HBO حداکثر مصرف در Netflix بکشد با انسان گزینش به جای صرفا با تکیه بر الگوریتم های

درست مثل تقریبا هر چیز دیگری در اینترنت, جریان, خدمات حکومت توصیه الگوریتم طراحی شده اند که به قبلا تعیین آنچه

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

درست مثل تقریبا هر چیز دیگری در اینترنت, جریان, خدمات حکومت توصیه الگوریتم طراحی شده اند که به قبلا تعیین آنچه که مردم می خواهند قبل از آنها برای آن را بپرسید.

WarnerMedia در تلاش است برای به انجام رساندن مخالف با HBO حداکثر. شرکت, جدید, جریان, خدمات که اجازه خواهد داد که برای سه همزمان در جریان است positing خود را به عنوان یک انسان-اولین پلت فرم — مخالف Netflix استراتژی. به عنوان جریان می شود بیشتر از یک محور در خانه های مردم و بیشتر سیستم عامل پیدا کردن راه خود را به مردم در تلویزیون با تمرکز بر بهبود واقعی گزینش سیستم مشترکین استفاده است فقط به عنوان مهم به عنوان مطالب موجود سارا لیون معاون ارشد رئیس جمهور از محصول تجربه گفت: آستانه.

لیون رفت آستانه طریق نسخه ی نمایشی از HBO حداکثر قبل از این سرویس را راه اندازی و برجسته مناطق که WarnerMedia انداز به عنوان یک هسته استفاده HBO حداکثر تا در فضا است. جیب پلت فرم اختصاص داده شده به مجموعه ای از عناوین و یا تلویزیون نشان می دهد قسمت "توصیه شده توسط انسان است." داران اعم از WarnerMedia ویراستاران به مشاهیر قرار دادن با هم یک لیست از فیلم و تلویزیون را نشان می دهد آنها در حال تماشای (یا یک بسته از انتخاب قسمت از دوستان یا Rick and Morty) برای کمک به مشترکین پیدا کردن چیزی جدید به سازمان دیده بان.

"وجود دارد خیلی مطالب زیادی وجود دارد که مشتریان به نوع گرفتن کمی ضعف" لیون گفت. "این واقعا سخت است برای آنها را به یک انتخاب در مورد آنچه که به سازمان دیده بان. ما احساس وجود دارد یک فرصت واقعی برای انجام کاری کمی متفاوت با توجه به کشف."

تاکید بر انسان گزینش معنا نیست HBO حداکثر این است که به طور کامل صرف نظر کردن از یادگیری ماشین ابزار برای کمک به ساخت توصیه الگوریتم. هر دو استراتژی استفاده می شود به مرور از طریق ده ها هزار نفر از عناوین آسان تر است. طراحی ظریف تصمیم گیری نیز در حال اجرا برای کمک به مرور لیون توضیح داد: سنتی عمودی پوستر (فکر می کنم چگونه Netflix نمایش سری) استفاده می شود برای نشان دادن یک فیلم و یا تلویزیون نشان می دهد جعبه مستطیل شکل تعیین شده برای فرد قسمت تلویزیون, مربع, نمایندگی عناوین مردم در حال حاضر در حال تماشای (این نیز به نظر می رسد در مشترکان "لیست من" بخش از برنامه) و محافل نمایندگی افرادی که معرفی چیزی به تماشای.

HBO بزرگ حداکثر یک شبه جنبه اجتماعی که بیشتر در خط با Spotify از Netflix بکشد. بخش بزرگی از ایجاد یک تجربه مشترک است و آن را احساس خیاط ساخته شده برای هر فرد است. Spotify اجازه می دهد تا مردم به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها در حال گوش دادن به با دوستان خود و ایجاد خود را اشتراک گذاری لیست پخش. HBO حداکثر نمی خواهد که دوستان پیشنهاد از ویژگی های در راه اندازی لیون را تایید کرد اما او پیشنهاد آن را به بخشی از یک بزرگتر به ادامه بحث.

"ما قطعا به دنبال این نوع کارها برای بعد از آن در ما نقشه راه" لیون گفت: در آستانه. "ما در حال رفتن به آزمایش بسیاری از راه های مختلف به دیگر انسان ها توصیه. به عنوان تست می رود و ما به عنوان evolve تجربه ما قطعا به دنبال در چیزهایی مانند دوستان دادن دیگر دوستان توصیه. اما ما نیاز به خواندن داده ها و ببینید که چگونه مصرف کنندگان بپردازد."

طراحی یک جریان خدمات به عنوان چیزی است که مردم با تعامل به جای فقط از طریق گرفتن یک جداسازی محصول و تبدیل آن به چیزی که احساس واقعی است بلند پروازانه و پر از وزوز کلمات. لیون تیم "ارزیابی تجارب است که در بازار" تلاش برای یادگیری آنچه را "بهترین در کلاس" و چه ویژگی های "شما ممکن است می خواهم به تکرار."

خارج از انسان گزینش HBO Max به نظر می رسد ترکیبی از ویژگی های از دیگر جریان سیستم عامل است. نگاه کنید که چگونه HBO حداکثر دستگیره آن مراکز. شبیه به دیزنی به علاوه, عمده tentpole هاب دارای جعبه های مخصوص که به نظر می رسد زمانی که مردم از طریق صفحه اصلی خود را. Studio Ghibli, DC, کارگاه آموزشی کنجد شنا بزرگسالان, کارتون شبکه و ترنر کلاسیک فقط چند.

کلیک کردن بر روی یک مرکز باز می شود کاملا جدید صفحه خاص در برنامه نویسی. (مانند دیزنی به علاوه HBO حداکثر خواهد شد از ویژگی های یک فروشگاه بزرگ از عناوین تلویزیون را نشان می دهد و کارتون که برخی از آنها به تصویر کشیدن تصاویر و یا شامل زبان است که ممکن است در نظر گرفته مبتذل و نامناسب امروز. HBO حداکثر شامل خواهد شد پیام پرداختن به تصاویر و زبان اما لیون نمی نظر در مورد اینکه آیا تغییرات ساخته شده باشد مانند دیزنی انجام داده است و با برخی از آن عناوین در دیزنی به علاوه.)

مثال دیگر این است که چگونه HBO Max دسته بچه های پروفایل که یادآور Netflix که در آنها از هم جدا هستند از اصلی HBO افزار Max بنابراین هیچ کودکی تصادفا به سیم هنگامی که آنها در حال جستجو برای late-night Elmo نشان می دهد. کسانی که پروفایل های قفل شده با پین (شبیه به Netflix) و پدر و مادر می توانید فیلتر مطالب توسط رتبه. پس از آن فیلتر در محل, فیلم و تلویزیون را نشان می دهد که تلقی نامناسب در حال فیلتر کردن جستجو نمایش داده شد ،

ویژگی های دیگر آورده آستانه در نسخه ی نمایشی در نظر گرفته شده اما در دسترس نیست در راه اندازی از جمله اینکه قادر به تنظیم یک تایمر برای چه مدت یک کودک می تواند با استفاده از HBO حداکثر.

"همه چیز مانند یک تایمر برای چه مدت یک کودک می تواند به تماشای یکی از ایده های ما تا به حال" لیون گفت. "بدیهی است که ما باید برای انجام برخی از آزمایش و یادگیری و شکل اولويت از آن چیزهایی که ما را رول. اما چیزهایی مثل این که چیزهایی مانند داشبورد برای پدر و مادر قادر به دیدن آنچه که کودکان خود را در حال تماشای و یا چه مدت آنها صرف تماشای ایدز برای پدر و مادر برای اطلاعات بیشتر در مورد به عنوان به طوری که آنها می تواند آن را به تصمیم گیری است."

WarnerMedia هدف این است که به خیاط HBO حداکثر برای مشترکین فردی به عنوان دقیق که ممکن است. این همان هدف Netflix بکشد اما این که چرا WarnerMedia هل دادن آن توصیه شده توسط انسان گزینش ویژگی یکی که لیون اذعان خواهد شد بسیار سنگین بلند کردن بیش از چند ماه آینده به عنوان HBO Max وارد جهان است.

HBO Max ساخته نشده بود به تقلید از هر کس دیگری دارد اما در بیت و قطعات از دیزنی پلاس و Netflix در همه جا. HBO حداکثر اساسی هدف طراحی شده است به عنوان آسان برای استفاده از جریان پلت فرم است که ارائه می دهد خوب کشف و زباله به عنوان زمان کمی که ممکن است برای افراد بین باز کردن برنامه و هدف قرار دادن این بازی. HBO Max نیست و اساسا تعریف دوباره جریان اما این سرویس می خواهد به احساس منحصر به فرد در راه های مختلف به شکل آیکون, اتاق, برای نمایش خاص پادکست وجود داشته باشد و افراد مشهور پروفایل که تمام تلاش این محصول را کمتر احساس استریل.

ما باید منتظر بمانید و ببینید که اگر تفاوت های کوچک به اندازه کافی برای تشخیص HBO حداکثر. اما یک بخشی از من است که احساس می کند مانند تکیه بر گزینش و مشهور توصیه نیست فقط ظریف بازاریابی ترفندها. WarnerMedia می خواهد به آن را نشان می دهد می داند که چه دوستان شما طرفداران می خواهند با برجسته قسمت بسته های نرم افزاری و نشان دادن آن را درک فیلم هنردوستان منافع همراه با توصیه های کلاسیک. WarnerMedia مشترکین می خواهد به احساس می کنم مثل مشهور مانند زک افران در حال صحبت کردن به طور مستقیم به آنها را به عنوان اگر HBO حداکثر تا بیشتر مشترک با یوتیوب از Netflix بکشد.

HBO حداکثر انسانی گزینش در پاسخ به غیرشخصی طبیعت الگوریتمی توصیه. اما با دیدن چه Zac Efron مورد علاقه نوجوانان, پورنو واقعا هر شخصی ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن