اپل 16-inch MacBook Pro 300 دلار است در B&H Photo

اپل 16-inch MacBook Pro نگه می دارد گرفتن یک کمی بیشتر مقرون به صرفه است. B&H Photo ارائه شده است $300 کرد

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

اپل 16-inch MacBook Pro نگه می دارد گرفتن یک کمی بیشتر مقرون به صرفه است. B&H Photo ارائه شده است $300 کردن هزینه برای مدل پایه که به ارمغان می آورد آن را به $2,100. در اوایل این هفته بهترین خرید در نظر گرفتن 200 دلار خاموش پس از آن کار می کرد را به نفع خود اگر شما صبر کردم. در مورد شما نیست تا به سرعت در چه جدید در این مدل اپل عرضه جدید خود را سحر و جادو صفحه کلید با استفاده از این, فرار بسیار بدخیم پروانه سوئیچ برای چیزی به مراتب بهتر است. گذشته از داشتن یک کمی صفحه نمایش بزرگتر از قبلی 15 اینچ مدل آن نیز بهبود یافته است ترمال و بهتر سخنرانان.

آن را سخت به می گویند که چگونه این معامله در B&H Photo گذشته خواهد شد و یا چه مدت این خواهد بود که پایین ترین قیمت در دسترس است. با توجه به این که اپل تجدید 2020 MacBook Air و MacBook Pro 13-inch) مدل های با صفحه کلید بهبود یافته در میان دیگر مشخصات برجستگی قادر به دریافت این بیشتر مقرون به صرفه ماشین آلات ممکن است بیشتر رانندگی کردن تقاضا و با آن قیمت 16 اینچ مدل. که گفت:, من انتظار می رود آن را به شاقول بسیار بیشتر از این در طول سال.

در بهترین خرید شما می توانید انتخاب کنید تا یک FandangoNow e-کارت هدیه به ارزش 25 $برای $20. اگر شما می خواهم به اجاره یا خرید دیجیتال, فیلم, این یک راه خوب برای رفتن در مورد انجام این کار. و با 5 دلار است که شما را نجات دهد با این معامله آن را مانند گرفتن یک رایگان اجاره و یا صرفه جویی در یک مقدار مناسب و معقول در یک خرید.

GTA V

شما باید تا فردا برای دریافت Grand Theft Auto V بر روی PC به صورت رایگان از طریق, حماسه, بازی فروشگاه. به عنوان بخشی از پلت فرم مگا فروش بر روی PC عناوین راک استار محبوب باز جهان بازی شده است در دسترس به صورت رایگان. فقط با داشتن یک حماسه فروشگاه بازی حساب شما دریافت رایگان $10 کوپن برای استفاده در خرید هر بازی است که هزینه $15 یا بیشتر است.

سامسونگ Galaxy جوانه Plus واقعا گوشی بی سیم هستند 30 دلار در eBay از طریق یک فروشنده معتبر (از طریق اندروید پلیس). به طور معمول $150, آنها را به 120 دلار در هر سه رنگ: سیاه و سفید یا صدفی رنگ آبی است. در مقایسه با سلف آستانه's کریس ولش ارائه برخی از ستایش برای این مدل در بررسی خود برای بهبود آن صدا و عمر باتری است.

Anker’s PowerWave Pad

Anker ارائه شده است 43 درصد تخفیف در آن PowerWave پد مستقل شارژ بی سیم, پد. شما نیاز به ارائه خود را از USB نوع-یک آداپتور برق اما آن را با چی شارژ پد قادر به 10W, شارژ بی سیم سرعت (تا 5W برای سازگار اپل) و یک میکرو USB به USB Type-کابل. آن را به هیچ وجه سریعترین شارژ بی سیم, پد, اما اگر شما فقط نیاز به یک ارزان پد این است که یک معامله است. فقط با وارد کردن کد پیشنهاد AKA25332 در پرداخت به صرفه جویی در.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن