KR بازرس درخواست از جوانان برای اجتناب از محصولات توتون و تنباکو

میسور/Mysuru: به عنوان بخشی از روز جهانی بدون دخانیات, Arivu Samsthe حال سازماندهی یک برنامه برای ایجاد آگاهی

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

میسور/Mysuru: به عنوان بخشی از روز جهانی بدون دخانیات, Arivu Samsthe حال سازماندهی یک برنامه برای ایجاد آگاهی از اثرات مصرف دخانیات در Nanjumalige دایره در شهرستان دیروز.

Krishnaraja (KR) بازرس L. Srinivas بود که مهمان رئیس, افتتاح برنامه با ریختن آب بر روی محصولات توتون و تنباکو و از بین بردن آنها.

صحبت به مناسبت بازرس Srinivas گفت که اگر مردم رو به جلو برای ایجاد یک تنباکو جامعه عاری از آن است که تنها پس از آن که یک جامعه سالم ایجاد می شود. پشیمان است که تعداد بیشتری از جوانان بودند معتاد به دخانیات در حال حاضر او خواست آنها را به اجتناب از توتون و تنباکو محصولات خود را برای خوب است.

در ادامه بازرس گفت که اگر یک فرد معتاد به دخانیات او را از رنج جسمی و بیماری های روانی و از این رو معلمان و پدر و مادر باید مسئولیت ایجاد آگاهی در مورد اثرات بد از مصرف دخانیات برای دانش آموزان و کودکان است. هر سال 60 لاخ نفر در جهان به علت مصرف دخانیات بیماری های مربوط به او اضافه شده است.

منطقه کانادا Sahitya Parishat رئیس جمهور سابق M. Chandrashekar که او نیز صحبت کرد و گفت که مصرف دخانیات باعث بیماری های مختلف است که برای آگاهی باید ایجاد شود و افزود که اگر این مقدار از محصولات توتون و تنباکو تولید پایین می آید در حال رشد از توتون و تنباکو نیز به شدت پایین آمده.

K. R. Co-operative Bank معاون رئیس جمهور Basavaraju (Basappa) سابق Corporator M. D. Parthasarathy, Arivu جمهور Srikanth Kashyap, صنعتگر Apoorva Suresh, رهبران Jayashankar Swamy, Harish Naidu, Yadunandan و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن