نیوتن ایمیل ذخیره خواهد شد توسط طرفداران پس از آن ذخیره شده و تعطیل دوباره ضروری

نیوتن ایمیل در حال بازگشت به زندگی یک بار دیگر تحت مالکیت جدید مارک غیر منتظره سوم زندگی برای حق بیمه برنامه ا

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

نیوتن ایمیل در حال بازگشت به زندگی یک بار دیگر تحت مالکیت جدید مارک غیر منتظره سوم زندگی برای حق بیمه برنامه ایمیل. نیوتن ایمیل در اصل مجموعه ای را تعطیل, در آوریل 30th, پس از ضروری — که قبلا متعلق به سرویس — تعطیل در اوایل این سال است. اما در آخرین پیچ و تاب و طرح در بلند مدت سابقه در حال اجرا از این برنامه به جای خاموش کردن دوباره نیوتن پست شده است خریداری شده از ضروری توسط یک جفت از صاحبان جدید: Maitrik Kataria و جاستین میچل.

هیچ یک از این دو جدید به نرم افزار space; Kataria — که می شود مصرف بیش از نیوتن به عنوان پست جدید مدیر عامل — یک طراح محصول در توسعه نرم افزار به نام Simform در حالی که میچل بنیانگذار SoFriendly, آژانس طراحی, در علاوه بر این به در حال اجرا یک برنامه پیام رسانی به نام قایق. این دو به طور کامل اذعان کرد در نامه ای اعلام مالکیت جدید که آنها نه "به خوبی تامین می شود VC حمایت شرکت" و یا به دنبال دارایی به معدن. آنها فقط بزرگ طرفداران نیوتن ایمیل (به طوری که میچل به حال در واقع تلاش برای رسیدن به این شرکت هنگامی که آن را به حال اول تعطیل در سال 2018 به سعی کنید به آن را ذخیره کنید خود را.)

در کوتاه مدت خرید خواهد بود کسب و کار به عنوان معمول برای نیوتن ایمیل مشتریان. این سرویس هنوز هم شارژ 50 دلار در هر سال به استفاده از همان برنامه ادامه خواهد داد به کار به عنوان آنها در گذشته است.

Kataria و میچل بزرگ جاه طلبی برای آخرین تناسخ در جسم تازه از نیوتن ایمیل ، اول دو قول هستند که باید تلاش خود را در حال اجرا نیوتن پست شکست آنها "منبع باز نیوتن و پیدا کردن یک راه برای سرورهای شخصی به حمایت از این محصول به طور نامحدود" به طوری که مشتریان که در ادامه به در تکیه می کنند (و پرداخت) این سرویس نخواهد بود سمت چپ به طور کامل در تلو تلو خوردن.

این دو نیز امیدوار کننده ارتباط بهتر و پشتیبانی از مشتری برای مشتریان از جمله رفع اشکالات و سقوط آن زمان طاعون نرم افزار. پس از آن هدف این است که برای شروع به نورد از ویژگی های جدید "ظرف سه تا شش ماه" از جمله جدید dark mode. جدید نیوتن ایمیل نیز امیدوار کننده یک بازنگری شده سیاست حفظ حریم خصوصی است که کمک خواهد کرد که با توجه مشتریان کنترل بهتر بر روی داده های خود را و حرکت به سمت GDPR انطباق.

به شیرین معامله برای مشترکین این جفت ارز نیز ارائه سه ماه رایگان از خدمات برای مشتریان فعلی 20 درصد تخفیف برای منقضی مشترکین که می خواهید را به نیوتن پست یکی دیگر از شات و یک برنامه ارجاع برای مشتریان جدید است.

در اصل راه اندازی شد تحت نام CloudMagic در سال 2013 به عنوان یک جایگزین رایگان برای بومی Gmail نرم افزار, نرم افزار است که می تواند تبدیل به نیوتن پست نگاه به ایستادگی کردن از جمعیت با تاکید بر فوق العاده سریع جستجو. و سپس آن را به طور پیوسته گسترش به سیستم عامل های دیگر (از جمله مک, آندروید, آندروید و اپل دیده بان) در طول سال قبل از راهاندازی تحت قانون جدید نیوتن پست الکترونیکی نام تجاری در سال 2016. سوئیچ برای تبدیل شدن به نیوتن ایمیل می بینید که شرکت برنامه های بازرسی و نگهداری با ویژگی های جدید (مانند snoozing ایمیل های خوانده reciept پشتیبانی و گزینه ای برای برنامه ایمیل بعد) و گرانتر اشتراک سالانه 50 دلار در هر ماه.

با وجود این که هزینه های جدید نیوتن ادامه خواهد داد به رشد اضافه کردن جالب قابلیت های جدید مانند خودکار inbox مرتب سازی و بومی ویندوز 10 برنامه ساخت آن را یکی از تنها برنامه های ایمیل وجود دارد و با واقعی کراس پلت فرم پشتیبانی در سراسر اپل و مایکروسافت و گوگل در سیستم عامل های مختلف.

متاسفانه با توجه به این واقعیت ساده است که آن را واقعا دشوار است به توان پول را از برنامه های کاربردی ایمیل و خدمات هنگامی که گزینه های رایگان مانند Outlook, Gmail ادیسون جرقه و هر تعداد از دیگر برنامه های رایگان وجود دارد نیوتن بنیانگذار Rohit Nadhani اعلام کرد که این سرویس خواهد بود تعطیل در ماه سپتامبر سال 2018 است.

به نحوی كه اگر نبود آخر نیوتن: فقط چند ماه بعد ضروری می خرید توقیف برنامه ایمیل. ضروری را برای احیای نیوتن ایمیل در فوریه 2019 — یکی از آخرین محصولات تجاری است که این امر پس از ارائه و نسبی با صدای تلپ افتادن از آن تنها گوشی های هوشمند ضروری PH-1. ضروری خرید ثابت می شود یک اقامت کوتاه اعدام برای نیوتن با این حال: زمانی که ضروری اعلام کرد که این امر می تواند خاموش کردن در فوریه سال 2020 نیوتن ایمیل راه اندازی شد به جلو فروشگاه هنوز دوباره.

این سخت است برای گفتن اینکه آیا یا نه Kataria و میچل قادر خواهد بود به موفقیت در تبدیل نیوتن ایمیل به یک کسب و کار عملی که در آن بسیاری از دیگران — از جمله اصلی نیوتن ایمیل بنیانگذار Rohit Nadhani که تعطیل کردن این سرویس در ابتدا پس از اینکه قادر به "با موفقیت شکل سودآوری و رشد بیش از دراز مدت ،" — شکست خورده اند.

50 دلار در هر سال است که هنوز هم یک درخواست برای ایمیل و در حالی که تغییرات و پیشرفت است که این دو به نظر می رسد به تصویب با شرکت جدید مانند صدا خوش آمدید آنهایی که نیوتن ایمیل خواهد شد به احتمال زیاد با یک نبرد دشوار برای متقاعد کردن مشتریان به فرصت دیگری بر روی آن. اگر یک چیز وجود دارد که هفت سال سابقه نیوتن ایمیل نشان داده است, آن را هرگز تعداد خاص این سرویس را تا زمانی که آن را واقعا مرده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن