چگونه برای ساختن یک زندگی بی معنی معنی دار?

آیا تا به حال احساس شما قادر به احساس هر چیزی ؟ شما می دانید دقیقا چه این احساس است که اگر شما از طریق آن بوده

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

آیا تا به حال احساس شما قادر به احساس هر چیزی ؟ شما می دانید دقیقا چه این احساس است که اگر شما از طریق آن بوده است. احساس یک زندگی بی معنی غیر قابل توصیف است.

یک زندگی بی معنی ممکن است نگاه بد. در واقع وجود دارد به احتمال زیاد هیچ چیز بدیهی است که اشتباه است. شما ممکن است زندگی در خانه رویایی خود را با عشق از زندگی خود را. خود را به خوبی پرداخت شده در این شرکت است که شما از خواب است انجام بیش از حد بزرگ. اما شما احساس می کنید مانند یک بخشی از قلب و روح خود را در حال از دست رفته است.

اگر شما احساس می کنید چیزی است که شما ممکن است زندگی یک زندگی بی معنی. اما آیا شما نگران نباشید چرا که شما هستید در جای مناسب برای پیدا کردن راه حل مناسب برای شما و منحصر به فرد خود را در زندگی.

چه زندگی بی معنی?

بیایید شروع با کمک به شما قرار دادن انگشت بر روی موضوع خود را. آن است که در واقع یک زندگی بی معنی و یا فقط با یک رکود است ؟

روشن در یک چیز است: هیچ انسانی در زندگی تا به حال واقعا بی معنی است. در واقع زندگی خود را هرگز نمی تواند از دست دادن آن معنا و هدف. اگر شما در حال زندگی در این جهان وجود دارد که برخی از این دلیل ، تنها مسئله این است که شما باید از دست این چشم انداز به شناسایی آن است. دیدگاه خود را بیش از حد مبهم به کشف کردن آنچه شما در این دنیا برای.

یک زندگی بی معنی ممکن است معنی شما در حال رفتن را از طریق یک بحران وجودی. شما می تواند مرزی افسرده. احساس پوچی پیروز تمام احساسات دیگر. با این حال, شما می توانید مطمئن باشید که با وجود همه این وجود هنوز هم به معنی وجود خود را.

همه شما باید انجام دهید این است که از طریق فشار به آن را پیدا کنید.

اگر شما احساس می کنید که شما زندگی می کنند یک زندگی بی معنی منفی شما را احاطه خواهد شد. اما شما می کردم برای نگه داشتن سر خود را بالا به طوری که شما می توانید نگاه به آینده و پیدا کردن پاسخ. شما باید به تلاش برای پیدا کردن زندگی خود را معنی به ادامه زندگی از انگيزه بالا.

تبلیغات

قبل از اینکه شما حرکت می کند با بقیه روند مطمئن شوید که برای اولین بار این اثر را در ذهن خود. تنها پس از آن شما قادر خواهید بود برای هدایت روند تفکر خود را در مسیر درست.

وجود دارد هر گونه معنا و مفهوم زندگی است ؟

زندگی در آن تحت اللفظی واژه به معنی وجود داشته باشد و تولید مثل است. تولید مثل نه تنها شامل ایجاد انسان مثل خودتان بلکه از افکار و ایدئولوژی و فلسفه.

کسی که زندگی یک زندگی بی معنی بسیار متفاوتی از زندگی چه چیزی است که تصور می شود. این جایی است که این مسئله ناشی می شود. برای درک معنای زندگی بدون هیچ گونه تصورات غلط باید نگاهی به فلسفه پشت این مفهوم است.

مانند بسیاری از شاخه های پژوهشی فلسفه متعدد واگرا پاسخ برای پاسخ به آنچه از معنای زندگی است[1]. در اینجا یک خلاصه سریع از آنچه که به نظر من مناسب ترین درک.

آن همه شروع می شود از یک انسان انتظارات و در نهایت واکنش های. هر فرد انتظار دارد که چیزی از جهان و در بازگشت به واکنش نشان دادن به انتظارات دیگران. به طور کلی این ایده احاطه شده است که مایل خوبی است. برای رسیدن به آن یک فرد به انجام اعمال خوب به عنوان به خوبی.

این چرخه همچنان ادامه دارد. اما البته آن بسیار پیچیده است. بسیاری از عوامل منجر به این چرخه مانند خودخواهی یک دیدگاه متفاوت از آنچه خوب احساسات دوست داشتن و دوست نداشتن ،

نقطه تمام این مفهوم در فلسفه است که در نهایت روند رشد و تولید مثل به پایان می آید برای هر انسان است. هیچ فرار از آن است. بنابراین هدف این است که به زندگی در یک راه است که زمانی که فردی را با رشد به پایان می آید چیزی خوب است که هنوز هم در پشت سمت چپ برای چرخه را ادامه دهد.

کجا خوب از آمده است ؟

این نقطه که در آن تفاوت در آمده است. مردم با اعتقادات مختلف و انتخاب روش های مختلف برای رسیدن به همان هدف است.

تبلیغات

وجود دارد چهار مکتب فکری اصلی در فلسفه در این راستا و همه آنها ارائه مشاوره های مختلف در مورد چگونه به حرکت در گذشته زندگی می کنند یک زندگی بی معنی[2].

1. خدا

یک مدرسه معتقد است که خدا است و مرکز همه چیز را ما انجام می دهیم. از این رو, خوبی, هر چیزی است که می رود در خط با دین است که شما در باور.

2. روح

دیگر تفکر مراکز اقدامات خود را در روح. برای آنها هر چیزی را که رضایت و آرامش درونی خود است و در این مسیر شما باید به دنبال صرف نظر از آنچه در سایر نقاط جهان فکر می کند.

3. Objectivists

این objectivists می گویند که همه چیز را در جهان تعریف شده است; خوب و بد خاصی هستند بنابراین هیچ کس نباید فراتر از مرزهای تعیین شده.

4. Subjectivists

این subjectivists از سوی دیگر بر این باورند که از آنجا که هر فرد شناخت متفاوت است معنای هر چیز در جهان متفاوت است. هیچ دو نفر می تواند یک روند تفکر مشابه.

همه در همه, زندگی پایین می آید به یک چیز فقط: خوبی است. این چیزی است که زندگی باید باشد و این چیزی است که شما باید پشت سر بگذارید. چگونه شما در رسیدن به این بستگی دارد که فکر شما موافقم. هر آنچه که شما بر این باورند در نهایت چه معنای زندگی خود است.

چگونه برای جلوگیری از زندگی یک زندگی بی معنی

در حال حاضر شما می دانید که به معنای وجود دارد که زندگی خود را بدون سوال. شما همچنین باید یک ایده از آنچه این معنی است. شما رو به شکل از آنچه شما در نظر "خوب" و ساخت زندگی خود را در اطراف آن.

بدون در نظر گرفتن که فکر شما موافق و یا آنچه که شما تصمیم گرفته اند زندگی خود را معنی می شود, مراحل پیاده سازی خواهد شد کمی سخت است. به آن را آسان تر در اینجا برخی از جهانی راهنمایی.

تبلیغات

1. از یاد بردن آنچه شما گفته شده است تمام زندگی خود را

آیا نمی شود پریشان آنچه شما آموخته ام در زندگی خود تا به حال. حقیقت این است که شما می تواند گفته شده چیزی برای از 30 سال از زندگی خود را تنها برای پیدا کردن که در آن همه چیز بی اساس است.

تنها چیزی که در زندگی که قطعی است این است که هیچ قانون وجود دارد. ما نمی آمد به این جهان با یک کتاب قانون و یا تعریف معنی. هر فردی داده شد توانایی انتخاب را در زندگی خود را. پس گرفتن نگه دارید از شما یاد بگیرند که خود درست و نادرست را از ابتدا و مطمئن شوید که هیچ چیز باشیم شما را از معنا و مفهوم واقعی خود را از زندگی است. نترس اگر شما در یادگیری چیزی است که می رود در برابر خود را مادام العمر شعار اگر آن را به شما می شود به دور از زندگی یک زندگی بی معنی.

2. می دانم که شما موضوع

این گفته شده است چند بار در حال حاضر اما راستش بیشتر به شما تاکید بر این واقعیت ساده تر از آن خواهد بود برای شما.

این حقیقت که شما زنده هستید و زندگی در این جهان و در نظر گرفتن دیگر نفس به این معنی است که شما ماده است. هدف زندگی خود را هنوز برآورده شود, بنابراین شما هنوز هم داریم به برخی از تاثیر در این جهان است.

شما یک فرد است که به تغییر جهان است, حتی اگر آن است که چیزی به عنوان کوچک به عنوان در حال تغییر زندگی یک موجود کوچک. نگه داشتن این در ذهن در تمام زمانها.

3. گام خارج از منطقه راحتی خود را

اگر زندگی خود را معنی بود در جایی در داخل دایره است که شما اقامت در شما خواهد داشت آن را در حال حاضر. آشکار نیست که آنچه شما دنبال آن هستید خارج از منطقه راحتی خود را? پس از آن چه شما را نگه داشتن از پله ؟

دریغ نکنید به گام. کوتاه مدت ناراحتی کمک خواهد کرد که شما در پیدا کردن در دراز مدت هدف از زندگی است که به شما یک عمر آرامش و ثابت راه از زندگی بی معنی.

4. قلب خود را دنبال کنید

این که آیا شما انتخاب کدام مکتب فکری به دنبال و یا امید بستن به بین چه خوب به آن بروید بعد از هرگز چشم پوشی از قلب خود را. خود را شهود است که قلب خود را در راه هدایت شما. اجازه ندهید که آن را بیش از, اما همچنین فراموش نکنید که برای آن را در نظر میگیرد.

تبلیغات

5. اجازه ندهید که از شور و شوق خود را

شما می دانید که یک چیز در زندگی است که شما فقط نمی توانید به من بدهید تا بدون توجه به سخت شما سعی می کنید ؟ توقف تلاش برای خلاص شدن از آن. شما پرشور در مورد چیزی برای یک دلیل. این یک گام بزرگ برای شما برای رسیدن به زندگی خود معنا.

6. بیشتر فکر

چیزهای بزرگ در زندگی تمایل به بیش از جزئیات کوچک. این چیز کمی نشانه هایی برای کمک به شما در رمزگشایی و پیدا کردن پاسخ. تفکر اگر شما یک زمان سخت با تمرکز اما همیشه سعی کنید بهترین خود را به توجه به کمی تجربه است که شما معمولا متوجه نمی شوید.

نتيجه گيری

اگر شما یک فرد است که رفتن را از طریق این معضل از زندگی یک زندگی بی معنی سعی کنید به استفاده از این راهنمایی برای کمک به شما به دنبال منحصر به فرد خود را به معنای. اگر چه زندگی خود را به نظر می رسد بی معنی بقیه مطمئن باشید که آن را نمی.

اکنون توپ در دادگاه خود را. شما کسی است که برای انجام بقیه کار می کنند. استفاده از این راهنمایی برای کمک به شما در پیدا کردن معنای واقعی زندگی خود را و سپس به آن می چسبد. با گام 1 از امروز بدون از دست دادن هر گونه انگیزه در همه.

تمام کاری که شما قرار داده و در این روند در حال حاضر کمک خواهد کرد که شما در رسیدن به یک زندگی از شادی و صلح ارزش زندگی است.

راهنمایی های بیشتر در زندگی با معنی

عکس های اعتباری: فریدا اگویلار دو لا فرانترا استرادا از طریق unsplash.com



tinyurlu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن