Hulu خواهد شد جریان سیاه و سفید - ish قسمت دیزنی جنجال یورش در سال 2018

در نوامبر ۲۰۱۷، کنیا باریز خالق سیاه پوست، یک قسمت از کمدی ای بی سی برنده جایزه امی خود را با عنوان "لطفا، عز

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

در نوامبر ۲۰۱۷، کنیا باریز خالق سیاه پوست، یک قسمت از کمدی ای بی سی برنده جایزه امی خود را با عنوان "لطفا، عزیزم، لطفا" نوشت که با نژادپرستی در آمریکا مقابله می کرد، از اعتراضات شارلوتسویل گرفته تا زانو زدن در NFL. درست یک هفته قبل از اینکه در سال ۲۰۱۸ پخش شود، دیزنی آن را قفسه کرد. در حال حاضر ، قسمت در نهایت نور روز در دیزنی عمومی سرگرمی جریان خدمات ، Hulu را ببینید.

بارايس در بيانيه اي در توييتر نوشت: "ما يك سال بعد از انتخابات بوديم و به پايان سالي مي رسه كه ما رو مثل خيلي از آمريكايي ها با دولت كشورمون دست و پا مي زنه و نگران آينده اش مي شه" "آن احساسات بر روی صفحه ریخته شده، تبدیل شدن به 22 دقیقه از تلویزیون است که من بود، و هنوز هم، به طرز باور نکردنی به افتخار است. لطفا ً عزیزم، لطفاً آن فصل را پخش نکرد و در حالی که در مورد محتویات آن حدس و گمان های زیادی شده است، این اپیزود هرگز به طور عمومی دیده نشده است... تا حالا."

در حال حاضر این قسمت در دسترس است به جریان در Hulu, اما معلوم نیست که آیا دیزنی برنامه ای برای پخش این قسمت در ABC. شبکه می تواند برنامه نویسی جدید استفاده کند، و علاقه به قسمت سیاه-شبه به دنبال تصمیم جنجال برانگیز شرکت برای قفسه آن وجود دارد. در اصل، نگرانی های اولیه شبکه "مربوط به نظراتی بود که شخصیت های ساخته شده در مورد رئیس جمهور دونالد ترامپ، نه به داستان فوتبال، به گزارش تنوع. این قسمت در پی اعتراضات دسته جمعی در سراسر جهان وارد مبارزه با نژادپرستی و ناعدالتی می شود.

من نمی توانم منتظر همه باشم تا بالاخره این قسمت را برای خود ببینیم و، همینطور که نزدیک به سه سال پیش بود، امیدواریم که این موضوع الهام بخش برخی از گفتگوهای بسیار مورد نیاز باشد - نه تنها در مورد آنچه که ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم یا اینکه چگونه به جایی که ما اکنون در آن قرار داریم منجر شد، بلکه گفتگو درباره جایی که می خواهیم کشورمان به جلو پیش برویم و از همه مهمتر ،چطور با هم به اونجا برمیشیم" باریس در بیانیه اش نوشته بود.

به گزارش هالیوود گزارشگر، این قسمت بر دره آنتونی اندرسون متمرکز است که به پسرش دیوانته داستانی درباره سال اول بشر در زمین می گفت. ترکیب داستان های نمایشی و کلیپ های خبری بسیار واقعی، از جمله بازیکنان NFL زانو زده و معترضان، به باریز و تیم ش اجازه می دهد تا به اضطراب بسیاری از کشور مواجه در سال به ریاست جمهوری ترامپ، خالق گفت THR بازگشت در سال 2018.

هر دو مدیران دیزنی و تیم Barris با این قسمت در هیئت مدیره بودند -- تولید مشخصات بالا است که بیش از 3 میلیون دلار هزینه و استعداد مانند اسپایک لی متصل شده بود. سپس، یک هفته قبل از پخش این قسمت، مدیران اجرایی تمام راه را تا مدیر عامل آن زمان باب ایگر نگرانی های خود را در مورد بیگانه کردن مخاطبان بیان کرد، با ایگر صحبت کردن به Barris در مورد "حساسیت های سیاسی بودن یک شبکه پخش در سال 2018."

همچنین با ارزش ترین عنوان: دیزنی در میانه تلاش برای به دست آوردن فاکس قرن 21 بود. عصبانی کردن یک وزارت دادگستری به رهبری جمهوری خواه در حالی که تلاش برای معامله چیزی است که مدیران دیزنی ظاهرا می خواستند برای جلوگیری از، با توجه به THR است.

شبکه پیشنهاد می کند که بارایس و تیم ش به قسمت تنظیم کند، اما "به آسانی به عنوان یک نوک سینه در اینجا یا یک تاک وجود نداشت، و تناژ خالص مواد ضد ترامپ موج دار از طریق قسمت در نهایت باعث شد که ورزش بی هوده، ". در عوض، هر دو طرف آن را خراش داده اند. Barris می خواهد به ترک خانواده ABC و امضا یک معامله کلی با Netflix به ارزش 100 میلیون دلار.

حالا، قسمت در هولو زندگی می کنند برای زمان حال. خدمات عمومی سرگرمی دیزنی در ماه ژوئن از 35 میلیون مشترک پیشی گرفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن