KSRTC اعلام کرد 80% تخفیف در ماه ژوئن اجاره اتوبوس ایستاده ساختمان مستاجران

میسور/Mysuru: پس از waiving کردن اجاره در کل برای کسب و کار عامل از آن اتوبوس ایستاده مجتمع برای مدت بیش از دو

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

میسور/Mysuru: پس از waiving کردن اجاره در کل برای کسب و کار عامل از آن اتوبوس ایستاده مجتمع برای مدت بیش از دو ماه (May. 22 مه 31) با توجه به COVID-19 ناشی از سراسر کشور مستند به KSRTC مصرف رو به جلو آن حرکت اعلام کرده 80 درصد تخفیف در اجاره به هتل و فروشگاه صاحبان کسب و کار در مجتمع های تجاری از KSRTC اتوبوس می ایستد و در همه مکان ها برای ماه ژوئن.

این KSRTC که به حالت تعلیق در اتوبوس خدمات پس از اجراي مستند در ماه مارس از سر گرفته عملیات در مارس 19 بعد از دولت کاسته مستند محدودیت و با از سرگیری خدمات اتوبوس ها در اتوبوس می ایستد بیش از حد اجازه داده شد به دوباره باز کردن.

پس از waiving کردن اجاره برای دو ماه اول از مستند های KSRTC در یکی دیگر از سفارش در ژوئن 8, گفت که آن را به 80 درصد تخفیف در اجاره مغازه پاسداران, هتل ها و دیگر کسب و کار عامل از ساختمان های تجاری و فضاهای متصل به آن اتوبوس می ایستد برای این دوره از ژوئن 1 به 30 سال 2020 است. بر این اساس مستاجران (مغازه ها و هتل ها و دیگر تجاری استقرار صاحبان) ملزم به پرداخت تنها 20 درصد از اجاره برای ماه ژوئن.

KSRTC Mysuru روستایی بخشی کنترل R. Ashok Kumar گفت: 'ستاره میسور است که 80 درصد تخفیف در اجاره خواهد بود برای ماه ژوئن. این تخفیف که تمدید خواهد شد برای بیش از دو ماه در پی مستند ممکن است در پس از آن در ماه ژوئیه و اوت به عنوان اجاره خواهد شد و سپس تصمیم گرفت در یک نرم افزار-rata اساس بسته بر روی تعدادی از اتوبوس که رفت و آمد از اتوبوس می ایستد در این دو ماه او گفت و افزود که KSRTC اعلام کرده است که 80 درصد تخفیف به عنوان تنها چند سفر در حال عمل در حال حاضر.

او در ادامه گفت که Mysuru روستایی بخش است که در حال حاضر عامل تنها 260 از 670 اتوبوس است که در آن کنترل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب