چگونه فوتبال است بازگشت به صفحه تلویزیون در اروپا با همه در مستند

به عنوان دولت در سراسر اروپا شروع به سهولت مستند محدودیت و اجازه می دهد ورزش به بازگشت در طول یک

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

به عنوان دولت در سراسر اروپا شروع به سهولت مستند محدودیت و اجازه می دهد ورزش به بازگشت در طول یک بیماری همه گیر یک تیم تولید در انگلستان به بی سر و صدا شده است گرفتن آماده است. BT ورزشی که به طور معمول در تولید و پخش برنامه های زنده و لیگ برتر فوتبال (فوتبال) در 4K HDR بر اساس بارگیری در این هفته است نقل مکان کرد و تقریبا همه از آن تیم تولید از راه دور. فوتبال زنده می گرداند در اروپا این هفته برای آلمان بوندسلیگا و تولید کنندگان و مدیران و مفسران را به زندگی می کنند در خانه موقت دفاتر فقط چند قدم دور از جایی که آنها معمولا خواب.

"ما انجام داده ایم 7 زندگی می کنند نشان می دهد که هر هفته در طول مستند همه از راه دور می گوید:" جیمی Hindhaugh chief operating officer در BT Sport در مصاحبه با شرف. "شما در یادگیری ترفندهای مختلف و صفات و شما را در درک چگونه افراد مختلف تفسیر آنچه که شما می گویید." این کوچکتر نشان می دهد زنده شده اند و یک منحنی یادگیری اجازه می دهد که تیم تولید برای ایجاد یک تلویزیون مجازی استودیو و آماده شدن برای بازگشت, فوتبال زنده. که درگیر در حال حرکت کیت که به طور معمول خواهد بود در عمل در پشت یک ون یا استودیو به زندگی مردم در اتاق و پارکینگ.

BT ورزشی تیم تولید به طور معمول مستقر در یک دفتر در استراتفورد در شرق لندن و آنها اغلب در لبه برش از فن آوری مانند رادیو و تلویزیون 8K. اما تقریبا همه از این تیم در حال حاضر کار از راه دور بعد از دولت بریتانیا اجرا stay-at-home دستورالعمل نزدیک به دو ماه پیش است. ما دیده ایم, انگلیسی, شبکه های تلویزیونی و سرگرمی زندگی می کنند نشان می دهد که انطباق با قوانین جدید در راه مختلف در هفته های اخیر با برخی از نشان می دهد توقف تولید در دسترس نباشد و دیگران را حمل بر در محیط های که در آن به نظر می رسد به بیننده حداقل مانند وجود دارد کمی اجتماعی فاصله می گذرد.

"ما مصمم بودند از یک روز از به رسمیت شناختن ما یک شبکه ورزش نه یک شبکه خبری" توضیح می دهد که Hindhaugh. "این مهم ما نشان داد همدلی به ما مخاطبان و در نتیجه رفتار تحت همین محدودیت است که ما مخاطبان داشته باشد. همین دلیل است که شما آن را دیده ام که از خانه با هیچ سفر. من احساس نمی شد حق را برای ما به دنبال در چگونه ما را دریافت کنید که در اطراف."

تولید زنده ورزشی کار آسانی نیست و وجود یک تیم از تولید کنندگان و مدیران و اپراتورهای درگیر است که همه چیز را مانند عمل تکرار و حرکت های گرافیکی فورا به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش تلویزیون خود را در خانه. بسیاری از کیت استفاده می شود مانند چشم انداز میکسر و یا ضبط صدا, میکسر منتقل شده است به خانه های مردم در هفته های اخیر.

"کیت کوچک تر از شما فکر می کنم دلیل آن را بالای لایه ای که می شود از هم جدا کرد می گوید:" Hindhaugh. "بنابراین سرور و همه چیز هنوز هم در استراتفورد." بسیاری از چالش های اطراف شده است همگام سازی همه چیز و جدا کردن آنچه که به طور معمول استفاده می شود در یک استودیو به کار در سراسر 4G اتصال یا خانه اتصالات پهن باند. "چشم انداز همان میکسر استفاده می کنیم در یک استودیو جلو بالا پایان است که در حال حاضر در یک, مدیر, خانه, بنابراین شما کنترل اصلی چشم انداز میکسر در استودیو از راه دور" نشان می دهد Hindhaugh. "آن را مانند شما در حال رانندگی یک ماشین اما شما در یک شبیه ساز."

این تیم نیز هنوز قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر در زمان واقعی به همه مهم تقسیم دوم تصمیم گیری با استفاده از همان بحث بازگشت, آی فون, سیستم آنها شده است با استفاده از سال ها. "صحبت کردن بسیار مهم است که قادر به شنیدن مردم به درستی" توضیح می دهد که Hindhaugh. "تا زمانی که شما صحبت کردم و شما رو ابزار واقعیت این است که شما باید قادر به انجام آن [از راه دور]."

BT Sport در حال برنامه ریزی به هوا هفت بازی فردا با نمایش اصلی از جمله دو مجری در یک استودیو در لندن است. شش نفر از کارکنان خواهد بود بخشی از این استودیو برای بازی اصلی از جمله یک دوربین اپراتور برای اطمینان از خروجی نگهداری می شود اما سایر تولید کنندگان و مدیران خواهد بود و انجام بخشی خود را از خانه های خود.

یکی دیگر از دو بازی خواهد بود تولید شده و کارگردانی به طور کامل از خانه های مردم را با مفسران نیز بر در خانه است. "وجود خواهد داشت سه نفر تولید هر بازی همه از راه دور همه رفتن زندگی می کنند می گوید:" Hindhaugh. برای پنج بازی زندگی می کنند که BT Sport است که دست زدن به تولید برای Hindhaugh می گوید: "ما باید در کمتر از 10 نفر در سایت."

مجریان و مفسران ما تا به حال برای دریافت استفاده می شود به انجام برخی از جنبه های تولید خود را در خانه در هفته های اخیر. BT Sport به حمل دوربین های دیجیتال و یا حتی استفاده از گوشی های هوشمند به پخش مصاحبه بسته به نوع اتصال و چگونه راحت مجریان در عامل دوربین نصب setups.

با کمال تعجب هیچ یک از این کنترل از راه دور تولید به این معنی تاخیر در چه بینندگان دیدن بر روی صفحه نمایش. تفسیر عمل تکرار گرافیک و همه چیز را به شما به طور معمول انتظار برای دیدن و شنیدن فقط باید کار عادی.

انتقال به BT Sport به کنترل از راه دور تولید چیزی است که این تیم در حال برنامه ریزی برای رفتن نگه دارید و صرف نظر از این بیماری همه گیر. "من فکر نمی کنم ما همیشه همان کار ما شد 10 ماه پیش و من می بینم که واقعا مثبت" توضیح می دهد که Hindhaugh. "پس از مبارزه با آن را برای 6 هفته و پذیرش آن همه ناگهانی گفتم:" خوب من دیدن بچه ها من هر شب من همه کار انجام دادم و اگر هر چیزی من سازنده تر است.' این فقط یک پخش چیزی که کار از خانه همواره مورد سوال و در واقع من فکر می کنم در حال حاضر وجود دارد یک پذیرش است که در آن کار می کند و شما می دانید آنچه که مردم آن را دوست دارم."

BT ورزشی برنامه ریزی شده بود به تدریج انتقال برخی از این کار به کنترل از راه دور بیش از چهار سال بعد اما این بیماری همه گیر است قطعا سرعت است که تا. "یکی از نگرانی های کلیدی به عنوان یک سازمان در حدود سبز در دستور کار و پایداری و تنها راه ما می بینیم که در آن ما واقعا می تواند در کاهش تاثیر بر آنچه ما در محیط زیست که قرار بود از راه دور می گوید:" Hindhaugh. "شما به اطراف خود نگاه کنید و هوا را احساس پاک کن. من از جان گذشته است که ما را در آغوش این و من فکر می کنم ما به عنوان یک صنعت به ما کمک می کند تبدیل به یک توسعه پایدار در صنعت است."

Hindhaugh معتقد است این لحظه نیز افزایش تنوع و شمول تلاش به عنوان شرکت قادر خواهد بود برای جذب بیشتر کارکنان با توانایی ارائه آنها را یک کار و زندگی تعادل را می کند که شامل ساعت از هر روز سفر.

آخر این هفته بوندسلیگا نیز شامل چالش ها در اطراف اجتماعی فاصله در زمین و در غرفه که در آن طرفداران معمولا تشویق یک تیم در خانه و طعنه زدن رقبای خود. این همه اضافه می کند تا فضای یک بازی زمانی که شما در حال تماشای تلویزیون و بازی در حال بازی در پشت درهای بسته که عنصر قطعا از دست رفته است.

BT ورزشی است که به دنبال چیزی است که می توانید آن را در اطراف فقدان جو برای زمانی که به لیگ برتر برمی گرداند و آن را به کنترل بیشتر بر مطابقت با پوشش. "من فکر می کنم در حال حاضر ما خواهید شد, بازتاب فضایی که وجود دارد می گوید:" Hindhaugh. "آن را به صورت کاملا جذاب به عنوان یک طرفدار فوتبال به دلیل شما می خواهید به شنیدن تاکتیک کمی بیشتر."

جمعیت اثر می تواند یک راه برای اضافه کردن فضای اما به نظر می رسد به چیزی BT Sport مشتاق است برای جلوگیری از. "هنگامی که شما شروع به اضافه کردن جلوه های صوتی و صدای جمعیت آن را می شود کمی سورئال می گوید:" Hindhaugh. "ما به دنبال در تمام این گزینه ها و یک چیزی که من می توانم به شما بگویم این است که اگر در لیگ برتر می کند دوباره ما قطعا کشف گزینه های ما برای مخاطبان است."

روشن است بزرگ وجود دارد اشتها برای لیگ فوتبال برای بازگشت با کره جنوبی را بالا پرواز لیگ جذب 3.4 میلیون بیننده در توییتر به تنهایی در آخر هفته گذشته. آن را در حال حاضر یک آزمون بزرگ برای, فوتبال زنده, بازگشت در اروپا در این آخر هفته و یک ویترین برای چگونه تولید تلویزیون در حال تغییر است در این بیماری همه گیر. "آن قرار می دهد توپ را در تولید و همکاران خلاق دست به دست" می گوید Hindhaugh. "تکنولوژی باید همیشه فعال کردن آن نباید رانندگی. این نشان می دهد شما می توانید انعطاف پذیری و شما می توانید شروع به خلاق ما همکاران این فرصت را به انجام آنچه آنها می خواهند به انجام این کار در راه های مختلف. من فکر می کنم آن را هیجان انگیز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن