فالگیر Koravanjis از Mysuru خیره در آینده تاریک و دلگیر

میسور/Mysuru: "Barutayti barutayti, Olle انگلستان و barutayti aa Yellamma دوی Ellarannu Kaapaduttale (خوب بار

توسط PARINEWS در 14 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: "Barutayti barutayti, Olle انگلستان و barutayti aa Yellamma دوی Ellarannu Kaapaduttale (خوب بار خواهد آمد الهه Yellamma دوی خواهد شد مراقبت از همه)."

این روشن بینی به گفته Koravanjis که سفر در سراسر شهر به درب خانه از خانه های آواز ملودیک و ستایش الهه Yellamma چادری در ایلکل البسه گرد شنگرف بر پیشانی cowry-پوسته کاسه در دست است.

نقل قول بالا توصیف چیزی جز چیزهای خوب و خوش بینی است که باید میان زمان Coronavirus بحران در جهان است.

اما در حال حاضر با مستند در محل و مردم به شدت به دستور به ماندن در داخل خانه های خود گرفتاری از 30 خانواده از Koravanjis که اقامت در نزدیکی Srinivasa تئاتر در Bannimantap بسیار مأیوس کننده است. با هیچ درآمد یا هر گونه وسیله ای برای کسب درآمد یا این خانواده ها در حال پیدا کردن آن را دشوار است به حتی دفع مواد غذایی خود را.

طبق فرهنگ خود حداقل دو نفر در هر خانواده را تا این را به عنوان یک حرفه و رفتن درب به درب ستایش الهه و پیش بینی آینده و اقبال. در حالی که در درب در خانه های فردی شهروندان به عنوان نشانه ای از قدردانی و قدرشناسی در حال حاضر این Koravanjis با تومان. 11 قطعه از نارگیل و 1 فنجان برنج. در طول جشنواره ها و دیگر رویدادهای بسیاری حتی در حال حاضر Koravanjis جدید لباس Rs. 50-100 همراه با برنج و نارگیل.

پس از گذشته یک و نیم ماه با هیچ محدوده به مرحله خارج از خانه شرایط زندگی این Koravanjis را بدتر شده است. مردان خانواده نیز شاغل در مشاغل مانند فروش صندلی های پلاستیکی و دست و طناب ساخته شده که فروش آنها در روستاها. اما در حال حاضر با هیچ وسیله ای برای رفت و آمد هر رشته در صفحه اصلی با هیچ کار بر روی دست و یا بدون درآمد.

تاریخچه مختصری از Koravanjis

تاریخ Koravanjis قدمت آن به Dwapara Yuga که در طی آن لرد کریشنا خود را در لباس پوشیدن به عنوان Koravanji یک بار. بسیاری از خانم ها در آن زمان گرفت تا این کار را به عنوان حرفه و محترم بسیاری است.

حتی به این روز فرزند ارشد پدر و دختر در قانون از هر خانواده اجباری تبدیل Koravanjis. بسیاری از Koravanji خانواده های ساکن در Mysuru آمد به شهر از شیگگن نزدیکی Hubballi (نویسنده و نیکوکار Sudha Murty وطن) در طول زمان از Dasara.

آنها استفاده می شود به سفر در داخل و اطراف منطقه در طول Dasara و اقامت برای شش ماه پس از شروع سفر خود را به عقب به مربوطه زادگاه در شمال کارناتاکا در طول Panchami با ماه فوریه در زمان برای معروف "Yellamma Jaathre'.

اما به دلیل برخی از محدودیت های برخی از خانواده ها مانده در Mysuru برای تقریبا سه سال ساخت شهر خانه خود را. بعد از آن در بسیاری از خانواده های دیگر که آمد به شهرستان نیز عقب ماند و آن را به خانه خود را. سه سال تبدیل به 10 سال 20 سال و این Koravanji خانواده ادامه ساکن در اینجا.

هیچ شغل و یا وسیله ای برای کسب درآمد

یکی از مقامات ارشد Koravanjis, Gaaliyamma زبان به 'ستاره میسور گفت: "در طول چند روز اول از این مستند بسیاری از اهدا کنندگان ما را با ارائه مواد غذایی و مواد غذایی بسته های اطلاعاتی که به ما کمک کرد در حالی که کمی. اما در حال حاضر با تمام شهر در حال بسته برای تقریبا 40 روز و با هیچ شغل و یا وسیله ای برای کسب درآمد ما در حال پیدا کردن آن دشوار است برای گرفتن هر روز."

"در ابتدا هنگامی که ما استفاده می شود برای رفتن درب به درب مورد استفاده مردم در حال حاضر ما با برخی از پول و کمی برنج و نارگیل. اما در حال حاضر ما هیچ چیز نیست. الهه Yellamma Devi به تعقيب ما با دانش این چیزی است که ما به اشتراک گذاری با دیگران از جمله وزرای گفتن آنها در مورد آینده خود را. این Koravanji سنت بوده است در خانواده های ما برای نسل ما هرگز متوقف خواهد شد انجام آن به رغم همه مشکلات ما هر روز با" او می افزاید.

Gaaliyamma بیشتر گفت: "Yellamma دوی Koravanji حرفه ای شده است وجود دارد برای نسل های. بسیاری از ما اصلا مناسب خانه های ما زندگی می کنند در کلبه. خانواده اجرا می شود بر ما درآمد و هیچ وام یا امکانات طرح به ما ارائه شده توسط دولت است. اگر در همه دولت می آید تا با طرح های جدید و فرصت های شغلی برای menfolk جامعه ما, ما بیش از حد می تواند منجر به یک زندگی خوب مانند دیگران است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن