قدرت بیل: مصرف کنندگان برای سوار شدن گرفته شده توسط CESC

آقا با COVID همه گیر فوران در اوایل ماه مارس سال جاری اعلام این مستند بسیاری از سازمان ها و موسسات هر دو دولتی

توسط PARINEWS در 21 اردیبهشت 1399

آقا

با COVID همه گیر فوران در اوایل ماه مارس سال جاری اعلام این مستند بسیاری از سازمان ها و موسسات هر دو دولتی و خصوصی جلو آمد به طور داوطلبانه برای کمک به مردم برای کاهش پریشانی خود را در پرداخت های قانونی صورت حساب و وام های بانکی. ساندرلند هم پیوست و گفت که تا سه ماه آینده این لایحه نمی تواند جمع آوری شده و خوب نیست وضع و قطع برق ساخته شده است.

در حال حاضر با آرامش از مستند ساندرلند شروع به جمع آوری حق عضویت. هر چند برخی از مصرف کنندگان پرداخت کرده بود متوسط لایحه در حال حاضر قدرت لایحه صادر شده است بسیار بالا حتی پس از کسر متوسط پرداخت در ماه آوریل است. در پرس و جو با ساندرلند آنها دولت است که متوسط محاسبه شده است و مصرف ممکن است بالا باشد.

مشتاق مشاهده می نشان می دهد که مقدار لایحه برای دو ماه محاسبه شده برای این تعداد واحد مصرف شده و اتهامات بدون دادن ماهانه تقسیم انرژی اتهامات در رای دادن بر اساس.

بیشتر یک مصرف کننده که قادر به پرداخت تومان. 620 در فوریه تومان. 700 در ماه مارس نیز پرداخت تومان. 700 عنوان میانگین در مارس صورتحساب در حال حاضر به مدت دو ماه در Rs. 2,540. حتی خورشیدی کسر در نظر گرفته شده است برای یک ماه خود را در به طور متوسط مقدار جایی که آن را باید کسر شده است در کل در حال حاضر مقدار لایحه.

این است چگونه ساندرلند است و در مجموع محاسبه واحد مصرف می شود برای دو ماه نادیده گرفتن میانگین از چند ماه گذشته و همچنین در نظر گرفتن سوار از کاربران ساده لوح.

بسیاری از مصرف کنندگان شوکه شده بودند با این صورتحساب و دیده می شود ساخت بیهوده تلاش به آن را. آیا ساندرلند روشن یا ما نیاز به درمان این نیز به عنوان یکی دیگر از روز روشن, سرقت توسط یک سازمان دولتی ؟

– ویجی Hemmige, Mysuru, 9.5.2020

شما همچنین می توانید پست الکترونیکی خود را برای ما نظرات و داستان به [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن