چگونه به نوبه خود یک زندگی خوب را به یک زندگی بزرگ

"زندگی کوتاه است, لذت بردن از آن در حالی که آن را طول می کشد."این نوع از بیانیه مشترک به کسانی که بر این باورن

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

"زندگی کوتاه است, لذت بردن از آن در حالی که آن را طول می کشد."

این نوع از بیانیه مشترک به کسانی که بر این باورند که جوهر زندگی است برای لذت شخصی خود تحقق و لذت بردن. بنابراین بسیاری به دنبال رسیدن به "زندگی خوب" با این طرز فکر.

اما چه خوب است زندگی و چگونه یکی می تواند رسیدن به آن ؟ آن را فقط به اندازه کافی برای یک زندگی خوب? چه در مورد در حال حرکت از ظاهر زندگی خوب برای یک زندگی ؟

این مقاله در نظر آنچه در آن به معنی یک زندگی خوب و چگونه شما می توانید انتقال از یک جای خوب زندگی به یک زندگی عالی است.

ادامه مطلب برای یادگیری بیشتر.

چه خوب است زندگی ؟

یک زندگی خوب را می توان به عنوان یک زندگی است که خود رضایت خود و انجام. آن است که توسط شخصی شادی, تحقق, و لذت بردن از لذت های کوچک زندگی. وقتی کسی می گوید زندگی خود را خوب است به این معنی که آنها می توانند دسترسی به چیزهای اساسی است که آنها را به راحتی و لذت بخش است.

ویژگی های یک زندگی خوب

یک زندگی خوب است که ترکیبی از تجربه خوبی در زمینه های مختلف. بنابراین هنگامی که شما یک زندگی خوب آن می توان گفت که شما سالم و شاد و خوشحال و پر برکت و شهرت خوب است.

تبلیغات

1. سلامت

سلامت دولت از احساس و سالم بودن. آن را اشاره به وضعیت روحی و جسمی خوبی بودن و نیز با اشاره به این که به عنوان یک منبع از زندگی روزمره است.[1]

سلامت است و نه فقط فقدان بیماری(ع) و همچنین توانایی انجام فعالیت های روزانه خود را بدون محدودیت از سلامت. بدون سلامت آن خواهد بود عملا غیر ممکن است برای انجام کار یا رسیدن به چیزهایی که به ما یک زندگی خوب است.

2. شادی

شادی یک حالت راضی بودن از آنچه که شما در حال دیدن و تجربه شما با داشتن. اگر چه شادی است که معمولا کوتاه مدت آن نقش مهمی در تحریک شور و شوق لازم برای رسیدن به یک زندگی خوب.

3. لذت

لذت یک تجربه است که باعث می شود ما احساس خوب است. چیزهای مختلف به مردم لذت بخش است. برای برخی از, آن ممکن است پول به دیگران ممکن است آن را با محبت و مراقبت از همسر و فرزندان و یا توانایی دسترسی به هر آنچه که آنها می خواهند در هر نقطه در زمان.

اگر چه چیزی لذت بخش است به این معنا نیست آن خوب است اما مردم اغلب به دنبال لذت متفاوت به آنها را احساس خوب است. به عنوان آن است که در افلاطون Gorgias[2],

"لذت بخش است همان خوب است اما لذت بخش است و به دنبال به خاطر خوبی و خوب است که این حضور باعث می شود ما خوب است."

4. سلام

صلح یک حالت فیزیکی و روانی و عاطفی آرامش و احساس بودن امن. صلح لزوما به معنی عدم وجود چالش ها اما توانایی به شناور باقی می ماند با وجود این طوفان. وقتی که یکی از در صلح از ذهن از نگرانی و اضطراب.

تبلیغات

5. پول

پول یک کالا ضروری در زندگی است. کمبود آن می تواند ایجاد استرس اما داشتن پول کافی برای مراقبت از نیازهای خود را می توانید ایجاد یک تجربه از یک زندگی خوب است. این ایده از لذت بودن جزئی از زندگی خوب در حال حاضر دلالت دارد که اندازه گیری رضایت که بدست می تواند در دسترس بودن پول است.

6. شهرت خوب

یک زندگی خوب است و نه تنها مشخص می شود آنچه شما انجام و یا لذت بردن از خودتان, اما آن را نیز در مورد درک از دیگران در مورد شما. یک نام خوب خوب کتاب می گوید: بهتر است از ثروت. صداقت و شخصیت ملزم به کسب شهرت خوب با مردم است و این نیز یک جزء بسیار مهم از زندگی خوب است.

نحوه انتقال از یک زندگی خوب برای یک زندگی بزرگ

زندگی یک زندگی خوب است به اندازه کافی خوب نیست; شما فقط ممکن است زندگی یک زندگی متوسط. دلیل این است که مگر اینکه شما همچنان به رشد چیزهایی گرامی شما در حال حاضر ممکن است شروع به لغزش دست خود را بدون رشد است.

علاوه بر این ذات واقعی از زندگی است که نه تنها در شادی شخصی, اما آن نیز در حال رشد به طور مستمر بودن بهترین نسخه از خودتان و معنی دار اثرات بر دیگران است.

بنابراین به نوبه خود یک زندگی خوب را به یک زندگی بزرگ شما را مجبور به شروع به نگاه شخصی خود را فراتر از لذت و راحتی. در زیر هفت چیز شما می توانید برای حمل و نقل از یک زندگی خوب را به یک زندگی عالی است.

1. متعهد به رشد

هرگز راضی با هر سطح از موفقیت شما ممکن است رسیدن به. دلیل این است که موفقیت می تواند در راه پیشرفت است.

به عنوان Myles Munroe آن قرار می دهد:

تبلیغات

"بزرگترین دشمن پیشرفت است که گذشته خود را موفقیت شما می تواند تبدیل به بسیار افتخار از آنچه شما در حال حاضر انجام شده است که شما را متوقف و حرکت به جلو به آنچه که شما هنوز هم می توانید انجام."

از این رو برای انتقال به عظمت شما را به نگه داشتن سرعت پیشرفت. حرکت از یک سطح از موفقیت را به دیگری و از میانگین موفقیت به موفقیت های بیشتر.

2. کشف شور و شوق خود را

برای رسیدن به موفقیت های بیشتر در زندگی شما نیاز به کشف و روشن کردن شور و شوق خود را. شور و شوق خود را نشان دهنده تمایل واقعی خود را و آنچه شما سیمی هستند را انجام دهد. خود را بزرگترین منبع انگیزه به احتمال زیاد خواهد شد از شور و شوق خود را.

شور و شوق ایجاد گرسنگی "برای اطلاعات بیشتر" در شما و تولید انرژی و انگیزه لازم برای زندگی یک زندگی عالی است. هنگامی که شما تمرکز بر آنچه رها انرژی در شما وجود دارد هیچ محدودیتی برای آنچه که شما می توانید انجام.

3. پیدا کردن هدف زندگی خود را

زندگی اندازه گیری تاثیر آن و نه فقط با تحقق آن. هدف شما این است که به دلیل وجود خود را. آن است که تاثیر شما را به معنای زندگی است. هدف منحصر به فرد است که هدف است نه خود خدمت اما مردم خدمت.

بنابراین تمرکز از زندگی نه تنها باید در مورد خود خشنود بلکه بیرون رفتن از راه خود را برای کمک به دیگران و دفاع از یک آرمان و تبدیل جامعه است. اکثر مردم در طول تاریخ هستند و نه به خاطر آنچه آنها انجام شده برای خود بلکه با تاثیر آنها ساخته شده در جهان است.

4. پرورش نظم و انضباط شخصی

مردم به طور متوسط شادی در لذت بردن از زمانی که آنها رسیدن به موفقیت کوچک اما بزرگ مردم جشن خود را برنده و رفتن به خار خود را نزد بیشتری گرفته است. اگر شما می خواهید به نوبه خود خود را به خوبی به عظمت شما باید به کشت شخصی نظم و انضباط. بود نسیم با لذت و تمرکز خود را از انرژی و منابع در ساختمان بیشتر می پروراند.

تبلیغات

5. مجموعه اهداف بزرگتر به خودتان کشش

برای رسیدن به یک سطح بیشتری از موفقیت شما باید مجموعه اهداف بزرگتر است که می تواند کشش و توانایی های خود را. شما نمی توانید تشخیص ظرفیت های خود را تا زمانی که شما قرار داده شده تقاضای بیشتر در خودتان. بنابراین به نوبه خود به خوبی عظمت با به طور مداوم فشار محدودیت های خود را. تنظیم اهداف برای خودتان – که اهداف بزرگ و بلند پروازانه و شما را از منطقه راحتی خود را برای به انجام رساندن.

6. ساخت شبکه خود را

عظمت در زندگی ادامه خواهد داد به یک سراب اگر شما نمی کشت عادت ساختمان و ترمیم شبکه خود را. به شبکه به طور موثر شما باید به روشنی در مورد خود شبکه اهداف است. شما همچنین باید به طور خاص در شناسایی خود را در شبکه های چشم انداز.

شبکه است که به معنای ارتباط متقابل. بنابراین شما باید مقدار به جدول زمانی شبکه. مردم اغلب به جذب افراد از ارزش.

در زمانی که شبکه در نظر گرفتن اتصال هر دو صورت عمودی و افقی; شبکه با افراد بالا و پایین شما به عنوان به خوبی به عنوان مردم خود را در کادر. همچنین شما می خواهد برنده شدن بیشتر مردم به خودتان اگر شما یاد بگیرند به قرض دادن یک دست کمک به جای اینکه یکی خواستار کمک همه زمان ها است.

7. اهرم فن آوری

فن آوری می تواند کمک به شما را بیشتر تحت تاثیر چه به عنوان یک فرد و یا سازمان شما. شما می توانید با استفاده از تکنولوژی برای ارتباط با افراد جدید مورد علاقه در سراسر جهان و شما همچنین می توانید استفاده از آن را برای تقویت هر چه شما انجام می دهند. نمی شود راحت با تنها بودن با نفوذ در فوری خود را به حوزه. استفاده از تکنولوژی برای رسیدن به دوستان و مشتریان و چشم انداز در هر کجا که شما می توانید آنها را پیدا کنید در جهان است.

افکار نهایی

گاهی اوقات ما یاد بگیرند که بزرگترین درس های زندگی به کودکان و نوجوانان اما ما اغلب آنها را دور بیندازید زمانی که ما رشد و تبدیل شدن به پیچیده تر است. به عنوان مثال سنت جروم قافیه است که در زیر به طور خلاصه نقطه اصلی از این مقاله:

"خوب, بهتر, بهترین. هرگز اجازه دهید آن را استراحت. تا زمانی که خود را خوب و بهتر است خود را بهتر است."

بنابراین نمی توان راحت با زندگی یک زندگی خوب اما به نوبه خود به خوبی عظمت به طور مستمر در حال توسعه خود را ورزش شور و شوق خود را تنظیم اهداف بزرگتر ساخت اثرات معنی دار در جامعه است.

راهنمایی های بیشتر در زندگی یک زندگی خوب

عکس های اعتباری: Daniel Salcius از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن