7 جامع روش در مورد چگونه به دیدار با ضرب العجل

مهلت قابل توجهی هستند وقتی که می آید برای دستیابی به اهداف خود هر دو بزرگ و کوچک. اما شما نمی خواهد رسیدن به م

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

مهلت قابل توجهی هستند وقتی که می آید برای دستیابی به اهداف خود هر دو بزرگ و کوچک. اما شما نمی خواهد رسیدن به موفقیت ایجاد غیر واقعی مهلت برای هر وظیفه خود را به انجام لیست. شما باید استراتژیک با تعیین مهلت است که می تواند قدرت شما را به تبدیل شدن به موفق.

منظورم از استراتژیک بودن? به این معنی هر مهلت به شما در تنظیم باید شما فشار رو به جلو در جهت هدف خود را در هر بازه زمانی. که راه شما می توانید با انگیزه ماندن و ضبط کوچک برنده است. هدف بزرگی است که یک ماه دور می تواند تبدیل به سنگین یا باعث شود شما به فرسودگی شغلی را تجربه. در حالی که هنر مهلت جلسه است که هنوز هم یک مهره سخت برای بسیاری از افراد به کرک, شما می توانید گام تا بازی خود را با یادگیری برخی از راه های عملی برای دیدار با مهلت و مزایای.

به همین دلیل است که آن را ضروری است برای دیدار با ضرب العجل?

ما مجموعه ای مهلت به دلایل زیر:

وظیفه تکمیل

مهلت شما را قادر به جلوگیری از فراموش کردن برخی از وظایف که هیچ خاص و پایانی. همچنین کمک می کند تا شما را به می دانم که زمانی که شما در حال اتلاف وقت بیش از حد در یک کار.

جریان صاف از کار

مهلت تسهیل همکاری موثر وقتی که می آید برای تحقق یک هدف مشترک. همچنین کمک می کند تا در گرفتن پروژه های پیچیده با شکستن آنها را به نقاط عطف.

ایجاد انتظارات روشن

مهلت تصریح می کند آنچه که شما به معنای انجام دهید و هنگامی که. این کمک می کند تا شما را در اتهام از زمان و کار خود را.

تبلیغات

با وجود تمام این مزایا شکست به دیدار با ضرب العجل می تواند به جذب برخی از عواقب جدی. بسیاری از افراد صالح شده اند اخراج از تیم به دلیل آنها موفق به دیدار با مهلت. از دست رفته مهلت می توانید از بین بردن شهرت خود را و خود را محدود پیشرفت حرفه ای به ویژه هنگامی که آن اتفاق می افتد اغلب.

در سطح شرکت می تواند تاثیر شهرت این سازمان است. هر گونه تاخیر می تواند باعث مجازات بند در قرارداد است که می تواند خط پایین شرکت است.

7 جامع روش برای دیدار با ضرب العجل

نه هر کس طبیعی است وقتی که می آید به انجام کار زمانی که آنها نیاز به. برخی از پریشان برخی بدفع الو قت گذراندن و برخی به سادگی ضعیف مهارت های مدیریت زمان. استفاده از روش های زیر برای دیدار با مهلت و بیشتر انجام می شود.

1. ارزیابی شغلی مورد نیاز

اولین چیزی که به انجام است که به درک خواسته های کار. از خود بپرسید چه کار مستلزم. در اغلب موارد کسی که به شما اختصاص داده این کار را در میان پیچیدگی کار است.

2. حفظ منابع مناسب

گام بعدی این است که به اطمینان حاصل شود که شما همه شما نیاز به تکمیل این کار در مهلت مشخص شده. آیا این کار نیاز به آموزش و پژوهش فنی و پشتیبانی مردم و یا مواد ؟ اگر شما لازم نیست که تمام منابع مورد نیاز شما ممکن است درخواست برای تمدید مهلت.

3. اتاق برای Eventualities

گاهی اوقات چیزهایی که کار نمی کنند با توجه به طرح. آن است که معقول و منطقی به پیشدستی مشکلات بالقوه است. برای مثال ممکن است یک مستند خرابی تجهیزات و بیماری یا نیاز به سرعت گرفتن فوری و مهم وظیفه همه است که ممکن است برنامه خود را.

تبلیغات

این eventualities خواهد شد که تاثیر کمی بر روی برنامه خود را هنگامی که شما گرفته اند زمان را در نظر بگیرید و آنها را در شروع پروژه. شما می توانید مختصر یک همکار برای شما پوشش در شرایط اضطراری اما اطمینان حاصل شود شما نماینده وظیفه به بهترین دست.

4. ایجاد یک برنامه ریزی دقیق

شما باید به ایجاد یک برنامه جامع. یک راه برای انجام این کار این است که با شکستن وظایف به نقاط عطف و تعیین مهلت برای هر یک از آنها.

در نتیجه شما متوجه خواهد شد که شما نیاز به زمان بیشتری نسبت به کل پروژه مجوز. تلاش برای برقراری ارتباط از این به عنوان یک مسئله را به مدیر خود را به جای امید همه چیز کار خواهد کرد.

5. موقعیت خود را به دیدار با ضرب العجل

شما یک عامل اساسی وقتی که می آید به دیدار با ضرب العجل. شما نیاز به یاد بگیرند که چگونه برای مدیریت خود را به دیدار با ضرب العجل. مهلت جلسه طول می کشد و خود-نظم و انضباط عادات خوب سازماندهی شده و طرز فکر درست.

در اینجا برخی از راهنمایی که می تواند کمک به شما در مدیریت خود را به دیدار با ضرب العجل:

  • یاد بگیرند که می گویند "هیچ" – اگر ممکن است زمان برای ارزیابی مهلت قبل از شما قبول کند. نه احساس تحت فشار به می گویند بله اگر شما می توانید آن را اداره کند.
  • تغییر طرز فکر خود را – جلوگیری از تنفر مهلت. در وهله اول شما می توانید انجام دهید هر آنچه که شما در ذهن خود را به. مهلت شما را قادر می سازد برای رسیدن به یک هدف است که شما به طور معمول دور بیندازید.
  • جدا "برنامه ریزی" از "عمل" – یک طرح موثر است تا زمانی که شما آن عمل. هنگامی که شما می آیند تا با یک برنامه همه در به اجرا!
  • حداکثر رساندن زمان خود را – عملکرد چند تکلیفی است نه کارآمد. مدیریت زمان خود را به درستی به طوری که شما می توانید کار به طور موثر.
  • از بین بردن عادات بد – اگر شما به یک استاد در procrastinating چطور به آن آدرس. سعی کنید این هک به شما در مسیر غلبه بر تمایل خود را به بدفع الو قت گذراندن.
  • پیدا کردن محرک خود را – یک مطالعه اخیر نشان داد که مهلت فقط آن را قطع نکنید برای برخی از مردم[1]. اگر شما یکی از آنها را در پیدا کردن آنچه اسپرز شما به عمل است. آن پاداش انجام یک کار با کیفیت و به رسمیت شناختن و یا صرفه جویی در زمان برای لذت بردن از آنچه که منافع شما ؟
  • خود را حدس دقیق تر – شما می تواند اشتباه با تلاش برای حدس بزنید چه مدت آن را برای تکمیل یک پروژه است. حدس زدن می تواند بیشتر غم انگیز زمانی که شما در حال بدست گرفتن یک کار جدید است. تمرین با مهلت در نهایت کمک به شما در شناسایی چگونه یک کار خاص را ،

آن را به یک عادت برای دیدار با ضرب العجل. شما می توانید شروع با کوچکتر مهلت: قلم مو دندان های 6 am, ورزش, 6:30 am خواندن 12 ب. ظ; استفاده از همان استراتژی را بیشتر کارهای قابل توجهی.

تبلیغات

6. کمک به دیگران برای دیدار با ضرب العجل

این امر عمدتا به مدیران. شما می دانید که قادر به مهلت و کسی که به حمایت شما نیاز دارد.

به یاد بیاورید هنگامی که شما مجموعه ای از ضرب العجل برای دیگران به شما انتقال مسئولیت به آنها. اما شما هنوز هم نیاز به حمایت آنها را به موفقیت. مثلا ایجاد انگیزه در آنها برای مدیریت فشار است که همراه با جلسه مهلت.

پیدا کردن به طور منظم در صورتی که با داشتن مسائل و یا ایجاد یک سیستم گزارش دهی برای پیگیری پیشرفت.

اگر ممکن است اجازه می دهد تیم خود را برای ایجاد خود مهلت دارند. تحقیقات نشان داده است که اجازه کارگران خود را برای نشان دادن ابتکار عمل می تواند به بهبود بهره وری خود را[2].

در اینجا آخرین کارت شما همچنین می توانید امتحان کنید! ایجاد جعلی مهلت. یک مطالعه منتشر شده در مجله تحقیقات مصرف کننده[3] نشان داد که مهلت تعیین شده قبل از واقعی تاریخ به دلیل ایجاد انگیزه در مردم برای شروع به سرعت به جای آن از بعد است که ممکن است اطلاع تعویق. شما می توانید تیم خود را که شما نیاز به ورودی خود را قبل از شما انجام دهد.

7. محدود کردن عواقب ناشی از از دست رفته مهلت

با وجود تمام تلاش های خود را, شما ممکن است هنوز موفق به دیدار با ضرب العجل. در مورد این اتفاق می افتد استراحت کنید و سعی کنید تا آنجا که ممکن است برای به حداقل رساندن آسیب. ارتباطات بسیار مهم است که کار بر روی یک پروژه. شما فقط نمی تواند نگه داشتن بی صدا از طریق آن تمام و انتظار می رود سایر ذینفعان به درک. به عنوان شما را به پیشرفت در کار شکل ممکن است چالش های است که شما را مختل برنامه و نشان می دهد که شما در حال آماده سازی برای احتمالاتی.

تبلیغات

اگر شما موفق به دیدار با ضرب العجل دیگران را درک خواهد کرد و آماده خواهد شد به شما کمک کنند. در این مورد مدیریت مسائل موجود به عنوان به زودی به عنوان شما می توانید و رضایت به پایبندی به یک برنامه جدید. سپس نقد و بررسی پروژه خود را به می دانم که چه رخ داده است و چگونه برای جلوگیری از اتفاق می افتد دوباره.

اما از دست رفته مهلت می تواند با عواقب جدی پس مراقب باشید. برای مثال اگر شما در حال کار به عنوان یک مترجم آزاد یا یک سازمان دیگر می تواند فسخ قرارداد و تصویب شما یک بررسی بد. از دست رفته مهلت می توانید لکه دار کردن تصویر نام تجاری خود را. این است که چرا شما به طور کلی نمی توانیم به دست گیرد. مسئولیت و متوقف ساختن عذر و بهانه اگر شما می خواهید برای ایجاد یک تاثیر است. تمرکز بر وظایف و کارها انجام می شود.

نتيجه گيری

مهلت به منظور تسهیل صاف در حال اجرا از هر پروژه. آن را قادر می سازد تا هر کس به کار بر روی یک هدف مشترک.

شما نیاز به توسعه حق ذهنیت و نگرش به تبدیل شدن به موفق در جلسه مهلت. حداکثر رساندن زمان خود را و بر این باورند که شما می توانید هر چیزی که ذهن خود را به انجام. هنگامی که شما را در خود باور و خود را به در سمت راست فضای ذهن شما پیدا کنید که شما را قادر به دیدار با ضرب العجل بیشتر به طور مداوم.

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونه به دیدار با ضرب العجل

عکس های اعتباری: Miguelangel Miquelena از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب