تماس با COVID-19 مثبت افراد: چهار هتل کارکنان قرنطینه

میسور/Mysuru: یک زن و شوهر که در حال بازگشت از تامیل نادو و تحت قرنطینه در محل اقامت خود در Ittigegud آزمایش م

توسط PARINEWS در 25 خرداد 1399

میسور/Mysuru: یک زن و شوهر که در حال بازگشت از تامیل نادو و تحت قرنطینه در محل اقامت خود در Ittigegud آزمایش مثبت برای COVID-19 و این است که ایجاد یک حس ترس در میان ساکنان این منطقه به عنوان آلوده مرد تا به حال بازدید از یک هتل در محل. هتل 'کافه Mysuru,' واقع در Ittigegud شده است به طور موقت بسته و sanitised توسط Mysuru شهرستان شرکت (MCC) کارکنان.

در حالی که مرد آزمایش مثبت در ژوئن 8 شب او 54 ساله تا به حال آزمایش مثبت در ژوئن 11 شب و هر COVID-1 پروتکل سفر خود تاریخچه ترسیم شد و بر اساس آن مقامات قضایی همراه با Nazarbad پلیس, بازدید, 'کافه Mysuru' در ژوئن 12 شب و بازرسی دوربین مدار بسته فیلم هایی.

مقامات و پلیس متوجه شد که COVID-19 فرد آلوده تا به حال بازدید این هتل در 7 ژوئن در حدود 7 ساعت زیر که مقامات بسته هتل در ساعات اولیه روز شنبه و هتل sanitised. نمونه ها از چهار هتل کارکنان از جمله مدیر و تامین کننده جمع آوری شده و ارسال به آزمایشگاه برای تست و تمام چهار قرار داده شده است تحت قرنطینه. البته بیشتر از عمل برداشته خواهد شد پس از دریافت گزارش های آزمایشگاه.

دولت های منطقه که گرفته شده این طور جدی باعث شده جاده ها که در آن خانه COVID-19 آسیب دیده زن و شوهر واقع شده است و خواسته است تا ساکنان این جاده به زیر صفحه اصلی قرنطینه.

در ضمن این منطقه نظارت واحد خواست کسانی که تا به حال dined در هتل از 7 ژوئن به بعد به بلافاصله خود قرنطینه خود را در خانه های خود را برای 14 روز اگر آنها COVID-19 علائم و گزارش به منطقه نظارت واحد در شهرستان با تماس با اراذل و اوباش: 94498-43265 یا تماس اضطراری اتاق کنترل Ph: 0821-2423800.

فرد دیگری قرنطینه آزمون مثبت

35 ساله که در حال بازگشت از ماهاراشترا و تحت قرنطینه دارای آزمایش مثبت برای COVOID-19 روز شنبه در نتیجه افزایش تعداد فعال موارد به 116.

مرد (P-6633) که در بازگشت از ماهاراشترا بود در قرنطینه یک مرکز و به عنوان گزارش آزمایشگاه تایید او به COVID-19 مثبت در روز شنبه او شده است منتقل شده از مرکز قرنطینه به COVID بیمارستان در شهرستان و اتاق که در آن او قرنطينه شده است sanitised.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن