هند اعتماد در ساعت مودی قوی تر شده: بررسی

مخالفت مواجه شدید کمبود اعتماد دهلی نو: سطح اعتماد از سرخپوستان در نخست وزیر نارندرا مودی دارای بزرگنمایی در د

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

مخالفت مواجه شدید کمبود اعتماد

دهلی نو: سطح اعتماد از سرخپوستان در نخست وزیر نارندرا مودی دارای بزرگنمایی در دو سال گذشته با بیش از سه چهارم یا 76.3 درصد بیان "بسیاری از اعتماد" با توجه به سرپرستان-CVoter ردیاب انجام شده در سراسر کشور. نتایج حاصل از این بررسی که امروز منتشر شد.

ساعت مودی رتبه بندی باید galloped نسبت به سال 2018 زمانی که 58.6 درصد از پاسخ دهندگان در ردیاب بیان کرده بود "بسیاری از اعتماد" در رهبری خود را. دیدنی رأی آمده در زمانی که هند در حال مبارزه با کروناویروس و ساعت مودی را از دست زدن به این وضعیت کشیده شده ستایش در داخل کشور و در سطح جهان نیز می باشد.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) به ستایش مودی تصمیم دولت برای قرار دادن در محل Coronavirus مستند در سراسر هند است.

"سازمان بهداشت جهانی ستایش هند به موقع و اقدامات سخت برای جلوگیری از COVID-19. ممکن است زود به بحث در مورد نتایج در شماره اما شش هفته در سراسر کشور مستند به منظور تسهیل موثر فیزیکی, فاصله همراه با گسترش هسته بهداشت عمومی اقدامات مانند تشخیص و جداسازی ردیابی تماس COVID-19 مثبت مردم خواهد یک راه طولانی در دستگیری این ویروس گسترش" چه کسی گفته بود.

خالص عامل اعتماد در ردیاب است که اندازه گیری اعتماد نشان می دهد که 69.8 درصد از پاسخ دهندگان نشان داده اند که مقدار زیادی از اعتماد PM مودی رهبری در برابر تعداد بسیار کوچکتر از 42.3 درصد در سال 2018 گسترده تغییر مثبت 27.5 درصد است. کسانی که حاکی از عدم اعتماد در همه پایین آمده اند به تنها 6.5 درصد نسبت به بالاتر 16.3 درصد در سال 2018 است.

عدم اعتماد در مخالفت با

این بررسی نشان می دهد که وجود دارد عدم اعتماد در مخالفت در میان مردم است. مخالفان که نقل مکان کرد و در یک محاسبه شیوه در طول COVID-19 اما محدود خود را به پیشنهادات و انتقادات نمی تواند به جلب اعتماد شهروندان این بررسی نشان داد.

طبق این نظرسنجی تنها 19.4 درصد از مردم "بسیاری از اعتماد" در مخالفت و 31.7 درصد "برخی از اعتماد" در آن در حالی که عظیم 38.2 درصد دارای "بدون اعتماد در همه" در آن است. تعادل 10.7 درصد نیست هر گونه نظر در مورد این مسئله.

جالب است که 24 درصد از مسلمانان نشان نداد اعتماد در مخالفت به دنبال 16.4 درصد از سیک ها و 4 درصد از مسیحیان است. اکثریت جامعه نیز حداقل اعتماد به نفس در مخالفت با طبقه فوقانی هندوها برای رفتن دولت با 50.4 درصد اعتماد نیست و مخالفان در همه به دنبال OBCs با 40 درصد است. برنامه ریزی طبقات (35.9 درصد) و برنامه ریزی قبایل (38.3 درصد) را نیز از دست داده و اعتماد به نفس در اپوزیسیون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن