Instagram را قرقره قابلیت گزارش گسترش به هند پس از Infinite بان

Facebook تست Instagram را قرقره ویژگی در هند, Business Insider گزارش. قرقره یک ویرایش ویدئو ابزار طراحی شده بر

توسط PARINEWS در 16 تیر 1399

Facebook تست Instagram را قرقره ویژگی در هند, Business Insider گزارش. قرقره یک ویرایش ویدئو ابزار طراحی شده برای اجازه دهید مردم ایجاد Infinite-سبک 15 دوم فیلم است که می تواند به اشتراک گذاشته شده خود را در Instagram, داستان, ارسال از طریق DM یا ارسال شده به بخش اکتشاف به نام تب بالا قرقره.

اخبار ظهور تنها چند روز پس از دولت هند ممنوع Infinite همراه با 58 چین دیگر-برنامه های مبتنی بر. Business Insider گزارش می دهد که برخی از Instagram کاربران در هند در حال حاضر شروع به دریافت Instagram را از ویژگی های جدید در به روز رسانی و Facebook سخنگو تایید کرد که این شرکت قصد دارد به انتشار ویژگی های بیشتر به طور گسترده ای.

"ما در حال برنامه ریزی برای شروع به تست نسخه به روز شده از قرقره در بیشتر کشورهای" یک Facebook سخنگو گفت Business Insider, "قرقره سرگرم کننده و راه های خلاقانه برای افرادی که به هر دو نظرات خود را بیان کرده و سرگرم شود. ما هیجان زده را به این نسخه جدید به بیشتر از ما و جامعه جهانی. هیچ برنامه های بیشتر برای به اشتراک گذاشتن در راه اندازی, تاریخ و یا کشور در حال حاضر است."

قرقره تا به حال نسبتا آهسته rollout در سراسر جهان بعد از اولین راه اندازی به عنوان یک تست در برزیل در سال گذشته در هر دو iOS و اندیشه است. ماه گذشته TechCrunch گزارش شده است که از ویژگی های گسترش یافته بود به فرانسه و آلمان است. Facebook نیز به تازگی اعلام کرد که خاموش کردن آن مستقل Infinite-سبک تصویری نرم افزار کمند با برخی گمانه زنی که این آمد و به عنوان نتیجه آینده راه اندازی به صورت قرقره.

Facebook قبلا یکپارچه ویژگی های مشابه از رقابت به برنامه های خود خدمات خود را برای رقابت بهتر با آنها. در سال 2016 به ما گزارش شده است که Instagram داستان از ویژگی های یک "نزدیک به کامل کپی" از Snapchat را به عنوان مثال. در صوتی به بیرون درز سال گذشته Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل اشاره کرد Infinite شباهت به Instagram را کشف برگه نشان می دهد که ممکن است میزبان بخشی از این شرکت در تلاش برای رقابت با خود چینی رقیب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن