هتل ها به عنوان COVID مراکز مراقبت

برنده-برنده برای کسب و کار-گرسنگی هتل ها و بیماران که خانه انزوا امکانات پنج ستاره هتل ها و استراحتگاه همچنین

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399
  • برنده-برنده برای کسب و کار-گرسنگی هتل ها و بیماران که خانه انزوا امکانات
  • پنج ستاره هتل ها و استراحتگاه همچنین باز کردن درب

میسور/Mysuru: فضای حیاتی برای زنده ماندن این بیماری همه گیر. با بسیاری از خانه ها به اندازه کافی اتاق برای جداسازی COVID مثبت بیماران هتل ها ارائه اتاق در محل خود را به تبدیل به منحصر به فرد COVID مراکز مراقبت. این است که به صورت غیر انتقادی و همچنین بیماران بدون علامت.

این زمانی است که هتل ها در Mysuru خالی هستند و آن را باعث حس تجاری خوبی برای ارائه اتاق برای COVID بیماران به عنوان تعدادی از عفونت است که شاهد افزایش و گزینه های محدود وجود دارد تبدیل میلادی به COVID مراکز مراقبت.

یک یادداشت تفاهم امضا شده توسط Mysuru هتل داران انجمن و Mysuru انجمن بیمارستانها و خانه های سالمندان و درمانگاه و مراکز تشخیصی (ماهان) را قادر می سازد هتل ها در Mysuru به ارائه بیش از 3500 اتاق به جای COVID-19 بيمار. توافق امضا شده بیشتر و ایجاد امکانات بیشتر در مورد عفونت فراتر از کنترل است.

وجود دارد بیش از 3500 اتاق در هتل از دسته بندی های مختلف در Mysuru و به عنوان صفحه اصلی جداسازی هنجار است این روزها بسیاری از خانه ممکن نیست و باید از این امکانات برای حفظ COVID بیمار است و خطر ابتلا به این ویروس در حال گسترش به سایر اعضای خانواده در صورت وجود منحصر به فرد قرنطینه اتاق در خانه.

"چنین افرادی می توانید انتخاب برای اقامت در هتل ها و درمان و روز به روز مراقبت خواهد شد ارائه شده توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی در ارتباط با ماهان. وجود دارد پایین محدوده اواسط محدوده و محدوده بالا دسته بندی هتل ها در Mysuru که پیشنهاد اتاق از Rs. 1200 تومان. 4000 در هر روز. همراه با اتاق اتهامات ماهان اضافه خواهد شد خدمات خود را شارژ پزشکان هزینه و هزینه های دیگر و این خواهد بود پرداخت شده توسط بیمار" C. Narayanagowda رئیس جمهور میسور صاحبان هتل ارتباط گفت: ستاره میسور.

"این مرکز در واقع کمک به انزوای کامل از خانواده ها و نیز محدود کردن گسترش ویروس. خوب غذا و مسکن و بهداشت و امکانات دیگر ارائه خواهد شد به بيماران و این نیز کمک خواهد کرد کسب و کار-گرسنگی هتل ها برای کسب درآمد. ما تحت زیان های وحشتناک پس از مستند و حتی در حال حاضر وجود دارد هیچ رزرو," او اضافه شده است.

این است که برای رسیدگی بدون علامت مثبت و ملایم علامت بیمارانی که نیاز به مراقبت بحرانی که نمی تواند منزوی در خانه. "هتل را تبدیل به پسوند بيمارستان ها و کارکنان هتل آموزش داده خواهد شد در جنبه های مختلف مراقبت از بیمار از جمله رژیم غذایی پس از همه وعده های غذایی ارائه شده است. پرستاران و پزشکان خواهد بود ارسال شده برای مراقبت از بیمار توسط ماهان. اگر عوارض بوجود می آیند بیماران منتقل شده به بیمارستان" Narayanagowda نشان داد.

تفاهم نامه امضا شده و اجرا خواهد شد و پس از اطلاع رسانی به دولت های منطقه و وزارت بهداشت و درمان. "در مورد یک خانواده دارای دو COVID مثبت بيماران آنها را می توان جایگزین در یک اتاق دو نفره. در شهرهای دیگر مانند بنگلور, دهلی نو بمبئی و کلکته چنین سیستم غالب است. شده اند وجود دارد دو نوع عمده از مردم را انتخاب کرده اند که این نوع از انزوا در دیگر شهرستانها — کسانی که با پدر و مادر سالخورده و کودکان بسیار جوان در خانه. برای آنها این است که بهترین راه برای منزوی," او اضافه شده است.

Mysuru ماندن Covid مرکز مراقبت از دیگری چنین COVID هتل ارائه چهار ستاره تسهیلات برای COVID بیماران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب