Infinite دارای یک مدیر عامل جدید — در حال حاضر او را به معامله با برچسب موسیقی, رقابت, برنامه و عصبانی سناتور

کوین مایر یک بار وارث ظاهری به دیزنی تاج و تخت در حال خروج از خانه از ماوس برای اجرای یک نوع متفاوت از شرکت سر

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

کوین مایر یک بار وارث ظاهری به دیزنی تاج و تخت در حال خروج از خانه از ماوس برای اجرای یک نوع متفاوت از شرکت سرگرمی: Infinite.

Infinite پدر و مادر شرکت ByteDance اعلام کرد روز دوشنبه که مایر تبدیل خواهد شد مدیر اجرایی فوق العاده محبوب برنامه های ویدئویی و همچنین در نقش افسر ارشد عامل در ByteDance. مایر ممکن است به نظر می رسد مانند یک فرد مناسب برای Infinite — دیزنی, رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری محدود است و Infinite نیست سنتی شرکت سرگرمی — اما به عنوان Infinite چهره مسائل قانونی صدور مجوز مشکلات ورودی و رقابت از غول مانند Facebook و گوگل مایر تاریخچه مذاکره معاملات بزرگ و ایجاد روابط در هالیوود و واشنگتن است مسلما دقیقا چه Infinite نیاز دارد.

مایر در یک نوار گسترده ای از مسئولیت در نقش جدید خود را. او را مسئول ByteDance را "شرکت های بزرگ, توسعه, فروش, بازاریابی, روابط عمومی, امنیت, اعتدال و حقوقی" را به عنوان به خوبی به عنوان توسعه جهانی, با توجه به آزادی مطبوعات. او همچنین نظارت بر "موسیقی بازی Helo," — یک برنامه رسانه های اجتماعی که در هند — plus "در حال ظهور کسب و کار" و کمک به مقیاس Infinite حتی بیشتر از برنامه های رسانه های اجتماعی در حال حاضر در سه سال گذشته است.

حداقل در Infinite Mayer تجربه در دیزنی به نظر می رسد او را برای رسیدن به موفقیت. او ساخته شده یک نام برای خود را به عنوان رئیس دیزنی مستقیم به مصرف کننده & گروه بین المللی نظارت بر راه اندازی دیزنی به علاوه. مایر همچنین کمک به هماهنگ دیزنی چهار خرید عمده در طول چند سال گذشته: پیکسار ($7.4 میلیارد دلار) لوکاس فیلم ($4.05 میلیارد دلار) استودیو مارول ($4.24 میلیارد دلار) و 21st Century Fox ($71.3 میلیارد دلار).

که پس زمینه را می دهد مایر مهمی را در درک چگونه به کار با شرکت های دیگر و بالا ردیف استعداد چیزی Infinite نیاز به آن را به عنوان جنگ آتش سوزی با برچسب رکورد و هنرمندان. صنعت موسیقی را از سه بزرگترین رکورد برچسب خواستار درآمد بیشتر برای آهنگ ها از هنرمندان استفاده می شود در Infinite در ماه آوریل 2019 منجر به یک مرحله نهایی مسابقات بین Infinite و صنعت در بزرگ با توجه به بلومبرگ. در دراز مدت معاملات هنوز نیاز به کار کرد.

مایر یک بولداگ اجرایی که برتری تحت فشار رقابت سختی که باید به کمک این پلت فرم به عنوان بزرگترین شرکت رسانه های اجتماعی شروع به آمده برای Infinite را مخاطب است. Infinite دیدم 97 درصد رشد کاربران در ایالات متحده در سال 2019 از 18.8 میلیون به 37.2 میلیون, با توجه به eMarketer داده های به اشتراک گذاشته شده با شرف. رشد آهسته در آغاز سال 2020 بود که قبل از همه گیر.

در حال حاضر با اجتماعی فاصله شیوه های Infinite شاهد افزایش رشد دوباره همانطور که بیشتر مردم این برنامه را دانلود کنید. این شرکت هنوز در "چنین روزهای اولیه ساخت خود را کسب و کار" است که داشتن کسی که با یک پس زمینه قوی در سرگرمی تصویری است که یک دارایی با توجه به دبرا Williamson, یک تحلیلگر اصلی با eMarketer به خودی هوش.

ByteDance است که هنوز هم در ساخت بسیاری از پول خود را در داخل چین تا یکی از مایر اهداف بزرگ خواهد ساخت Infinite را بالونی پایگاه کاربر به چیزی سودآور است. در حال حاضر Infinite عمده منبع درآمد تبلیغاتی است که "آیا بخشی از [مایر] DNA و نیست خود را forte" تل Chalozin ارشد تکنولوژی افسر در تجزیه و تحلیل شرکت Innovid گفت: آستانه. مایر انتصاب نشان می دهد به چند تحلیلگران شرف صحبت کرد که با Infinite بسیار علاقه مند به کاوش در انواع مختلف از راههای درآمد.

"Infinite در هسته آن یک فیلم متوسط" ویلیامسون گفت: در آستانه. "آن را حس می کند که اگر آنها می خواهند برای رفتن به محتوای اصلی آنها یک پایه بسیار خوبی که از آن برای انجام این کار است چرا که مردم در حال حاضر به نوبه خود به Infinite برای تماشای فیلم ها. به دنبال مایر پس زمینه آن را به خوبی تراز وسط قرار دارد با چه Infinite می خواهید به انجام است."

Infinite در حال حاضر در حال کاوش در تولید فرصت های تصویری مانند ایجاد واقعیت نشان می دهد که با برخی از بزرگترین سازندگان. مایر ممکن نیست, رسانه های اجتماعی, تجربه یک انتظار می رود مدیر عامل یک برنامه رسانه های اجتماعی به, اما زمان خود را صرف کار در یکی از بزرگترین سرگرمی رنگ در جهان است, بینش ارزشمند برای Infinite Williamson گفت. مایر همچنین درک اهمیت مالکیت فکری و در حالی که Infinite نیست به احتمال زیاد به طور ناگهانی سعی کنید برای به دست آوردن یک استودیوی بزرگ و یا شبکه و تبدیل آن به بزرگترین ستاره به فرانچایز یک احتمال است.

مایر همچنین چهره کاملا جداگانه و به همان اندازه بزرگ چالش: ساخت Infinite به نظر می رسد یک شرکت قانونی در کنگره است. ایالات متحده سناتور اند hounded ByteDance به صورت ماه به دلیل چینی ریشه با اخطار این نرم افزار می تواند به صورت بالقوه تهدید امنیتی برای کشور است. سابق Infinite رئیس الکس زو رد نگرانی و سعی کردم به بازی توپ با دولت اما ایالات متحده آمریکا اعمال شده اند به یک تهدید واقعی برای این شرکت است.

Infinite تلاش است تا با کار بیشتر آمریکایی گروه به تازگی به القای اعتماد. آن استخدام مستقل آمریکایی شرکت حقوقی در ماه اکتبر به بررسی محتوای اعتدال شیوه و راه اندازی شفافیت مرکز از آن لا ، این شرکت همچنین در حال رشد حضور خود را در ایالات متحده کار با کودک کارشناسان ایمنی در جلوگیری از استثمار و استخدام تعداد زیادی از مردم به ماندن در تماس منظم با قانونگذاران در واشنگتن, DC. داشتن "یک مدیر اجرایی مانند کوین مایر می دهد شرکت کسی که واقعا می تواند حرکت های ظریف" از مقررات جهانی Williamson گفت: — چیزی سناتور در حال حاضر چفتی کردن به.

"Infinite قبلا به من گفت که آنها نمی تواند حضور در جلسات و شهادت از آنجا که مدیران واقع شد در چین" سناتور. جاش هاولی (R-MO) توییتی مایر پس از اعلام. "اما این اجرایی جدید زندگی در ایالات متحده آمریکا است. من مشتاقانه منتظر شنیدن از او. تحت سوگند."

حتی با مایر رزومه قابل توجه وجود دارد طولانی سوال در مورد اینکه آیا او را مجهز به رهبری یک تیم از بسیار بالا. زمانی که مایر گذشت بیش برای دیزنی مدیر عامل کار (یک گیگ که رفت به باب Chapek), گزارش ها نشان می دهد بخشی از دلیل ریشه از مایر عدم تجربه عملیاتی. قبلی گزارش ها حاکی است که مایر سخت بود برای رویکرد به عنوان یک رئیس و همکار. هر دو دارایی های مورد نیاز در کسی اقدام به عنوان مدیر ارشد اجرایی اما Chalozin استدلال می کند که کسانی که مهم نیست به همان اندازه به عنوان کسی که می تواند به دیدن فراتر از زمان حاضر است.

"رقابت از Facebook گوگل و شرکت های دیگر که در آینده به زودی او را به نشان می دهد ByteDance او ادامه می توانید برنده" Chalozin گفت. "کوین قبل از هر چیز یک استراتژیست. آنچه که مهم است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن