JK تایر بخشی از رزومه عملیات در هند

آغاز تولید در سه امکانات تولید در تامیل نادو راجستان و Uttarakhand; Raghupati Singhania مرکز تعالی, Mysuru میس

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

آغاز تولید در سه امکانات تولید در تامیل نادو راجستان و Uttarakhand; Raghupati Singhania مرکز تعالی, Mysuru

میسور/Mysuru: هند صنعت لاستیک عمده و پیشرو از تایر رادیال فن آوری در کشور, JK لاستیک & Industries Ltd., دیروز اعلام کرد بخشی از سرگیری عملیات پس از پیوستن به دستورالعمل صادر شده توسط وزارت امور دولت هند و مجوز اعطا شده توسط دولت مربوطه دولت و مقامات محلی.

JK تایر آغاز شده است و تولید در یک شیوه ای مدرج در آن امکانات تولید در چنای (تامیل نادو), Kankroli (راجستان) و لکسر (از طریق کاوندیش industries Ltd.– شرکت تابعه در Uttarakhand).

این شرکت همچنین از سر عملیات در آن جهانی تحقیق و توسعه هاب Raghupati Singhania مرکز تعالی, Mysuru, Karnataka. باقی مانده گیاهان تولید JK تایر در هند و مکزیک در مقدماتی حالت سر گرفته خواهد شد و عملیات پس از آن.

تمام امکانات را تابع با محدود نیروی انسانی و دقیق اقدامات احتیاطی برای اطمینان از ایمنی sanitisation و اجتماعی فاصله. تنها ضروری کارکنان اجازه خواهد داشت به فهرست امکانات و کارکنان و باقی مانده در سراسر, شرکت, دفتر, دفاتر فروش و گیاهان دیگر ادامه خواهد داد به کار از خانه تا اطلاع ثانوی.

JK تایر نگه داشته است ایمنی و رفاه کارکنان خود را در هسته خود سرگیری نقشه راه. این شرکت آماده مفصل 'SOP دستی' که به اشتراک گذاشته شده با کارکنان و شرکای زنجیره تامین بسیار قبل از شروع عملیات.

صحبت از سرگیری دکتر Raghupati Singhania رئیس و MD, JK لاستیک & Industries, Ltd. گفت: "به عنوان یک ملت ما در حال عبور از یک مرحله چالش برانگیز و در عین حال ضروری است که ما را کوچک اما قابل توجهی مراحل در تلاش ما برای رسیدن به تعادل مناسب دوباره. در حالی که ما recommence ما عملیات تولید ما در حال قرار دادن ایمنی و رفاه کارکنان و جوامع که نخست اهمیت ما سرگیری طرح است. ما کار کرده اند را کامل و دقیق نقشه راه است که نه تنها هم تراز با پروتکل مقامات اما می رود یک گام بیشتر در حصول اطمینان از دسترسی به محل امن. ما خوشبین هستیم که اقتصاد و کسب و کار اکوسیستم را به تدریج در ادامه به سمت بهبود در ماه های آینده."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن