متناوب از بازدید کنندگان یکبار مصرف منوها

راهنمای هتل ها و مراکز و اماکن مذهبی پیش از بازگشایی دهلی نو: مرکز روز گذشته منتشر شد مجموعه ای از دستورالعمل

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

راهنمای هتل ها و مراکز و اماکن مذهبی پیش از بازگشایی

دهلی نو: مرکز روز گذشته منتشر شد مجموعه ای از دستورالعمل های مذهبی و موسسات تجاری مجموعه به بازگشایی در روز شنبه (8 ژوئن) پس از فاصله بیش از دو ماه است.

به عنوان فاز-1 از باز کردن هند می آید را به اثر در دوشنبه اتحادیه وزارت بهداشت و رفاه خانواده صادر شده به روش عملیاتی استاندارد (SOP) برای جلوگیری از گسترش COVID-19 در این مکان در حال بازگشایی شد.

Generic اقدامات پیشگیرانه

عمومی اقدامات پیشگیرانه عبارتند از: ساده سلامت اقدامات که به دنبال آن کاهش خطر ابتلا به COVID-19.

• افراد باید حفظ حداقل فاصله 6 پا در اماکن عمومی تا آنجا که امکان پذیر است.

• استفاده از صورت را پوشش می دهد/ماسک به الزامی است.

• تمرین شستن دست ها با صابون و حتی زمانی که دست در دست نیست مشخصه ،

• پوشش دهان و بینی در حالی که سرفه/ عطسه با دستمال/دستمال/خم آرنج و دور از بافت استفاده می شود به درستی.

• تف باید به شدت ممنوع است.

• نصب و راه اندازی و استفاده از Aarogya Setu برنامه باید توصیه به همه.

اماکن مذهبی نیز باید اطمینان حاصل شود

• ورود به اجباری بهداشت دست (sanitiser تلگراف) و حرارتی غربالگری مقررات

• تنها افراد بدون علامت باید اجازه داده می شود در محل

• ورود فقط اگر یک فرد است که با استفاده از پوشش/ماسک.

• متناوب از بازدید کنندگان انجام می شود در صورت امکان

• دست زدن به مجسمه/بت / کتاب مقدس ، نمی شود مجاز است.

• اجتماعات بزرگ/جماعت همچنان ممنوع است.

• با در نظر گرفتن تهدید بالقوه از گسترش عفونت به عنوان دور به عنوان امکان پذیر ضبط موسیقی مذهبی/آهنگ ها ممکن است بازی و یا آواز خواندن گروه کر گروه نباید اجازه داد.

• اجتناب از تماس فیزیکی در حالی که تبریک یکدیگر است.

• نماز مشترک تشک باید اجتناب شود و جانبازان باید خود را حصیر نماز و یا تکه پارچه که آنها ممکن است با آنها.

• هیچ فیزیکی ارائه خواهم Prasad/توزیع یا پاشیدن آب مقدس ، اجازه داده می شود در داخل مذهبی.

• جامعه آشپزخانه در اماکن مذهبی باید به دنبال فیزیکی فاصله هنجارها در حالی که تهیه و توزیع مواد غذایی است.

• تمیز کردن مکرر و ضد عفونی حفظ شود و توسط مدیریت مذهبی محل.

دستورالعملهای عملیاتی استاندارد است که مراکز خرید باید دنبال

• ورود به اجباری بهداشت دست (sanitiser تلگراف) و حرارتی غربالگری مقررات.

• تنها بدون علامت مشتریان و بازدیدکنندگان باید اجازه داده شود.

• تمام کارگران/مشتریان/بازدید کنندگان برای اجازه ورود تنها در صورتی با استفاده از پوشش/ماسک.

• صورت پوشش/ماسک باید در تمام زمانها در داخل مرکز خرید.

• کافی نیروی انسانی, باید مستقر شده توسط مرکز مدیریت برای اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

• همه کارکنان که در معرض خطر بالاتر است, مسن, کارکنان, حامله کارمندان و کارکنان که زمینه ای شرایط پزشکی به اقدامات احتیاطی اضافی. آنها باید ترجیحا نمی شود در معرض هر گونه خط مقدم کار نیاز به تماس مستقیم با عموم. مرکز خرید مدیریت به منظور تسهیل کار از خانه در هر کجا که امکان پذیر است.

• مناسب جمعیت مدیریت در پارکینگ و بیرون ساختمان – بموقع اجتماعی زیر فاصله هنجارهای باید تضمین.

• هر گونه مغازه ها و دکه کافه تریا ، در خارج و در داخل محوطه باید به دنبال اجتماعی فاصله هنجارها در تمام زمانها.

• خاص نشانه گذاری ممکن است با فاصله کافی برای مدیریت صف و اطمینان اجتماعی فاصله در محل.

• کارکنان برای خانه تحویل باید به نمایش حرارتی توسط مرکز خرید مقامات قبل از اجازه دادن به صفحه اصلی تحویل.

Mysuru منطقه هتلداران انجمن برگزار شد یک جلسه با اعضای آن در دفتر انجمن در شهرستان صبح امروز به بحث در مورد دستورالعمل صادر شده توسط مرکز. اعضای حساس در قوانین جدید و آموزنده پوستر توزیع شد.

دستورالعملهای عملیاتی استاندارد برای هتل ها به دنبال

• کافی نیروی انسانی باید مستقر توسط مدیریت هتل برای حصول اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

• کارکنان باید علاوه بر پوشیدن دستکش و دیگر مورد نیاز اقدامات پیشگیرانه.

• همه کارکنان که در معرض خطر بالاتر است, مسن, کارکنان, حامله کارمندان و کارکنان که زمینه ای شرایط پزشکی به اقدامات احتیاطی اضافی. آنها باید ترجیحا نمی شود در معرض هر گونه خط مقدم کار نیاز به تماس مستقیم با عموم. مدیریت هتل به منظور تسهیل کار از خانه در هر کجا که امکان پذیر است.

• جزئیات مهمان (سفر تاریخچه وضعیت پزشکی و غیره.) همراه با ID و خود فرم اظهارنامه ارائه شده باید توسط مهمان در پذیرش.

• پوستر/standees/AV media در اقدامات پیشگیرانه در مورد COVID-19 به برجسته نمایش داده شود.

• دست sanitisers نگهداری می شود باید در پذیرایی برای مهمان استفاده کنید. مهمانان به sanitizse دست قبل و پس از پر کردن فرمهای مربوطه از جمله A&D ثبت نام کنید.

• * * * هتل باید اتخاذ تماس با ما-کمتر فرآیندهای مانند QR کد, فرم های آنلاین پرداخت دیجیتال مانند کیف پول الکترونیکی ، برای بررسی و چک کردن.

• توشه باید ضد عفونی قبل از ارسال آن به اتاق.

• مهمانان چه کسانی هستند در معرض خطر بالاتر است که کسانی که مسن تر هستند باردار یا کسانی که زمینه ای شرایط پزشکی توصیه به اقدامات احتیاطی اضافی.

• مهمانان باید توصیه شود که برای بازدید از مناطق در حال سقوط در منطقه مهار.

• لازم است اقدامات احتیاطی در حالی که دست زدن به تامین موجودی انبار و کالا در هتل باید تضمین. مناسب مدیریت صف و ضد عفونی باید سازماندهی شده است.

دستورالعملهای عملیاتی استاندارد برای رستوران ها به دنبال

• Takeaways به تشویق به جای شام خوردن در. تحویل مواد غذایی پرسنل باید ترک بسته در مشتری ، نه تحویل غذا بسته به طور مستقیم به مشتری.

• کارکنان برای خانه تحویل باید به نمایش حرارتی توسط رستوران مقامات قبل از اجازه دادن به صفحه اصلی تحویل.

• ورود به اجباری بهداشت دست (sanitiser تلگراف) و حرارتی غربالگری مقررات.

• تنها بدون علامت کارکنان و مراجعان باید اجازه داده شود.

• همه کارکنان و مراجعان به اجازه ورود تنها در صورتی با استفاده از پوشش/ماسک. صورت پوشش/ماسک باید در تمام زمانها در داخل رستوران.

• پوستر/standees/AV media در اقدامات پیشگیرانه در مورد COVID-19 به برجسته نمایش داده شود.

• متناوب از کاربران انجام می شود اگر ممکن است.

• کافی نیروی انسانی باید مستقر توسط مدیریت رستوران برای حصول اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

• اضافی مراجعان به نشسته تعیین شده در منطقه انتظار با هنجارهای اجتماعی فاصله.

• خاص نشانه گذاری ممکن است با فاصله کافی برای مدیریت صف و اطمینان اجتماعی فاصله در محل.

• ترجیحا جداگانه ورود و خروج برای کاربران کارکنان و کالا/لوازم باید سازماندهی شده است.

• لازم است اقدامات احتیاطی در حالی که دست زدن به تامین موجودی انبار و کالا در رستوران باید تضمین. مناسب مدیریت صف و ضد عفونی باید سازماندهی شده است.

• ترتیبات صندلی به گونه ای است که کافی اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود. در رستوران ها بیش از 50 درصد از صندلی ظرفیت مجاز است.

• یکبار مصرف منوها توصیه می شود استفاده می شود. به جای استفاده از دستمال پارچه ای استفاده از با کیفیت خوب یکبار مصرف دستمال کاغذی برای تشویق شود.

• تمیز تمام washrooms باید تضمین در فواصل منظم.

• کارکنان / پیشخدمت باید پوشیدن ماسک و دستکش و دیگر مورد نیاز اقدامات پیشگیرانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن