اینتل سخت افزار chief در حال خروج از شرکت

اجرایی مسئول تقریبا تمام پردازنده اینتل سخت افزار ارشد مهندسی افسر دکتر Venkata (Murthy) Renduchintala است که

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

اجرایی مسئول تقریبا تمام پردازنده اینتل سخت افزار ارشد مهندسی افسر دکتر Venkata (Murthy) Renduchintala است که خروج این شرکت در آگوست 3rd, اینتل اعلام کرد در روز دوشنبه.

خروج خود را می آید بر روی پاشنه از اینتل اعلام کرد که نسل بعدی 7nm تراشه با تاخیر حداقل تا سال 2022 و پس از سالها تاخیر برای شرکت 10nm پردازنده نیز هست که bottlenecked پیشرفت برای بسیاری از لپ تاپ میباشد. اینتل نیست استناد به یک دلیل خاص برای Renduchintala خروج.

اینتل آب Renduchintala از کوالکام در فوریه سال 2016 قرار داده و او را مسئول همه چیز از طراحی مهندسی به ساخت اینتل تراشه ها و سخت افزار های دیگر شرط — تحت یک گروه فن آوری سیستم های معماری و مشتری ، که بخش در حال حاضر خواهد شد تقسیم به پنج تیم های مختلف divvying تا مسئولیت در توسعه تکنولوژی ساخت و طراحی, مهندسی معماری و مدیریت زنجیره تامین و رهبران هر یک از این گروه ها خواهد شد و گزارش به طور مستقیم به مدیر عامل شرکت اینتل باب قو.

در روز پنج شنبه قو صرف بخشی از درآمد این شرکت تماس بگیرید و در مورد امکان اینتل رها کردن عمل تولید خود تراشه چیزی آن را به حال انجام شده و تبلیغ به عنوان یک قدرت حتی پس از رقبا مانند AMD برون سپاری واقعی تراشه تولید. اینتل است که شایعه شده بود در گفتگو با TSMC که در آن ممکن است برای رقابت با اپل و کوالکام های AMD و Nvidia برای تایوانی نیمه هادی غول توجه در میان دیگر مشتریان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن