جدید گوگل کروم فرمت اجازه می دهد تا به شما لینک به طور مستقیم به متن خاص در یک صفحه

لینک به متن قطعه جدید فرمت کروم از گوگل است که به شما امکان ایجاد آدرس به متن خاص در یک صفحه وب بدون در نظر گر

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

لینک به متن قطعه جدید فرمت کروم از گوگل است که به شما امکان ایجاد آدرس به متن خاص در یک صفحه وب بدون در نظر گرفتن از صفحه قالب بندی.

با پسوند نصب شده به سادگی متن را که می خواهید به لینک راست کلیک کنید و را انتخاب کنید "کپی کردن لینک به متن انتخاب شده." این پس از آن می تواند به اشتراک گذاشته شود و باز با هر کسی با استفاده از یک مرورگر سازگار. برای مثال با کلیک بر روی این لینک در کروم و یا Edge را به شما به طور مستقیم به یک برجسته بخش در انتهای مقاله.

گوگل فرمت ایجاد شده بر یک ویژگی جدید که به تازگی اضافه شده به کروم به نام متن قطعاتی که با این نسخهها کار با الحاق اضافی ارتباط اطلاعات به یک URL پس از یک #. این همان تکنولوژی است که گوگل در حال حاضر گاهی اوقات با استفاده از لینک به قسمت های خاصی از یک صفحه وب در صفحه نتایج جستجو. این آدرس می تواند طولانی و دشوار به صورت دستی ایجاد کنید اگر شما لینک دادن به دیگر بخش از متن و یا پیچیده صفحات وب که در آن همان عبارت تکرار شده چند بار. این افزونه ساده روند ایجاد.

لینک های ایجاد شده توسط این فرمت سازگار با نسخه 80 به بالا تمام کروم مبتنی بر مرورگر, اما آنها پشتیبانی نمی شود در تمام مرورگرها. گوگل در وبلاگ پست اشاره می کند که از دیروز فایرفاکس و سافاری بود نمی گفت که آنها می خواهم پیاده سازی از ویژگی های. کلیک کردن بر روی یک لینک با استفاده از این مرورگر را به سادگی شما را به بالای صفحه وب مرتبط بدون برجسته کردن متن.

متن قطعات کوچک هستند اما قطعه مفید از قابلیت های است که آن را آسان تر برای پیدا کردن اطلاعات خاص در یک صفحه وب. در پاراگراف بالا به عنوان مثال لینک به گوگل وبلاگ پست مجموعه ای است برای لینک به طور مستقیم به بخش مورد فایرفاکس و سافاری سازگاری. شما همچنین می توانید آن را ببینید مفید بودن برای لینک دادن به یک خاص گام در یک سری از دستورالعمل ها و یا خاص ورود در بهترین لیست.

فرمت و قابلیت های آن را قادر می سازد امیدوار کننده هستند اما نه کامل فقط رتبهدهی نشده است. در حالی که تست کردن این ویژگی را در لبه, من می خواهم گاهی اوقات مربوط به بخش صحیح را از صفحه اما متن نخواهد بود برجسته شده است. سپس در هنگام ایجاد لینک کلیک کنید, من می خواهم گاهی اوقات خطا دریافت خواهید کرد و به من گفتن برای برجسته کردن یک بخش دیگر از متن با وجود اینکه در حال حاضر انتخاب یک پاراگراف. من قادر به بررسی آنچه در آن بود در مورد من ترکیبی از مرورگر پسوند و وب سایت من لینک دادن به که باعث این مشکلات است.

لینک به متن قطعه فرمت در دسترس است در حال حاضر در فروشگاه وب Chrome.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن