Philips Hue تلویزیون همگام سازی جعبه در حال حاضر پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision

جعبه که همگام سازی Philips Hue چراغ با هر آنچه در تلویزیون خود است یک به روز رسانی امروز: آن را در حال حاضر پش

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

جعبه که همگام سازی Philips Hue چراغ با هر آنچه در تلویزیون خود است یک به روز رسانی امروز: آن را در حال حاضر پشتیبانی از دو HDR استاندارد: HDR10+ و Dolby Vision.

در راه اندازی این longly نام Philips Hue بازی HDMI Sync جعبه می تواند تجزیه و تحلیل محتوای بازی به 4K در 60Hz اما این تنها پشتیبانی منظم HDR10. برای مردم با جدیدتر تلویزیون یا که جدی در مورد سینمای خانگی است که می تواند عمده دست از HDR10+ استاندارد و Dolby Vision در حال حاضر بیشتر مشترک و ارائه تصویر با کیفیت بهتر. تا به حال این جعبه فقط چیز انجام می شود که کسانی با کیفیت بالاتر سیگنال های منتقل شده از طریق.

پس از امروز به روز رسانی جعبه باید با کار خیلی بیشتر سیستم ها و مطالب. دستگاه تجزیه و تحلیل تقریبا هر محتوای ویدئویی که گذشت به خود تلویزیون, چهره های رنگ غالب و پس از آن به طور مداوم تغییر در این نزدیکی هست رنگ lightbulbs برای مطابقت با رنگ. آن قرار است به ارائه یک تجربه همهجانبه در حالی که بازی و یا تماشای فیلم. (هر چند خود لذت, من مطمئن هستم که متفاوت خواهد بود — من می توانید تصور کنید در اثر رشد خسته کننده است.)

امروز به روز رسانی همچنین می افزاید: کنترل صدا به جعبه همگام سازی از طریق الکسا, گوگل, دستیار, و سیری به شما اجازه آن را روشن یا خاموش سوئیچ ورودی HDMI و بیشتر. همچنین در حال حاضر قادر به پشتیبانی از کنترل از مادون قرمز کنترل از راه دور تلویزیون و لاجیتک هارمونی جهانی از راه دور.

این Philips Hue بازی HDMI Sync جعبه به فروش می رساند برای $230, هر چند آن را در حال حاضر به نظر می رسد خارج از بورس در تعدادی از مغازه ها از جمله Philips Hue سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن