J. P. Nadda انبوه ستایش در BSY رهبری در دست زدن به COVID-19

جانا Samvada مجازی رالی به نمایش در Mysuru بیش از حد بنگلور: BJP ملی رئیس جمهور J. P. Nadda بود همه ستایش ها ب

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

جانا Samvada مجازی رالی به نمایش در Mysuru بیش از حد

بنگلور: BJP ملی رئیس جمهور J. P. Nadda بود همه ستایش ها برای کارناتاکا را از دست داده و COVID-19 با اشاره ویژه به وزیر B. S. Yediyurappa (BSY) دیروز در یک آدرس مجازی. Nadda برجسته دستاوردهای دولت نارندرا 2.0 به عنوان او خطاب به هزاران نفر از BJP رهبران و کارگران در کارناتاکا به عنوان بخشی از خود را جانا Samvada مجازی رالی.

"وزیر Yediyurappa است فعال در این مبارزه با COVID-19 با 4Ts — تست ردیابی درمان و فن آوری است. با استفاده از فن آوری دولت او شده است قادر به نظارت بر بیمارستان ها از راه دور ایجاد یک COVID آگاهی تیم پاسخ به نگه داشتن شهروندان آگاه و مبارزه با اخبار جعلی. خود ابتکار عمل دولت از 'Dasoha' تضمین کرده فقیر مهاجر کارگران بودند نه چپ گرسنه" گفت: Nadda.

او همچنین با قدردانی از دولت دولت تصمیم به اصلاح و اصلاحات ارضی به عمل اجازه می دهد تا راحت تر خرید زمین برای صنایع و اصلاح APMC قانون اجازه می دهد رایگان بازار برای کشاورزان است. در طول سخنرانی خود Nadda تشکر شده COVID رزمندگان و همچنین BJP کارگران که در کار داوطلبانه برای کمک به کسانی که نیاز دارند.

متهم کنگره از غرقه شدن در "خرده سیاست" در طول COVID-19 بحران Nadda خواسته آن را به "کمک درسی' از حزب خود را در مورد چگونه به انجام به عنوان حزب مخالف در چنین شرایطی است. ضربه زدن به پشت در راهول گاندی برای نظرات خود را که DNA از باز بودن و تحمل است که هند شناخته شده بود برای اتحاد "ناپدید", Nadda پرسید: "آیا شما از فراموش کردن که در حال تبدیل شدن به تحمل آیا شما به یاد داشته باشید اورژانس؟"

"نگران نباشید در مورد کشور DNA نگرانی در مورد کنگره تغییر DNA, اگر شما نگه داشتن این در ذهن آن را خوب خواهد بود برای سلامتی و سیاسی کشور, سلامت," او اضافه شده است.

Nadda گفت: نخست وزیر مودی بوده است پیشرو در این کشور از جبهه نبرد در برابر COVID-19 همه گیر و جهانی تا به حال اعتراف است. "مودی مبارزه کرده است از... جهان به رسمیت شناخته شده راه مودی باعث شده است تا کشور در طی COVID با حروف درشت و به موقع تصمیم گیری," او گفت:. نخست وزیر بود و گرفتن همراه هر کس در مبارزه با تاج. "اگر وجود دارد هر گونه نخست وزیر در این کشور است که حرف مردم را به اطاعت با احترام پس از Shastriji (Lal Bahadur Shastri) آن است که نارندرا مودی" Nadda گفت. مردم این کشور به دنبال کلمات خود را شرعا هنگامی که او به تماس برای Janata مقررات منع رفت و آمد آنها بیرون آمد و به کف زدن برای COVID رزمندگان و به نور لامپ BJP ارشد اشاره کرد.

Nadda تمجید شش سال-NDA حکومت تحت مودی با بیان اینکه 'فاصله' از شش دهه بوده است 'پل' در شش سال و سال اول دوره اش پر بود از دستاوردها از جمله حذف talaq سه گانه و در آوردن تابعیت متمم قانون.

برجسته abrogation از 370 مقاله به عنوان یکی دیگر از دستاورد مودی دولت Nadda گفت: مردم جامو و کشمیر خوشحال بودند با این تصمیم. اوایل حتی فساد بود نمی جستوجو کرد وجود دارد. در حال حاضر که پیشگیری از فساد عمل آمده است به اثر در اتحادیه قلمرو تحقیق در جامو و کشمیر تقلب در بانک آغاز شده است و گناه خواهد بود به زندان فرستاده می شود, او گفت:.

اتحادیه وزیران D. V. Sadananda Gowda, Nirmala Sitharaman و Pralhad Joshi مشترک مرحله با Nadda در دهلی نو به عنوان BJP دولت رئیس جمهور Nalin کومار Kateel و Yediyurappa متصل به این تجمع از دولت واحد مرکزی.

در Mysuru ویدیو-کنفرانس مشاهده و مرتب بود در شهر BJP ، Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha سابق MP C. H. Vijayashankar شهرستان BJP جمهور Srivatsa منطقه رئیس جمهور S. D. ماهندرا رهبران حزب Jagadeesh, Suresh ببو M. V. Dave, Gejjagalli ماهش K. Vasanth کومار و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن