هند را ممنوع کرده است Infinite, WeChat و دیگر چین-برنامه های مبتنی بر

هند وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات را ممنوع کرده است Infinite, WeChat, و چندین دوجین دیگر چین-برنامه های مبت

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

هند وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات را ممنوع کرده است Infinite, WeChat, و چندین دوجین دیگر چین-برنامه های مبتنی بر این دیدگاه به عنوان "درگیر در فعالیت های ... مخاطره اندازد به حاکمیت و یکپارچگی هند" با توجه به هند امروز. در مجموع 59 برنامه در لیست ممنوع.

هند یک بازار بزرگ برای Infinite است که متعلق به شرکت چینی ByteDance. با توجه به SensorTower داده ها از مارس 30 درصد از Infinite را 2 میلیارد محبوبیت از هند آمدند. نرم افزار پیام WeChat متعلق به شرکت اینترنتی چینی Tencent به بیش از 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان.

Infinite و WeChat را بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر دوشنبه ،

این اولین بار نیست که هند را ممنوع کرده است Infinite. در سال گذشته دولت دستور گوگل و اپل برای حذف برنامه از مربوطه خود را در فروشگاه app بیش از نگرانی در مورد پورنوگرافی بر روی پلت فرم. هندی قانونگذاران گفت: Infinite تشویق شد گسترش محتوای غیراخلاقی و "فرهنگی تخریب است." این ممنوعیت برداشته شد و پس از حدود یک هفته است.

تنش بین چین و هند در حال بالا بعد از یک حادثه در اوایل این ماه در مرز که در سمت چپ 20 سربازان هندی کشته شدند. روشن نیست کدام یک از نقش جغرافیای سیاسی وضعیت حال در هند تصمیم به ممنوعیت Infinite. این پلت فرم دیده می شود گسترده انتقاد مداوم نگرانی های امنیتی; در فوریه 2019, Infinite پرداخت 5.7 میلیون دلار به کمیسیون تجارت فدرال بیش از اتهام نقض COPPA کودکان, قانون حفظ حریم خصوصی. آن را به حال شده است اجازه می دهد کودکان زیر 13 سال به ثبت نام برای این برنامه بدون رضایت والدین. آن را پس از تغییرات ساخته شده به برنامه است که افزایش کنترل والدین.

چندین سازمان های دولتی آمریکا از جمله حمل و نقل اداره امنیت وزارت خارجه وزارت امنیت داخلی نیروی دریایی و ارتش را ممنوع استفاده از این برنامه در دولت صادر شده و دستگاههای با استناد به نگرانی های امنیتی بیش از ByteDance را در ارتباط با دولت چین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن