23 کتاب در مورد نژاد پرستی به شما الهام بخش به آغوش نژاد و فراموش خوب

نوشته شده توسط برخی از تاثیرگذارترین نویسندگان در جهان, این کتاب در مورد نژادپرستی را لمس قلب خود را در راه ها

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

نوشته شده توسط برخی از تاثیرگذارترین نویسندگان در جهان, این کتاب در مورد نژادپرستی را لمس قلب خود را در راه های غیر منتظره ترین. با تمرکز بر زوایای مختلف نژادپرستی و اثرات آن[1] در جامعه هر کتاب قطعا القای شما اهمیت جنبش سیاه و چرا از آن ضروری است برای پایان دادن به نژاد پرستی در جهت کمک به رفاه بشریت است.

امیدوارم پس از خواندن یکی از کتاب های من در لیست شما پیدا کردن در خود میل به فشار مکالمه در اطراف نژاد در جهت مثبت.

این لیست شامل چنین ارزشمند کتاب است که گنجانده شده اند بسیار محترم نیویورک تایمز ، بعلاوه این کتاب لذت می برد سهم عادلانه خود را از شکوه و عظمت به عنوان آنها تلقی عمیقا روشنگری و انگیزشی توسط امثال مجلات مانند ناشران هفتگی.

آموزش و روشنگر خوانندگان ما در مورد چگونه به مقابله با نژادپرستی شده و هدف اصلی از ایجاد این لیست. این کتاب شامل اینجا الهام بخش افراد به آغوش رنگ پوست خود را به طوری که آنها می توانند بی درنگ به دیگران برای ایستادن در برابر نژاد پرستی و جمعی کار و راه خود را به طور کامل ریشه کن کردن آن است.

1. چگونه به زاد نژادپرستی

نیویورک تایمز پرفروش این کتاب توسط Ibram X. Kendi میسازد عملی روش برای از بین بردن نژاد پرستی و به طور کامل ریشه کن کردن آن از ما شوونیستی جامعه است.

خرید این کتاب!

2. جدید Jim Crow: جرم حبس در سن Colorblindness

این قانع کننده کتاب توسط میشل الکساندر تأکید ویرانگر حقیقت درباره ما سیستم عدالت کیفری و چگونه آن را تبعیض و disregards آفریقایی آمریکایی و جامعه ایالات متحده است.

خرید این کتاب!

3. این قانون رنگ: فراموش شده تاریخ چگونه دولت ما تفکیک امریکا

یکی از ناشران هفتگی 10 بهترین کتاب سال 2017 رنگ از قانون توسط Richard Rothstein در معرض دولت آمریکا و چگونه آن را انجام نژادپرستانه و تبعیض نژادی در بسیاری از مناطق شهری ایالات متحده است.

خرید این کتاب!

4. سفید خشم

این پرچین قطعه کار توسط کارول اندرسون که اتفاق می افتد به یک نیویورک تایمز قابل توجه کتاب سال, تک آهنگ خارج قدرتمند انبوه نیروهایی که بازدارندگي نسبت به توسعه آفریقایی جامعه ما است.

تبلیغات

خرید این کتاب!

5. بین دنیای من و تو

یکی دیگر از پرفروش نیویورک تایمز Ta-Nehisi Coates' کتاب تشریح عناصر حیاتی برای فعال کردن خواننده برای درک تاریخ ایالات متحده و چه عواملی منجر به جاری نژادی بحران است.

خرید این کتاب!

6. مهر از شروع: تاریخ قطعی ایده های نژادپرستانه در آمریکا

مهر از آغاز است عمیقا تحقیق حساب که در آن نویسنده Ibram X. Kendi jots پایین داستان ضد سیاه و سفید ایده های نژادپرستانه و خود اثر فوق العاده ای در آفریقا جامعه آمریکا در طول تاریخ ایالات متحده آمریکا.

خرید این کتاب!

7. چرا همه سیاه و سفید بچه ها نشسته و با هم در کافه تریا?

بورلی دانیل Tatum نشان می دهد یک صدیقین عکس از دبیرستان نمونه که در آن دانش آموزان از نژادهای مختلف خوشه هستند در گروه خود نتیجه و تاکید کرد که ارتباطی بین نژادهای مختلف حیاتی است.

خرید این کتاب!

8. چرا من دیگر صحبت کردن به مردم در مورد مسابقه

این کتاب توسط رنی Eddo-تسلیم برجسته چگونه بیهوده آن است که به بحث در مورد نژاد پرستی با افراد نادان در مورد شدت آن است. علاوه بر این نویسنده ارائه می دهد ضروری چارچوب برای مقابله با نژادپرستی است.

خرید این کتاب!

9. بنابراین شما می خواهید به بحث در مورد مسابقه

Kronda ارائه می دهد و دیدگاه او در نژادپرستی در آمریکا و مسائلی از قبیل خشونت پلیس سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و امتیاز.

تبلیغات

خرید این کتاب!

10. رنگ آب

در این کتاب جیمز مک براید, برنده جایزه ملی کتاب, داستان, نویسنده دوباره enacts مادر خود را در داستان به تصویر می کشد سفر خود را و تمام مشکلات او تا به حال برای تحمل و قدرت هنگامی که او در مهاجرت به امریکا.

خرید این کتاب!

11. نور خورشید در درخشش: چگونه من زندگی و آزادی در انتظار اعدام

این کتاب توسط آنتونی ری Hinton و لارا عشق, Hardin, ویژگی های یک داستان فوتی و فوری از یک مرد بود که به ناحق زندانی به جرم او مرتکب نشده. این کتاب به نمایش گذاشته است که در پایان, عشق, عشق و نفرت.

خرید این کتاب!

12. من می دانم که چرا در قفس پرنده آواز می خواند

این enthralling کرونیکل by Maya Angelou به تصویر می کشد روده-داستان غم انگیز از نویسنده چه او تا به حال به مقابله با زمانی که او به زندگی با مادر بزرگ خود را و چگونه اتصالات کلمات می تواند همه چیز را راست.

خرید این کتاب!

13. زندگی نامه مالکوم ایکس

در یکی از زمان ده تاثیر گذار ترین کتاب غیرداستانی توسط Malcolm X و الکس هیلی, Malcolm X روایت داستان قابل توجهی از عمر خود را تقویت سیاه مسلمان جنبش و او را در محدودیت و دروغ از رویای آمریکایی است.

خرید این کتاب!

14. The Bluest Eye

Toni Morrison نوشت: این گیج حساب یک جوان سیاه که آرزوی موهای بور و چشمان آبی مناسب به جامعه است. این کتاب ارائه می دهد بسیار مورد نیاز بررسی واقعیت و می پرسد برخی از پرسش های اساسی در اطراف نژاد.

تبلیغات

خرید این کتاب!

15. تبدیل شدن به

این کتاب لذت می برد متناوب اولین نقطه ای در نیویورک تایمز پرفروش لیست. میشل اوباما یکی از با نفوذ ترین زنان عصر ما, روایت مسحور تجربه است که تولیدات خود شخصیت و فعال خود را به عنوان اولین آمریکایی آفریقایی تبار بانوی اول ایالات متحده است.

خرید این کتاب!

16. فقط رحمت: داستان عدالت و رستگاری

از نیویورک تایمز پرفروش لیست این کتاب توسط برایان استیونسون پاک نشدنی به حساب یک وکیل جوان و ستوده تلاش در دستیابی به عدالت واقعی. اولین مورد این بود که از یک مرد جوان که در انتظار اعدام برای قتل او مرتکب نشده.

خرید این کتاب!

17. راه آهن زیرزمینی

برنده تلقی پولیتزر جایزه راه آهن زیرزمینی توسط Colson وایتهد امکانات زندگی از بین برده و مانع او تا به حال به صورت, به خصوص زمانی که او تصمیم به فرار.

خرید این کتاب!

18. گرمای خورشید دیگر

این کتاب توسط Isabel Wilkerson اتفاق می افتد به یک ملی کتاب منتقدان دایره برنده جایزه. در این کرونیکل ایزابل Wilkerson مربوط به داستان از شهروندان ایالات متحده و جستجوی خود را برای یک زندگی بهتر.

خرید این کتاب!

19. نیکل پسران

برنده Kirkus جایزه این داستان توسط Colson وایتهد این است که یک حساب الوود کورتیس یک پسر سیاه و سفید بود که به ناحق زندانی در یک نوجوان مرکز شناخته شده به عنوان نیکل آکادمی و در نتیجه زندگی خود را تبدیل به یک جهنم زندگی است.

تبلیغات

خرید این کتاب!

20. روح سیاه عامیانه

این کتاب توسط W. E. B. Du Bois پیشگام عمارت است که به کمک هموار بنیاد ادبیات آفریقایی آمریکایی. آن نقش محوری در توسعه استراتژی است که هماهنگ اوایل 20 قرن, سیاه, تظاهرات در آمریکا.

خرید این کتاب!

21. گرایش: کشف دوربین مخفی تعصب که شکل آنچه ما فکر می کنم و انجام

این کتاب توسط Jennifer L. Eberhardt به بررسی این موضوع از نژادپرستی و استنتاج چگونه تعصب نژادی نتوانسته است جامعه آمریکا است. این یک محوری به عنوان خوانده شده برای هر کسی که حتی کمی علاقه مند در این زمان جنبش سیاه در ایالات متحده است.

خرید این کتاب!

22. سوت ویوالدی: چگونه کلیشه های ما تاثیر می گذارد و آنچه که ما می توانید انجام دهید

کلود M. استیل ارائه تجربه دست اول از تحقیقات خود را در آمریکا کلیشه مانند ورزشی, برتری مردان سیاه پوست فراهم می کند و وسیله ای برای شکل دهی مجدد آمریکا قرار گرفته است.

خرید این کتاب!

23. 12 سال یک برده

این کتاب توسط Solomon Northup می گوید از زندگی واقعی روبرو می شوند از Solomon Northup یک رایگان مرد در نیویورک و چگونه او ربوده دارو و فروخته شده به عنوان برده. این کتاب همچنین نشان داد که این عمارت که در آن آکادمی-برنده جایزه فیلم 12 سال بردگی تولید شد.

بuy این کتاب!

افکار نهایی

این لیست جامع شامل برخی از تحسین شده ترین کتاب ها در نژاد پرستی ارائه در عمق بینش در مورد این مسائل. این کتاب را کشت شور شما نیاز به مبارزه با نژاد پرستی و به طور کامل مهار آن است.

روشنگری بیشتر کتاب

عکس های اعتباری: پریسیلا Du Preez از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن