سختگیرانه تر شب مقررات منع رفت و آمد در شهر از فردا

میسور/Mysuru: این Mysuru پلیس شهر به طور کامل بشود به اجرای روزانه شب مقررات منع رفت و آمد از 29 ژوئن (فردا) و

توسط PARINEWS در 8 تیر 1399

میسور/Mysuru: این Mysuru پلیس شهر به طور کامل بشود به اجرای روزانه شب مقررات منع رفت و آمد از 29 ژوئن (فردا) و جمعه کامل مستند (از جولای 5) به عنوان تصمیم و کارگردانی شده توسط دولت. این اقدامات را شبیه فاز اول مستند که تحمیل شد در ماه مارس-آوریل کامل با barricading و گشت زنی پلیس. این است که برای بازداشتن مردم از بیرون آمدن از خانه های خود را بین 8 ساعت تا 5 هستم.

در کارناتاکا دولت دیروز تصمیم گرفت تا دوباره تحمیل یکشنبه حکومت در یک پیشنهاد برای جلوگیری از انتقال رمان Coronavirus. وزیر B. S. Yediyurappa اعلام کرد که حکومت یکشنبه آغاز جولای 5. "هیچ فعالیت مجاز خواهد بود به جز خدمات ضروری و لوازم," او گفت:. دولت نیز تصمیم به تمدید زمان شب حکومت نظامی (از ساعت 9 شب تا 5 صبح) تا 8 بعد از ظهر تا 5 صبح با اثر از 29 ژوئن.

علاوه بر تمام ادارات دولتی باید بسته باقی می ماند در تمام روزهای شنبه از تاریخ 10 ژوئیه. این تصمیم به این اثر گرفته شد و در جلسه ای به ریاست Yediyurappa با وزرا و مقامات در حال رشد در میان مخالفان اعتراض به اعمال دقیق مستند شامل COVID-19 موارد در دولت است.

گسترش آگاهی: هنرمندان دیده می شود نقاشی یک دیوار در نزدیکی دولت مهمان خانه در Nazarbad ایجاد آگاهی در میان SSLC دانش آموزانی که در حال نوشتن امتحانات خود را. پیام انگیزش دانش آموزان به اقدامات احتیاطی و در همان زمان چهره امتحانات و Coronavirus کن.

صحبت کردن به ستاره میسور صبح امروز معاون کمیسر پلیس (نظم و قانون) Dr. A. N. Prakash Gowda گفت که محرومیت خدمات ضروری مانند دارو و بیمارستان ها هیچ فروشگاه از جمله خیابان سکه ای از مواد غذایی مجاز خواهد بود پس از 8 ساعت از فردا. "پلیس را تشدید گشت و اگر این قوانین هستند نه به دنبال سنگر قرار داده خواهد شد در جاده ها و پلیس خواهد بود ارسال شده برای جلوگیری از ناخواسته ورود و یا خروج," او گفت:.

اعلام عمومی از طریق وسایل نقلیه پلیس خواهد بود ساخته شده در تمام جاده ها توسط 7.30 pm درخواست مغازه ها نزدیک به 8 ساعت. "همه ایستگاه پلیس بازرسان Sub-بازرسان Garuda و PCR وسایل نقلیه خواسته خواهد شد که به تشدید گشت زنی در قضایی مناطق. موارد خواهد بود رزرو در برابر گمراهان مغازه ها و افرادی که با تنبلی حرکت کردن در اطراف" او گفت:.

تمام فعالیت ها از جمله هتل ها خیابان مواد غذایی و دیگر متفقین خدمات بسته خواهد شد و تجار را به باد تا 8 ساعت. مردم تنها نمایش های معتبر کارت های هویت خود هدف از بازدید را مجاز به حرکت در مورد DCP اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب