آغاز تولید در سه امکانات تولید در تامیل نادو راجستان و Uttarakhand; Raghupati Singhania مرکز تعالی, Mysuru
میسور/Mysuru: هند صنعت لاستیک عمده و پیشرو از تایر رادیال فن آوری در کشور, JK لاستیک & Industries Ltd., دیروز اعلام کرد بخشی از سرگیری عملیات پس از پیوستن به دستورالعمل صادر شده توسط وزارت امور دولت هند و مجوز اعطا شده توسط دولت مربوطه دولت و مقامات محلی.
JK تایر آغاز شده است و تولید در یک شیوه ای مدرج در آن امکانات تولید در چنای (تامیل نادو), Kankroli (راجستان) و لکسر (از طریق کاوندیش industries Ltd.– شرکت تابعه در Uttarakhand).
این شرکت همچنین از سر عملیات در آن جهانی تحقیق و توسعه هاب Raghupati Singhania مرکز تعالی, Mysuru, Karnataka. باقی مانده گیاهان تولید JK تایر در هند و مکزیک در مقدماتی حالت سر گرفته خواهد شد و عملیات پس از آن.
تمام امکانات را تابع با محدود نیروی انسانی و دقیق اقدامات احتیاطی برای اطمینان از ایمنی sanitisation و اجتماعی فاصله. تنها ضروری کارکنان اجازه خواهد داشت به فهرست امکانات و کارکنان و باقی مانده در سراسر, شرکت, دفتر, دفاتر فروش و گیاهان دیگر ادامه خواهد داد به کار از خانه تا اطلاع ثانوی.
JK تایر نگه داشته است ایمنی و رفاه کارکنان خود را در هسته خود سرگیری نقشه راه. این شرکت آماده مفصل 'SOP دستی' که به اشتراک گذاشته شده با کارکنان و شرکای زنجیره تامین بسیار قبل از شروع عملیات.
صحبت از سرگیری دکتر Raghupati Singhania رئیس و MD, JK لاستیک & Industries, Ltd. گفت: "به عنوان یک ملت ما در حال عبور از یک مرحله چالش برانگیز و در عین حال ضروری است که ما را کوچک اما قابل توجهی مراحل در تلاش ما برای رسیدن به تعادل مناسب دوباره. در حالی که ما recommence ما عملیات تولید ما در حال قرار دادن ایمنی و رفاه کارکنان و جوامع که نخست اهمیت ما سرگیری طرح است. ما کار کرده اند را کامل و دقیق نقشه راه است که نه تنها هم تراز با پروتکل مقامات اما می رود یک گام بیشتر در حصول اطمینان از دسترسی به محل امن. ما خوشبین هستیم که اقتصاد و کسب و کار اکوسیستم را به تدریج در ادامه به سمت بهبود در ماه های آینده."
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- 23 کتاب در مورد نژاد پرستی به شما الهام بخش به آغوش نژاد و فراموش خوب
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- مقاله pH را توضیح دهید
- دانشمندان فسیل یک صدپا غول پیکر به اندازه یک ماشین را پیدا کردند - "این یک کشف کاملا تصادفی بود" | اخبار انگلستان
- برادر می گوید گیسلین ماکسول یک "بزغاله" است و برای کمک به دادستان "بر نمی گردد" | اخبار انگلستان
- دولت برای سرعت بخشیدن به PPE کیت تولید: وزیر
- کربن فعال چه مدت طول می کشد؟
- آگاهی Jatha علائم ماسک روز
- Lyft می پیوندد اوبر در تهدید به بیرون کشیدن از کالیفرنیا بیش از وضعیت راننده 8880110001110888Lyft گفت که این کار را تعطیل عملیات در کالیفرنیا اگر مجبور به طبقه بندی رانندگان به عنوان کارکنان ، مدیران شرکت گفت : در تماس سود با سرمایه گذاران در روز چهارشنبه. Lyft می پیوندد اوبر تهدید به بیرون کشیدن از یکی از مهم ترین بازارهای ایالات متحده خود را بیش از سوال از وضعیت اشتغال رانندگان. موضوع طبقه بندی رانندگان سوارکار به عنوان پیمانکاران مستقل است، که Uber و Lyft می گویند اکثر رانندگان ترجیح می دهند به دلیل انعطاف پذیری و توانایی برای تعیین ساعت خود را. اما اتحادیه های کارگری و مقامات منتخب ادعا می کنند که این کار آنها را از مزایای سنتی مانند بیمه درمانی و غرامت کارگران محروم می کند. اوایل این هفته، اوبر و لفت توسط یک قاضی دادگاه برتر کالیفرنیا دستور داده شد تا رانندگان خود را به عنوان کارمند طبقه بندی کنند. هر دو شرکت گفته اند که از این حکم درخواست تجدید نظر می کند، که برای ۱۰ روز باقی ماند. اما اگر درخواست های آنها شکست بخورد، ممکن است شرکت "اِوبر" در بستن مغازه ای در کالیفرنیا به اوبر بپیوندد، جان زیمر رئیس این شرکت گفت. اگر تلاش های ما در اینجا موفقیت آمیز نیست، ما را مجبور به تعلیق عملیات در کالیفرنیا، Zimmer در تماس اعلام درآمد سه ماهه دوم سال 2020 گفت. خوشبختانه رای دهندگان کالیفرنیا می توانند با رای مثبت در پروپ22 در ماه نوامبر صدای خود را به گوش بنشانند." Uber and Lyft, along with DoorDash, are funding a ballot measure, Proposition 22, that would override AB5 by classifying ride-hail drivers and other gig economy workers as independent contractors. اندازه گیری رای گیری شرکت ها است ' طرح B اگر تلاش های خود را برای از بین رفتن چالش های قانونی دولت شکست. اگر رانندگان به عنوان کارمند طبقه بندی می شدند، اوبر و Lyft مسئول پرداخت حداقل دستمزد، اضافه کار، دوره های استراحت پرداخت شده، و بازپرداخت هزینه رانندگی برای شرکت ها، از جمله مسافت پیموده شده وسیله نقلیه شخصی است. اما به عنوان پیمانکاران مستقل، رانندگان هیچ کدام از این مزایا را دریافت نمی کنند. گزارش درآمد Lyft بود گریم، به عنوان خاموش کردن COVID-19 ادامه داد به تقاضای pummel برای برنامه مبتنی بر سوار شدن در حال تگرگ. شرکت گزارش 339 میلیون دلار درآمد در سه ماهه دوم، کاهش 61 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته. همچنین در این سه ماهه، کشتی سوارفعال Lyft در مقایسه با 21.8 میلیون کاربر فعال در سال گذشته 60 درصد کاهش یافت. Lyft از دست داده پول کمتر در این سه ماهه نسبت به سال گذشته به دلیل آن انجام سفرهای کمتر است. ضرر خالص برای Lyft در طول سه ماهه دوم به ۴۳۷/۱ میلیون دلار در مقایسه با ۶۴۴/۲ میلیون دلار در مدت مشابه سال گذشته، بوده است. شرکت پول در سواری ، در حال تگرگ ، دوچرخه و scooter سفر ، و خودرو جدید خود را کسب و کار اجاره. برخلاف اوبر، لايفت يک تجارت کامل غذا و تحويل مواد غذايي ندارد که به عنوان يک قطره کسب و کار اصلي اش، به عقب برگردد.