چگونه به تماشای بازی های PC نشان می دهد و بازی های آینده نشان می دهد امروز 13 ژوئن

حتی اگر بزرگترین بازی ویدئویی expos لغو شده است در این سال ما در حال درمان به یک آرایه بی سابقه ای از مجازی حو

توسط PARINEWS در 24 خرداد 1399

حتی اگر بزرگترین بازی ویدئویی expos لغو شده است در این سال ما در حال درمان به یک آرایه بی سابقه ای از مجازی حوادث را در خود جای داده و امروز چه شده است لقب تابستان بازی متحرک ادامه خواهد داد با این بازی های PC نشان می دهد و بازی های آینده نشان می دهد با شروع در 11 PT / 2PM ET.

در اینجا چیزی است که به دنبال به جلو به و چگونه به سازمان دیده بان.

این بازی های PC نشان می دهد

چه: کامپیوتر, بازی, نشان می دهد, ویترین, "جدید بازی ها, بازی هرگز قبل دیده می شود فیلم گیم پلی و اطلاعیه ها از برخی از بازی های PC بزرگترین و جالب ترین توسعه دهندگان است." شما می توانید ترکیب کامل از توسعه دهندگان در اینجا. این رویداد خواهد شد دو ساعت طول هر چند بر خلاف سال های گذشته, از آن خواهد شد از پیش ضبط شده به جای نشان داده شده است زندگی می کنند.

این رویداد در اصل برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 6th, اما به تعویق افتاد تا ژوئن 13th به "ایجاد فضا برای کسانی که صحبت کردن و نشان دادن در مورد چگونه به پایان سیستماتیک سرکوب و خشونت پلیس با مردم سیاه و سفید."

در میان سایر اطلاعیه ها شایعه است این شخصیت سری خواهد شد در نهایت راه خود را به کامپیوتر!

زمان: چهار شنبه, ژوئن 13th, 11 PT / 2PM ET / 7ساعت لندن

چگونه به سازمان دیده بان: سازمان دیده بان بر روی PC Gamer را با کشش و کانال های یوتیوب و یا فقط اینجا را کلیک کنید برای شروع این جریان:

آینده بازی نشان می دهد

چه: ساعت-طولانی بازی های آینده خواهد شد عبارتند از "منحصر به فرد تریلر, اطلاعیه ها و غواصی عمیق موجود AAA و بازی های indie در." محتوا را پوشش میدهد "40+ بازی بر روی کنسول PC و تلفن همراه" با توجه به GamesRadarاست که میزبانی این رویداد است. ناشران شرکت کننده عبارتند از: Square Enix, Devolver Digital و بیشتر. Nolan North و امیلی رز که ستاره در بازی Uncharted series به عنوان ناتان دریک و النا فیشر میزبانی خواهد کرد.

نشان می دهد برای اولین بار برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 6th, اما به تعویق افتاد تا ژوئن 13th "در حمایت از تظاهرات خواستار عدالت و تغییر بیش از مرگ جورج فلوید در دست پلیس است."

زمان: چهار شنبه, ژوئن 13th, 2PM PT / 5PM ET / 10ساعت لندن

چگونه به سازمان دیده بان: سازمان دیده بان در GamesRadar را Twitch, توییتر و یوتیوب کانال یا فقط اینجا را کلیک کنید:

این نیست پایان تابستان بازی متحرک را — نه با یک شات. در اینجا ما لیست در حال اجرا از دیگر رویدادهای شما می توانید به جلو به.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب