چگونه به خرید یک دستگاه سوئیچ

نینتندو سوئیچ مانند هر چیز دیگری که می تواند به روشن کردن خلق و خوی در طول این فوق العاده دشوار است در تامین ک

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

نینتندو سوئیچ مانند هر چیز دیگری که می تواند به روشن کردن خلق و خوی در طول این فوق العاده دشوار است در تامین کوتاه مدت. و به عنوان به زودی به عنوان خرده فروشان مانند بهترین خرید آمازون و خارج می شود آن را در سهام آن به سرعت به فروش می رساند. می توان آن را بسیار مأیوس کننده را از دست ندهید این فرصت را به خرید یک سوئیچ — اما ترس نیست! هدف از این مقاله این است برای کمک به شما انجام درست آن بدون پرداخت بیش از آن که معمولا هزینه در خرده فروشی.

ما در حال نگه داشتن یک مواظب سراسر وب برای پیدا کردن که در آن و چگونه شما می توانید خرید یک دستگاه سوئیچ (یکی از شما می تواند جایگاه خود را به تلویزیون و یا حذف برای استفاده قابل حمل) و یا یک سوئیچ Lite (قابل حمل تنها نسخه از کنسول) به عنوان به خوبی به عنوان هر نرم افزاری که به نظر می رسد مانند معاملات خوب.

نگه داشتن در ذهن است که سهام — حتی سوئیچ کنسول که preowned و یا مرمت شده — به احتمال زیاد همچنان به فروش به سرعت در طول بیماری همه گیر. اما ما بهترین های ما برای حفظ این مقاله تا تاریخ با آخرین در بورس ارائه می دهد و ما به شما بگویم زمانی که هر یک ارائه شده است. هنگامی که چیزی می شود به فروش می رسد, ما سعی خواهیم کرد به شما اجازه می دانم.

از کجا می توانم خرید یک دستگاه سوئیچ یا سوئیچ Lite در حال حاضر ؟

  • B&H Photo در حال حاضر زرد و فیروزه ای و خاکستری سوئیچ Lite کنسول های در سهام هر چند آنها 20 دلار بالاتر از قیمت در $220. اما خرید معاف از مالیات است در خارج از ایالت نیویورک (اضافه شده در 5:00PM ET, مارس 13)
  • خارج شده و در حال حاضر خاکستری سوئیچ Lite موجود در انبار (اضافه شده در 5:00PM ET, مارس 13)
  • GameStop و بهترین خرید و دریافت منابع جدید از نینتندو سوئیچ و سوئیچ Lite کنسول نسبتا به طور منظم, و آن را یک استراتژی خوب برای نگه داشتن این صفحات باز به طوری که شما به سرعت می توانید اضافه کردن به سبد خرید خود را هنگامی که آنها دوباره در انبار
  • آمازون و خارج شده اند به فروش می رسد در حالی که در حال حاضر هر چند به تازگی, B&H Photo شروع به فروش کنسول

اگر شما در برابر خرید preowned و یا مرمت کنسول شما می خواهید برای بررسی از GameStop. یکی دیگر از خوب نگاه نینتندو خود را فروشگاه آنلاین که در آن آن را به فروش می رساند مرمت سوئیچ کنسول. کسانی که شده اند به فروش می رسد اما وجود دارد هیچ گفتن که آن را restock صفحه با برخی از تعمیر و نوسازی کنسول.

به اندازه کافی عجیب, نینتندو خود را رسمی فروشنده صفحه در eBay که معمولا میزبان مرمت سوئیچ کنسول هر چند آن بسته شده است "تا اطلاع ثانوی" با توجه به همه گیر. هنوز هم که ارزش نگه داشتن یک چشم بر هم.

چه لوازم جانبی نیاز دارم به خرید برای نینتندو سوئیچ ؟

رک و پوست کنده سوئیچ می آید با همه چیز که شما نیاز به شروع کنید و از آن لذت ببرید. اما چند خرید فوق العاده می تواند کمک به شما یک کمی بیشتر از کنسول خود را و در برخی موارد آن را به کمک آب و سایش-و-پارگی است که آن را بدون شک.

اول یک کارت حافظه microSD به شما کمک خواهد کرد گسترش خود را تغییر پیش فرض 32GB از ذخیره سازی. Amazon, Best Buy و دیگر خرده فروشان به طور منظم فروش کارت تا 512GB از ذخیره سازی حدود 90 دلار. یک 400GB کارت حافظه microSD را به شما هزینه در حدود $60 و با هر بازی اعم در حجم دانلود از 1GB به ده گیگابایت این کارت دارای فضای کافی برای ذخیره چند تا از آنها را.

بعد تا یک شیشه صفحه نمایش را پوشش میدهد. صفحه نمایش بر روی سوئیچ و سوئیچ Lite تحت پوشش پلاستیکی و فقط درخواست برای دریافت خراشیده به عنوان به زودی به عنوان شما آن را در خارج از جعبه. نجات شکستگی با گرفتن مقرون به صرفه و آسان برای اعمال پوشش شیشه ای در آمازون.

اگر شما می خواهید به بازی آنلاین با دوستان اطمینان حاصل شود که شما موجب صرفه جویی در پشتیبان گیری در ابر و دسترسی به یک تخته سنگ بر روی تقاضا های اصلی کنسول نینتندو و کنسول SNES عصر شما می خواهید برای دریافت یک دستگاه سوئیچ اشتراک آنلاین. آن را به 20 دلار در هر سال برای یک کاربر بر روی یک کنسول و یا $35 تا هشت کاربران در کنسول های مختلف در هر سال.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن