HBO حداکثر به طور موقت حذف بر باد رفته به دلیل 'نژادپرستانه توصیفاتی'

پس داغدار قطعه نظر در لس آنجلس تایمز با 12 سال یک برده نویسنده جان ریدلی است که در آن او به نام برای حذف بر با

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

پس داغدار قطعه نظر در لس آنجلس تایمز با 12 سال یک برده نویسنده جان ریدلی است که در آن او به نام برای حذف بر باد رفته از HBO Max WarnerMedia انجام داده است که فقط — اما تنها به طور موقت.

در ریدلی را op-ed او استدلال کرد که بر باد رفته نه تنها "سقوط" وقتی که می آید به نمایندگی اما این یک فیلم است که "هنگامی که آن است که نادیده گرفتن وحشت از برده داری مکث تنها به تداوم برخی از دردناک ترین کلیشه های از مردم از رنگ است." یک WarnerMedia نماینده را تایید کرد به آستانه که بر باد رفته را بازگشت به جریان خدمات مناسب با متنی پیام برای برخی از صحنه ها و تم ها به تصویر کشیده شده در این فیلم است.

"بر باد رفته یک محصول از زمان خود را به تصویر می کشد و برخی از تعصبات قومی و نژادی است که متاسفانه امری عادی بوده است در جامعه آمریکا" یک WarnerMedia سخنگو می گوید در آستانه. "این نژادپرست توصیفاتی در اشتباه بودند و سپس در اشتباه هستند و ما احساس کردند که برای حفظ این عنوان بدون توضیح و denouncement از آن توصیفاتی غیر مسئولانه خواهد بود."

این بیانیه ادامه می دهد: "این توصیفاتی هستند قطعا مقابله به WarnerMedia ارزش تا زمانی که ما بازگشت فیلم به HBO حداکثر آن را با بحث از آن بافت تاریخی و denouncement از کسانی که بسیار توصیفاتی اما ارائه خواهد شد به عنوان آن را در ابتدا ایجاد شده چرا که در غیر این صورت خواهد بود که همان ادعا این تعصبات هرگز وجود نداشته است."

مانند دیزنی به علاوه HBO حداکثر شامل تعدادی از فیلم های قدیمی تر که برادران وارنر تولید بیش از قرن گذشته است. تعدادی از کسانی که فیلم در حال نماینده دوره که در آنها تولید شد و از سود اضافی پیام فراهم می کند که زمینه را برای برخی از تم ها و تصاویر در فیلم. سارا لیون معاون ارشد رئیس جمهور از محصول تجربه برای WarnerMedia را مستقیم به مصرف کننده بخش گفت: در آستانه قبل از HBO حداکثر راه اندازی است که وقتی که می آید به محتوای "ما باید بیشتر پیام از جمله برای پدر و مادر که محتوا از جمله آنچه در آن ممکن است."

"روشن است در صف مقابل است که ممکن است برخی از این تم ها در آن" لیون اضافه کرد: هدف این است که "سعی کنید به اطلاع آنها را به عنوان آنجا که ممکن است."

WarnerMedia متصل شده قوی پیام به محصولات خود که شامل نژادپرستانه و یا در غیر این صورت توهین آمیز تصاویر و زبان. برادران وارنر' کارتون محبوب سری از 1940s, تام و جریآمد با یک سلب مسئولیت در مورد زمینه برخی از صحنه های که نشان می دهد در دی وی دی منتشر شده توسط Warner Home Video. این پیام سپس به انجام آمازون نخست فوری و آیتونز در سال 2014 زمانی که قسمت ساخته شد در دسترس دیجیتالی.

پس از HBO حداکثر فروشگاه شامل تعدادی از فیلم های که حاوی منسوخ تم داشتن تکذیبنامهها در حال حاضر ضروری تر از همیشه. را Dumbo در دیزنی Plus که شامل یک هشدار است که می خواند: "این برنامه ارائه شده است که در اصل ایجاد شده است. آن را ممکن است منسوخ فرهنگی توصیفاتی."

نیز وجود دارد که فیلم هایی که مدیران تصمیم گرفته اند نباید در دسترس برای جریان. آهنگ جنوبییکی از دیزنی بحث برانگیز ترین فیلم های, مجموعه ای در یک مزرعه در گرجستان پس از جنگ داخلی مواجه شده است و انتقاد برای دهه بیش از آن آشکارا نژادپرستانه تصویر سیاه و سفید از مردم. رئیس اجرایی Bob Iger گفت: سهامداران در این شرکت سالانه سهامداران جلسه در ماه مارس که آهنگ جنوبی نمی خواهد به نظر می رسد در دیزنی به علاوه حتی با اضافی پیام و اضافه کرد که آن را "مناسب نیست در جهان امروز است."

WarnerMedia نیست به طور کامل از بین بردن بر باد رفته. به نظر می رسد مانند WarnerMedia را HBO حداکثر تیم مشغول به کار بود در بیشتر زمینه از ویژگی های قبل این سرویس را راه اندازی. اما در نور از وقایع این چند هفته اخیر که شامل اعتراضات گسترده از خشونت پلیس و نژادپرستی پس از کشتن جورج فلوید رفته با باد شدن سریع-ردیابی.

رفتن به جلو WarnerMedia می تواند به عقب ترنر کلاسیک فیلم نرم افزارهای رشته معماری از میزبان است که می تواند بیشتر بافت تاریخی در مورد آنچه که آنها در حال تماشای. این معلوم نیست که آیا این شرکت خواهد شد که مسیر اما تکذیبنامهها در فیلم با منسوخ شده تم ها و ایدئولوژی نژادپرستانه یک شروع خوب است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب