در اینجا ما بهترین نگاه در عین حال در گوگل جدید Android TV streaming دستگاه

گوگل ممکن است به راه اندازی بعدی آن جریان دستگاه تلویزیون و در حال حاضر توسعه دهندگان XDA کردم تا دست خود را د

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

گوگل ممکن است به راه اندازی بعدی آن جریان دستگاه تلویزیون و در حال حاضر توسعه دهندگان XDA کردم تا دست خود را در مواد بازاریابی است که به ما می دهد و ما برای اولین بار واقعی نگاه اجمالی به آنچه که دستگاه ممکن است مانند نگاه.

این گزارش می گوید: اندروید TV-صفحه دانگل است موسوم به "سابرینا" و گذشته گزارش نشان داد آن را با یک کنترل از راه دور و یک نرم افزار مناسب رابط بنابراین شما دیگر مجبور به تکیه بر فشار نشان می دهد و فیلم را به تلویزیون خود را با استفاده از Chromecast و یک تلفن و یا قرص خود را.

این دستگاه به نظر می رسد کمی مانند یک Chromecast فوق العاده اگر چه کمتر مدور در طراحی. دیگر تصاویر به دست آمده توسط XDA توسعه دهندگان نشان می دهد و صورتی و سفید و سیاه و سفید گزینه های رنگ. این گزارش همچنین می گوید: بازاریابی تصویری که از تصاویر برداشت نشان می دهد نیمه بالای کنترل از راه دور و اختصاصی گوگل دستیار دکمه. XDA توسعه دهندگان می گوید: از آن به دست آمده که تصویری از یک pre-release ساخت سیستم عامل به اشتراک گذاشته شده توسط اعتماد اندروید توسعه است.

بازاریابی ویدئویی است که ظاهرا بسیار قدیمی که قدمت آن به اکتبر 2019. بنابراین طراحی تغییر کرده است می تواند پس از آن. این نیز روشن نیست که در تمام زمانی که این دستگاه ممکن است در آینده و یا چه مقدار از آن هزینه خواهد شد.

یک گزارش از پروتکل های منتشر شده در ماه گذشته نشان داد که این دستگاه در واقع یک تلویزیون اندروید-صفحه یکی است و به احتمال زیاد به بازار عرضه شده تحت Google Nest با نام تجاری این شرکت ایجاد شده در سال گذشته به وحدت آن خانه های هوشمند رده. این گزارش همچنین گفت که این دستگاه به احتمال زیاد خرده فروشی برای زیر $80 به عنوان زمان Chromecast هزینه $35 و 4K-فعال Chromecast فوق العاده به طور معمول می رود برای $69.

گوگل بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن