فهرست افتخارات سال نو: ویتی و ون تام شوالیه‌هایی هستند که دانشمندان برای نبرد با کووید جایزه گرفتند | اخبار انگلستان

[ad_1] رهبران پزشکی که رهبری نبرد بریتانیا علیه ویروس کرونا را بر عهده دارند، بالاترین افتخارات

توسط PARINEWS در 11 دی 1400
[ad_1]

رهبران پزشکی که رهبری نبرد بریتانیا علیه ویروس کرونا را بر عهده دارند، بالاترین افتخارات را در فهرست سال جدید به دست آورده‌اند.

افسر ارشد پزشکی انگلستان، پروفسور کریس ویتی، و معاون او، پروفسور جاناتان ون تام، به همراه افسران ارشد پزشکی ولز دکتر فرانک آترتون و اسکاتلند دکتر گرگور اسمیت به عنوان شوالیه شناخته شدند.

پروفسور کریس ویتی
تصویر: پروفسور کریس ویتی پس از حضور در جلسات توجیهی کووید به نامی شناخته شده تبدیل شد

همچنین خانم‌هایی برای دکتر جنی هریس، که ریاست آژانس امنیت سلامت بریتانیا، و دکتر جون راین، مدیر اجرایی آژانس تنظیم مقررات داروها و محصولات بهداشتی (MHRA) را بر عهده دارد، پس از یک سال که در آن اجرا شدند، وجود دارد. بیش از 130 مورد میلیون دوز واکسیناسیون در بریتانیا

کابینه فاش کرد که تقریباً از هر پنج (19٪) جوایز فهرست سال نو برای خدمات مرتبط با کووید است - در حالی که افراد مشهوری که جوایز دریافت خواهند کرد عبارتند از تونی بلر (شوالیه)، ستاره تاج گذاری خیابان ویلیام روچ (OBE)، اسپایس گرل مل بی (MBE)، بازیگر تنیس اما رادوکانو (MBE) و بسیاری از المپیکی ها.

دکتر جنی هریس زن شد
تصویر: دکتر جنی هریس زن شد

پروفسور ویتی پس از حضور منظم با نخست وزیر بوریس جانسون در کنفرانس های مطبوعاتی در خیابان داونینگ، در طول همه گیری همه گیر به نامی شناخته شده تبدیل شد. پروفسور ون تام همچنین یک چهره منظم در جلسات توجیهی است و بسیاری قیاس های رنگارنگ او را برای توضیح مفاهیم علمی با عبارات معمولی تحسین می کنند.

ساجد جاوید، وزیر بهداشت گفت که فهرست افتخارات "به درستی کسانی را که تلاش‌هایشان به ما در ارائه برنامه‌های آزمایش و واکسیناسیون پیشرو در جهان کمک کرده است، به رسمیت می‌شناسد" و افزود که "عمیقاً از تلاش سخت آنها سپاسگزارم".

مشاور ارشد علمی دولت، سر پاتریک والانس، که در اصل یک شوالیه در فهرست سال نوی 2019 بود، به عنوان شوالیه-فرمانده Order of the Bath ارتقا یافت.

کیت گاراوی پس از نبرد همسرش با کووید مورد تجلیل قرار گرفت

کیت گاراوی پس از مستندسازی نبرد همسرش درک دریپر با ویروس کرونا، MBE شد.

مجری 54 ساله تلویزیون به دلیل مشارکت در صدا و سیما، روزنامه نگاری و امور خیریه مورد تجلیل قرار گرفت.

کیت گاراوی
تصویر: کیت گاراوی فارغ التحصیل MBE است

او در ماه سپتامبر جایزه تلویزیون ملی را برای مستند شگفت‌انگیزش Finding Derek که تلاش خانواده‌اش را برای بازگرداندن همسرش از بیمارستان پس از اینکه او در مارس 2020 به شدت مبتلا به کووید شد، توضیح می‌دهد.

این دنباله با عنوان Caring For Derek انتظار می رود در سال 2022 پخش شود و دوره پس از بازگشت درک به خانه را نشان دهد زیرا گاروی بر چالش های سیستم رفاهی تمرکز می کند.

مارتین لوئیس از کارشناس پس انداز پول در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با فیس بوک در دفتر مرکزی فیس بوک در لندن.
تصویر: مارتین لوئیس جایزه CBE را دریافت کرد

مارتین لوئیس، قهرمان مصرف‌کننده، پس از کمک به خانواده‌ها و کسب‌وکارها برای مقابله با این همه‌گیری، CBE برای خدمات پخش و حقوق مصرف‌کننده منصوب شد.

لوئیس، موسس وب‌سایت Money Saving Expert، به مردم کمک کرده است تا آنچه را که تحت طرح‌های مختلف حمایتی دولتی حق داشتند، مطالبه کنند.

دو رئیس سوپرمارکت نیز به دلیل اقدامات خود برای پر نگه داشتن قفسه ها در سراسر کشور در بحبوحه همه گیر شدن، افتخار دریافت کردند.

استیو مرل، مدیرعامل گروه Co-op، و راجر برنلی، که در اوایل امسال به عنوان مدیر عامل Asda بازنشسته شد، CBE می شوند.

تونی بلر، ستارگان تیم بریتانیا و تنیس رادوکانو

کاخ باکینگهام اعلام کرد تونی بلر، نخست وزیر سابق، با بالاترین درجه ممکن به عنوان شوالیه لقب خواهد گرفت.

باسابقه‌ترین نخست‌وزیر حزب کارگر گفت که لقب شوالیه همراه به نجیب‌ترین و بالاترین نشان شوالیه بریتانیا، "افتخار بزرگی" است.

تونی بلر بالاترین نشان شوالیه را در سیستم افتخارات بریتانیا دریافت کرد
تصویر: تونی بلر توسط ملکه لقب شوالیه دریافت کرد

چهره های ورزشی در فهرست جوایز سال نو، از جمله ستاره های تیم GB و تنیس نوجوان، اما رادوکانو، در رتبه بالایی قرار دارند.

دوچرخه سواران المپیک، جیسون و لورا کنی، اولین زوج متاهلی هستند که پس از مدال طلا در المپیک توکیو، در فهرست جوایز یکسان به رسمیت شناخته شدند.

جیسون و لورا کنی و موفق ترین زوج متاهل تاریخ المپیک
تصویر: جیسون و لورا کنی در لیست سال نو مورد تقدیر قرار گرفته اند

جیسون کنی - پرنده ترین المپیکی بریتانیا - با هفت مدال طلای خود نشان شوالیه را دریافت کرد، در حالی که لورا کنی پس از تبدیل شدن به اولین زن بریتانیایی که در سه المپیک متوالی طلا کسب کرد، یک خانم شد.

رادوکانو 19 ساله پس از پیروزی پر شورش در US Open در ماه سپتامبر موفق به دریافت جایزه MBE شد.

اما رادوکانو پس از بازی مقابل لیلا فرناندز با جام قهرمانی جشن می گیرد
تصویر: اما رادوکانو پس از قهرمانی در US Open جایزه MBE دریافت کرد

غواص تام دالی، که اولین طلای المپیک خود را در چهارمین بازی خود در توکیو به دست آورد، OBE نامیده می شود، در حالی که شریک شیرجه او، مت لی، MBE خواهد شد.

آدام پیتی، که اولین شناگر بریتانیایی بود که از عنوان المپیک دفاع کرد، مانند هانا کاکرافت، قهرمان هفت دوره پارالمپیک، پس از کسب دو مدال طلا در مسابقات ویلچر در توکیو، OBE شد.

ترور فیلیپس، مجری اسکای نیوز، به دلیل کمک هایش در برابری و حقوق بشر، لقب شوالیه را دریافت کرده است و مویرا استوارت کهنه کار نیز به عنوان CBE شناخته شده است.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

فیلیپس معتقد است افتخار یک "اشتباه" است

در زمینه سرگرمی، جوآنا لاملی و ونسا ردگریو، بازیگران زن، عناوین دریافت کرده اند.

بازیگر Coronation Street ویلیام روچ و ستاره EastEnders جون براون نامزد OBE شده اند، در حالی که ترانه سرا برنی تاپین که بیشتر به خاطر ارتباط طولانی مدتش با سر التون جان شناخته می شود، CBE نامیده شده است.

جوانا لاملی
تصویر: جوانا لوملی زن شده است

کیتی پایپر، مجری تلویزیون، که در مارس 2008 در اثر اسیدپاشی دچار سوختگی های تهدید کننده زندگی شد، جایزه OBE را برای خیریه و قربانیان سوختگی و سایر جراحات مخوف دریافت کرد.

Spice Girl Mel B، عضو Diversity، Ashley Banjo و کمدین Adam Hills MBE شدند.

دنیل کریگ پس از آخرین حضورش در نقش جیمز باند در فیلم «زمانی برای مردن نیست» افتخار دیپلماتیک ویژه ای دریافت کرد.

دنیل کریگ بازیگر در جریان اولین نمایش جهانی فیلم جدید جیمز باند "زمانی برای مردن نیست" در رویال آلبرت هال لندن، بریتانیا، 28 سپتامبر 2021. رویترز / توبی ملویل
تصویر: به دانیل کریگ یک افتخار دیپلماتیک ویژه اهدا شد

007 در حال خروج یکی از همراهان Order of St. Michael and St. George شد - که به عنوان CMG تشکیل شد و همچنین به عنوان جاسوس خیالی در مجموعه فیلم و کتاب های Ian Fleming مفتخر شد.

فرانک فیلد، سیاستمدار کهنه کار، که به مدت 40 سال به عنوان نماینده مجلس خدمت کرد و اکنون یک همتای خود است، به عضویت رفقای افتخاری درآمد و به سر التون جان، جی. کی رولینگ و سر پل مک کارتنی.

در سن 85 سالگی باربر بیمارستان و در سن 11 و 12 سالگی به خیریه ها برای جمع آوری کمک های مالی اهدا شد.

دو موسسه خیریه جمع آوری کمک های مالی مدال امپراتوری بریتانیا را در سن 11 و 12 سالگی دریافت کردند که جوان ترین مدال در تاریخ است.

مکس یوزی دوازده ساله از برانتون دوون بیش از 570000 پوند برای آسایشگاه شمالی دوون جمع آوری کرده است و از 28 مارس 2020 هر شب را در یک چادر می گذراند.

مکس یوزی
تصویر: مکس یوزی 11 ساله صدها هزار پوند برای امور خیریه جمع آوری کرده است

یک نوجوان 11 ساله با افتخار به او در لیست پیوست توبیاس ولرپس از الهام گرفتن از قهرمان خود کاپیتان سر تام مور برای شروع به جمع آوری پول در طول محاصره همه گیر، "کاپیتان" نامیده شد.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

توبیاس ولر: "من خیلی هیجان زده هستم!"

او سومین چالش خود را در سپتامبر به پایان رساند و تاکنون بیش از 157000 پوند برای مدرسه Paces که در آن دانش آموز است و خیریه بیمارستان کودکان در زادگاهش شفیلد، یورکشایر جنوبی جمع آوری کرده است.

توبیاس ولر
تصویر: توبیاس ولر پس از الهام گرفتن از قهرمان خود، کاپیتان سر تام مور، "کاپیتان" نامیده می شود

در سرویس بهداشتی، یک باربر 85 ساله مدال امپراتوری بریتانیا اعطا شد.

جیمی چاپمن در مرکز بهداشت لیسبورن در ایرلند شمالی کار می کند، جایی که از ساعت 4 صبح از بیماران مراقبت می کند.

جیمی چپمن
تصویر: سرایدار بیمارستان جیمی چپمن در لیست افتخار آفرینان سال نو شناخته شد.

مادر قربانی حمله در منچستر آرنا، مارتین هات، OBE نامیده شده است.

ریگان موری، که دارای مدرک کارشناسی ارشد در زمینه مبارزه با تروریسم است، برای افزایش امنیت و صحبت با 14000 دانشجو در مورد خطرات رادیکال شدن پس از کشته شدن پسرش در یک حمله تروریستی صحبت می کند.

در فهرست افتخارات سال نو، 15.1٪ از دریافت کنندگان از یک اقلیت قومی هستند که کمی بیشتر از ماه ژوئن است، و تنها 35.9٪ از دریافت کنندگان در سطح CBE و بالاتر زن هستند.

کابینه در حال بررسی یک نشت "ناامید کننده" است

کابینه گفت که در حال بررسی انقضای زودهنگام اسامی در فهرست افتخارات سال نو است که آن را "بسیار ناامید کننده" توصیف کرد.

پیش از اعلام رسمی روز جمعه، تعدادی از افراد در لیست قرار داشتند.

این به این معنی است که در برخی موارد، دریافت کنندگان این فرصت را ندارند که به خانواده و دوستان خود اطلاع دهند.

یکی از مقامات کابینه گفت: «تعدادی نام بودند که در جای دیگر آمده بودند، برخی دقیقاً و برخی دیگر نه.

انقضای هر یک از نام‌های این لیست برای ما بسیار ناامیدکننده است، ما هم از اعضای کمیته و هم از سایر افراد درگیر در این فرآیند می‌خواهیم اعتماد کنند و از خود دریافت‌کنندگان می‌خواهیم اعتماد خود را به جایزه خود حفظ کنند.»


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن