کتابخانه تبدیل گوگل به اشکال بعید پلت فرم های مجازی فرار اتاق

در روز Peters, شهرستان, کتابخانه عمومی در مک موری, پنسیلوانیا قرار بود به پرده یک ابرقهرمان با م

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

در روز Peters, شهرستان, کتابخانه عمومی در مک موری, پنسیلوانیا قرار بود به پرده یک ابرقهرمان با مضمون فرار اتاق کتابخانه تا به حال به بستن درهای خود را به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. با هیچ مکان فیزیکی برای کار با کتابخانه سیدنی Krawiec شروع به ابداع جایگزین: دیجیتال فرار اتاق ایجاد شده در Google Forms.

در فضای چهار ساعت او ساخته شده یک هری پاتر-بازی مضمون که شرکت کنندگان از طریق یک سری از چالش های مبتنی بر مکان از سری کتاب و آنها تا به حال برای پیدا کردن راه خود را با حل پازل. گوگل فرم ویروسی رفت. و پس از دیگر در کتابخانه دیدم که از آن آنها تصمیم خود را.

از طریق این مجازی فرار اتاق کتابخانه شده اند قادر به خدمت به جوامع خود را به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که زندگی به مراتب در خارج از آنها با دادن مردم به چیزی برای انجام در حالی که در خانه گیر کرده. این دیجیتال چالش ها را تبدیل به یک ابزار برای آموزش و مدرسه در منزل کتابداران می گویند و همچنین به عنوان یک دستگاه برای توسعه کارکنان و تیم سازی.

Harry Potter escape room

"من می دانم که بسیاری از والدین به خصوص در اوایل زمانی که ما تمام شد شروع به کار از خانه بودند که فقط غرق در تلاش برای پیدا کردن چیزهایی که به نگه داشتن بچه ها مشغول در طول روز و یا در تلاش برای حفظ نوجوانان از بازی های ابتدایی بازی های ویدئویی در تمام طول روز می گوید:" مورگان Lockard یک کتابدار در Campbell County, کتابخانه عمومی در کنتاکی ساخته شده است که پنج دیجیتال فرار اتاق است.

اتمام این بازی است نوع مانند انجام یک آنلاین مسابقه شخصیت اما با پازل مخلوط در. شما برای حل یک سری از مشکلات اعم از معادلات ریاضی به دیجیتال موم (به طور معمول از طریق یک لینک خارجی) با توصیف گفتن داستان از آنچه که شما شاهد در این اتاق به عنوان شما را از طریق بازی پیشرفت. قالب بسیار لخت و ساده: صفحات خواهد بود تزئین شده با یک عکس و یا ویدئو و یا دو, برخی توضیحات, گاهی اوقات یک لینک به همراه یک زن و شوهر از سوالات یا چند گزینه پاسخ یا پاسخ درست. وجود دارد یک عنصر از آن است که احساس می کند مانند یک آزمون علمی: هنگامی که شما پاسخ به یک سوال, شما صبر کنید تا ببینید اگر شما درست یا غلط نیست. هنگامی که شما را حل یک پازل به درستی, شما دریافت رضایت از حرکت رو به جلو و خواندن بعد از ضرب و شتم در داستان است.

فرار اتاق تبدیل شده اند به طور فزاینده ای محبوب در کتابخانه ها بیش از چند سال گذشته است. Krawiec تا به حال میزبانی دو فیزیکی هری پاتربا مضمون فرار اتاق قبل از او ساخته شده ابرقهرمان بازی بود و او حتی خواسته در مورد ساخت این فرد در چالش به عنوان بخشی از مصاحبه برای کار در کتابخانه. بسیاری از کتابداران که ساخت این گوگل اشکال در شارژ از میزبانی فیزیکی آنهایی که برای کودکان نوجوانان و بزرگسالان بیش از حد.

فرمت دیجیتال در واقع یک محیط علمی برای Krawiec. او برای اولین بار ساخته شده فرم گوگل فرار اتاق هنگامی که او تدریس کلاس هشتم ریاضی و جبر.

"من تا به حال یک پایان-سال بررسی در Google, اشکال," او می گوید. "که بود, دیجیتال, فرار اتاق بود اما جبر 1-بر اساس و مردم می خواستند برای فرار از آن به دلایل مختلف."

با رفتن را از طریق بازی بازیکنان خود و حل مسئله و درک مطلب مهارت های بروک Windsor یک کتابدار در ریچموند هیل کتابخانه عمومی در انتاریو می گوید. او چندین فرار اتاق از جمله آنهایی که مضمون در اطراف ستارگان, Marvel superheroes و جهان ژوراسیک. در علاوه بر این به حد عالی رساندن مهارت های کسانی که مشکلات و پازل اغلب شامل جغرافیا یا ریاضی.

"ما هنوز هم می خواهید به دزدکی حرکت کردن در آن آموزش, کلم بروکلی-in-the-یکجور دوربین عکاسی به سبک" می گوید: Windsor.

این فعالیت ها ارائه یک وسیله نقلیه برای معلمان به دانش آموزان علاقه مند در موضوعات مختلف. Lockard می گوید که او در مصر باستان با مضمون فرار اتاق استفاده می شود در تاریخ کلاسها و فضای مضمون یکی است مورد استفاده توسط معلمان علوم و دختر بچه پیشاهنگی گروه.

Space Explorer Training escape room

Google, اشکال, همچنین می تواند در خدمت به عنوان یک پریدن نقطه نقطه برای دانش آموزان برای یادگیری بیشتر. یک راهنمای برای Lockard فضا فرار اتاق شامل لینک کلیک کنید برای کسب اطلاعات بیشتر و حقایق دانش آموزان می توانید نگاه کردن. بازی خود را شامل کمی از گوگل در بخشی از شرکت کنندگان است که به منظور ایجاد مهارت های پژوهشی.

Lockard می گوید او آخرین فرار اتاق بر اساس افسانه ها به کتابخانه در تابستان برنامه خواندن چرا که این بازی نیز می تواند یک راه برای تشویق دانش آموزان به خواندن. ویندزور می گوید او تلاش می کند به پایه او چالش های خاموش کتاب مانند Percy Jackson سری به این دلیل.

"من می دانم که بسیار قدیمی مدرسه کتابدار اما ما در کتابخانه" ویندزور می گوید. "ما در حال هل دادن کتاب های ما و ما سواد."

Percy Jackson escape room

وجود دارد به عنوان انتظار می رود برخی از اشکالاتی که آن را می آید به ترجمه فرار اتاق به فرمت دیجیتال. Google, اشکال ندارد صرفه جویی در پیشرفت شما را اگر شما به طور تصادفی بستن و یا حرکت به دور از فرم شما را مجبور به شروع بازی از ابتدا. پاسخ به حروف کوچک و بزرگ حساس بنابراین شرکت کنندگان باید برای نگه داشتن آن در ذهن. پس از پازل اغلب بر اساس تصاویر فعالیت های ممکن است در دسترس برای افرادی که بینایی. هر دو Krawiec و ویندزور می گویند که آنها کار می کرد با مربیان که آموزش دانش آموزان با اختلالات بصری برای توسعه بیشتر در دسترس در نسخه های مانند کسانی که نمی تکیه بر تصاویر به طوری که شرکت کنندگان می توانند حل پازل پس از شنیدن آنها را از طریق یک خواننده روی صفحه نمایش. یک متن بر اساس نسخه Krawiec بازی در دسترس است در Peters, شهرستان, کتابخانه عمومی سایت.

کتابداران نیست به تنهایی در آوردن این نوع از چالش آنلاین. یکی از اتاق فرار, شرکت پازل شکستن دو فرار اتاق که کاملا مجازی است و می تواند بیش از یک تماس تصویری. یکی دیگر از شرکت بازی فرار می فرستد یک کارمند با پوشیدن یک دوربین به یک, فیزیکی, فرار اتاق است و بازیکنان در یک تماس تصویری حرکت آنها را. این صنعت می ایستد به رنج و زیان های بزرگ به دلیل همه گیر — فرار اتاق شرکت می تواند تولید $125,000 درآمد سالانه ارائه آن به فروش می رساند اکثر آخر هفته ها با توجه به یک سال 2018 نیویورک تایمز گزارش.

اما گوگل در فرم های ارائه شده یک راه آسان برای مردم به خود را — و آن را نه تنها در کتابخانه. دیو مورفی, رادیو تولید کننده مستقر در بریتانیا آغاز شده است خود را دیجیتال فرار اتاق کسب و کار در قرنطینه شارژ £8.99 برای هر بازی است.

Cordelia هسو یک دانشجو و روزنامه نگار را دیدم Krawiec چالش و تصمیم گرفت برای قرار دادن با هم خود هری پاتر , گوگل, فرم اتاق فرار با دوست او جیمز ایروین. آنها در رقابت میان کوییدیچ گروه در استرالیا به ببینید که چه کسی می تواند خود را کامل بازی سریع است که مورد توجه تیم در آلمان و ایالات متحده است.

"این اولین بار من حتی سعی کردم هر چیزی شبیه به این و آن بسیار رضایت بخش" هسو می گوید. "و آن را به نوعی به چالش کشیده مغز من در راه است که مغز من بودم که فاقد چالش در انزوا."

ویندزور می گوید: فرار از اتاق ها نیز مجاز کتابداران برای رسیدن به مردم بیشتر از آنها انتظار می رود. "این فقط ما فوری جامعه" او می گوید. "این جامعه جهانی. و من فکر می کنم که اگر که نیست کتابداری اهداف نهایی پس از آن هیچ چیز است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن