هیچ تماس گلف آغاز می شود در JWGC

میسور/Mysuru: پس از دولت منظور دولت برای باز کردن فعالیت های ورزشی با سختگیرانه اجتماعی فاصله هنجارهای گلف را

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

میسور/Mysuru: پس از دولت منظور دولت برای باز کردن فعالیت های ورزشی با سختگیرانه اجتماعی فاصله هنجارهای گلف را آغاز کرده است در Jayachamaraja Wadiyar باشگاه گلف (JWGC) در شهرستان صبح امروز با بسیاری از اقدامات احتیاطی. اعضای باشگاه به انتظارنشسته بودند تا به بازی بازی در میان انبوهی از قوانین اجرا توسط مدیریت باشگاه در خط با دستورالعمل صادر شده توسط اتحادیه وزارت امور.

صحبت به 'ستاره میسور,' JWGC جمهور C. S. Dave گفت که اجباری و حداکثر در حد امکان اقدامات احتیاطی گرفته شده است برای اطمینان از ایمنی از گلف بازان باشگاه و کارکنان. گلف بازان خواهد شد که به ارائه یک امضا اعلامیه یا یک پرسشنامه عرضه شده به آنها را قبل از آنها شروع به بازی. جزئیات بیشتر از سلامت خود و سفر, تاریخ ثبت در اظهارنامه.

"اجباری متوسط غربالگری انجام خواهد شد در هر گلف باز و گلف اسلات رزرو تنها با وقت قبلی. این است که اطمینان حاصل شود که وجود دارد هیچ ازدحام در زمین گلف و باشگاه پردیس. کسانی که گرفته شده قرار ملاقات در حال انتظار اولیه برای غربالگری و تا زمانی که این روند آغاز شده است آنها رندانه به صبر در وسایل نقلیه خود را" Dave گفت.

گلف بازان در حال ارائه نشده است با یک caddie و آنها باید خود را چرخ و چرخ آنها. "های باشگاه گلف پذیر نیست و ما تضمین کرده اند که از آن خواهد شد بدون تماس ، ما عرضه مواد غذایی به گلف بازان آنها را به مواد غذایی خود را و آب بطری است که آنها می توانند در دو RO گیاهان ارائه شده در این باشگاه است. وجود دارد sanitisation در هر مرحله و حتی sanitisers هستند و پا-عمل برای جلوگیری از لمس. بیش از دو نفر مجاز هستند در هر یک از جدول" او توضیح داد.

پیروی از دستورالعمل صادر شده توسط وزارت امور مردم بالای 65 شوند به گلف, در JWGC. "این یک موضوع بحث انگیز در باشگاه ما به عنوان بسیاری از سالمندان نمی توانید بازی بازی. اما دستورالعمل ها را به دنبال داشته باشد. ما ارائه با استفاده از-و-پرتاب دستکش و ماسک برای تمام کارکنان ما و پس از گلف فعالیت های این باشگاه خواهد بود ضد عفونی هر روز," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن