است که قابلیت های مشابه برای برخی از زمان.

این چرخه ابدی نرم افزار سیستم عامل: گوگل ایده های خوب تقریبا همیشه در نهایت در iOS در برخی از نقطه حتی به عنوان نسخه بعدی اندروید خواهد شد بدون شک گهواره برخی از ایده ها را از اپل.

ویدجت صفحه اصلی

یکی از بزرگ: پس از سالها نگه داشتن iOS صفحه نمایش استاتیک اپل در نهایت کاربران اجازه می دهد برای اضافه کردن ویدجت به صفحه اصلی خود صفحه نمایش. ویدجت شده اند یکی از هسته افتراق امکانات بین اندروید و iOS با رفتن به اولین تکرار از اندروید و این یک ویژگی است که گوگل ادامه خواهد داد به گسترش در طول سال اجازه می دهد سفارشی اندازه های شخص ثالث پشتیبانی و یک گالری با پیش نمایش از این ابزارک — تمام ویژگی های است که اپل با استفاده از خود ویجتها در iOS.

در واقع اپل در نظر گرفتن بسیاری از نشانه ها از گوگل با سیستم عامل iOS جدید 14 صفحه نمایش تجربه از جمله...

برنامه مشاهده لیست

اپل خواستار آن تکرار این "نرم افزار کتابخانه", اما آن را شبیه به Google app drawer: یک لیست از هر برنامه بر روی گوشی خود را بدون در نظر گرفتن دید خود را بر روی صفحه نمایش. (اپل به شما اجازه کاربران به صورت دستی حذف برنامه های پنهان به طوری که آنها فقط به نظر می رسد در برنامه کتابخانه نمایش بیش از حد.) بر خلاف آندروید که فقط راست لیست تمام برنامه های اپل برنامه کتابخانه به طور خودکار انواع نرم افزار به دسته های مختلف مانند اجتماعی, سرگرمی و یا اپل بازی.

شخص ثالث به طور پیش فرض ایمیل و مرورگر نرم افزار

این است که کمتر از "قرض گرفتن از اندیشه" و "چیزی اپل شده است قادر به انجام این کار برای سال اما عمدا تصمیم گرفته بود نیست." iOS 14 خواهد شد و در نهایت اجازه می دهد تا کاربران به انتخاب خود و به طور پیش فرض ایمیل و مرورگر نرم افزار به جای استفاده از ایمیل و سافاری.

وجود دارد چند جلب می خواهم این واقعیت است که تمام مرورگر در iOS هنوز هم مجبور به استفاده از اپل موتور رندر (بنابراین نه یک تفاوت عملی بین آنها) و توسعه دهندگان را مجبور به به روز رسانی برنامه های خود را برای حمایت از ویژگی های. آن را نیز محدود تنها به ایمیل و مرورگر نرم افزار — شما هنوز هم می خواهید به استفاده از نقشه های اپل و اپل موسیقی به طور پیش فرض حتی اگر شما ترجیح می دهند نقشه های گوگل و Spotify در.

با احتیاط دستیار صوتی و تماس

اپل است که debuting جدید "احتیاط" برای مشاهده سیری در iOS 14 که در آن دستیار صوتی ظاهر می شود با یک آیکون کوچک در پایین صفحه نمایش به جای مصرف بیش از کل صفحه نمایش است. نتایج نمایش داده خواهد شد و به همین ترتیب به نظر می رسد در پنجره کوچک در بالای صفحه نمایش بدون مسدود کردن بقیه از صفحه نمایش (که آن هم شبیه به گوگل دستیار این نسخهها کار در اندروید, اگر چه نتایج آن نشان داده شده در یک پنجره کوچک در پایین صفحه نمایش نه بالا).

جدید اپل "جمع و جور خواستار" طراحی — که همچنین جلوگیری از تماس های دریافتی از رتبه کل صفحه نمایش است که شبیه به یک گزینه بر روی آندروید است.

نرم افزار برش / نرم افزار Clips

یکی از ایده های جالب اضافه شده در iOS 14 توسط برنامه های جدید کلیپ های از ویژگی های است که اجازه خواهد داد که توسعه دهندگان برای تکه تکه کردن بخش هایی از برنامه های خود را در بسته های کوچک اجازه دادن به کاربران ویژگی های کلیدی نرم افزار بدون نیاز به نصب کل برنامه. آن را یک ایده جالب و, یکی, که, گوگل, گرفته, چند ترک در طول سال با آندروید P نرم افزار "برش" در سال 2018 و اندیشه های فوری برنامه در سال 2017. ما باید صبر کنید اگر اپل تلاش خود را برای کمک به مدیریت این ایده در نهایت شکستن از طریق به جریان اصلی.

دوچرخه سواری جهت

نقشه های اپل شده است بازی گرفتن تا به نقشه های گوگل اما هر iOS جدید به روز رسانی به ارمغان آورده است برنامه اپل نزدیک تر و نزدیک تر به گوگل پیشرو استاندارد است. به این منظور iOS 14 می افزاید: جدید, دوچرخه سواری, ویژگی های است که به جهات خاص برای دوچرخه سواری است که عوامل در چیزهایی مانند ارتفاع پله ها و مسیرهای دوچرخه. (گوگل معرفی ویژگی به نقشه های گوگل تمام راه برگشت در سال 2010.) اپل نسخه است که تنها در چند شهرستانها تا کنون (NYC, LA, San Fransisco منطقه خلیج شانگهای و پکن) اما اگر بقیه نقشه های اپل هر چیزی به رفتن توسط این شرکت خواهد بود به دنبال گرفتن سریع.

ترجمه

یکی دیگر از گوگل نمادین ترین خدمات ترجمه گوگل, گرفتن یک سیب معادل با iOS 14. مانند ترجمه گوگل اپل نسخه اجازه می دهد تا به کاربران برای ترجمه تایپ و صحبت فاز در ترجمه برنامه نیز ارائه می دهد پشتیبانی از یکپارچه با سافاری به ترجمه تمام صفحات وب. اپل نسخه به مراتب محدود تر از لیست زبان ها تنها با 11 پشتیبانی در راه اندازی.

تصویر-در-تصویر

نه اول برای اپل, نرم افزار جدید برای آیفون در این سال است که تصویر در تصویر. اضافه شده در اندروید 8.0 (و به اپل در iOS 11), آی فون است در نهایت گرفتن یک تصویر در تصویر حالت است که می تواند مورد استفاده برای بازی فیلم در بالای هر برنامه های دیگر شما با استفاده از.

مفیدی, تصویر در تصویر نیز پشتیبانی FaceTime تماس های بنابراین شما می توانید همچنان به چت بدون نیاز به نگه داشتن FaceTime نرم افزار باز کردن.

رمز نظارت

معرفی شده توسط گوگل در پایان سال گذشته صفری همچنین یک نسخه از رمز عبور کروم از ویژگی های هشدار که اطلاع کاربران زمانی که یک رمز عبور آنها استفاده شده است به خطر بیافتد در یک نقض داده ها.

کراوات: بازگشت شیر

اپل از جمله یک گزینه جدید است که به شما اجازه اضافه کردن یک "بازگشت شیر" را فشار دهید از انواع به ماشه عمل (مانند راه اندازی یک برنامه و یا گرفتن عکس از صفحه نمایش) — شبیه به یک دو شیر ژست گوگل همچنین در حال کار بر روی صفحه گوشی در اندروید 11. با توجه به این که نه در واقع حمل و در عین حال من حکم این یک کراوات — گاهی ذهن های بزرگ فکر می کنم به طور یکسان.

تصحیح: در این مقاله در ابتدا اظهار داشت که گوگل ارائه نمی دهد جمع و جور تماس تنظیمات در خود صفحه گوشی که نادرست بود — صفحه گوشی ارائه ویژگی های مشابه زمانی که قفل شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن