بدنسازی, یوگا, کلاس های باز در Mysuru از اوت. 5

منتظر دستورالعمل دولت می گویند, DC, کمیسر پلیس میسور/Mysuru: با مرکز آوردن تشویق برای بدنسازی صاحبان علاقه مند

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

منتظر دستورالعمل دولت می گویند, DC, کمیسر پلیس

میسور/Mysuru: با مرکز آوردن تشویق برای بدنسازی صاحبان علاقه مندان به تناسب اندام و یوگا به مدارس اجازه می دهد آنها را به کار گیرند از اوت. 5 به عنوان بخشی از آن باز 3.0 دستورالعمل صادر دیروز Mysuru منطقه دولت و پلیس تصمیم گرفته اند منتظر دستورالعمل از دولت.

"ما منتظر دستورالعمل آن صادر خواهد شد توسط دولت و به دنبال آنها" معاون کمیسر Abhiram G. Sankar و شهرستان کمیسر پلیس دکتر Chandragupta گفت ستاره میسور بود ،

دیروز وزارت خانه امور (MHA) اجازه داده است ورزشگاه و مراکز یوگا برای بازگشایی از اوت. 5 در صورتی که به دنبال خاص استاندارد روش های عملیاتی (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) صادر شده توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده. اما صاحبان سینما شده اند نا امید دوباره. سینما مدارس و کالج ها و استخرهای شنا و تفریحی باشگاه همچنان در محدود لیست از مرکز.

پس از دریافت نمایندگی از سینمای صاحبان اطلاعات و نشرات وزارت توصیه کرده بود به MHA که سالن می تواند بازگشایی با 25 درصد گنجایش. اما MHA احساس زمان درست نیست و در عین حال به عنوان Coronavirus تعداد همچنان به رشد. شب حکومت نظامی برداشته شده است اجازه می دهد مردم به کار در شیفت شب و یا حرکت آزادانه در مورد کار و یا اهداف دیگر.

دستورالعمل گفت که سخت محدودیت ادامه خواهد داد و در مهار مناطق تا Aug. 31. ایالات متحده هنوز هم باید آزادی برای تصمیم گیری اگر آنها می خواهند به اعمال محدودیت حتی اگر این مرکز حذف آنها. بسیاری از ایالت ها به ارمغان آورده اند را کامل و یا جزئی مستندات در پی افزایش Coronavirus موارد است.

در مدارس و کالج ها و دستورالعمل گفت: "پس از مشورت های گسترده با آمریکا و UTs آن تصمیم گرفته شده است که مدارس و مربیگری موسسات بسته باقی خواهد ماند تا 31 اوت سال 2020 است." محدودیت های بین المللی مسافرت هوایی و سفر راه آهن به عنوان موجود قبلی خود ادامه خواهند داد.

استقبال از این مرکز تصمیم به حذف شب مقررات منع رفت و آمد تصمیم Mysuru هتل داران انجمن رئیس جمهور C. Narayanagowda گفت که موجود شب مقررات منع رفت و آمد از ساعت 9 صبح تا 5 هستم سخت بود در هتل ها. "مشتریان به باد خوردن در ساعت 8.30. آن را به عنوان یک ضربه مرگ ارائه شد در کسب و کار هتل. در حال حاضر پس از شب حکومت نظامی از بین رفته است حداقل ما می توانید برای باز کردن هتل ها تا حد معمول 10.30 pm," او گفت:.

بدنسازی صاحبان وجد آمدیم

M. S. Harsha رئیس جمهور Mysuru بدنسازی و تناسب اندام انجمن صاحبان گفت که این مرکز در واقع با توجه به آنها خبر خوب و تمام اقدامات احتیاطی را در پی خواهد داشت که شامل COVID گسترش یافته است. "در Mysuru وجود دارد بیش از 250 ورزشگاه و مراکز تناسب اندام داشتن یک پایگاه مشتری از بیش از 50 ، 000. همه ما از شغل از ماه مارس و برخی از آنها روشن برای جایگزین, حرفه ای," او گفت:.

هر یک از بدنسازی می شود به طور متوسط از 100 به 200 مشتریان و هر سالن دارای مجموعه ای اختصاصی از 15 نفر از جمله مربیان و متخصصان و receptionists و کارکنان خانه داری. "افتتاح ورزشگاه را دریافت کنید و آنها را در اشتغال آهنگ. ما به دنبال دستورالعمل های عملیاتی استاندارد گذاشته شده توسط مرکز و دولت," او گفت:.

Harsha اضافه شده است که بسیاری از سالن های ورزشی در Mysuru تابع در محل اجاره. "ما درخواست صاحبخانه برای معاف ما از اجاره حداقل برای برخی از زمان و انسانی نگرش نسبت به ما. حتی بعد از ما شروع به کسب و کار وجود خواهد داشت نه هر گونه داوطلبان در ابتدا و حفظ بدنسازی خواهد بود یک کار بسیار دشوار" Harsha اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن